Автор Тема: U.S. Muscle Cars  (Прочитано 445691 пати)

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2055 на: 05 Април 2017, 00:11:48 am »
Бљак, пријас браник
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2056 на: 05 Април 2017, 02:10:34 am »
Одлично.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2057 на: 09 Април 2017, 14:47:50 pm »


Добар, добар.

Бескорисен, ама добар.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2058 на: 10 Април 2017, 14:44:41 pm »
Хелкатот за секој ден..удобен, комфорен, кожа, навигации...
Демонот за драг викенд...

Двете амерот го коштаат ќе го коштаат помалку од 150.000 $.


Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2059 на: 10 Април 2017, 14:47:42 pm »
Само 150. ;D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2060 на: 10 Април 2017, 14:49:53 pm »
150K за преку 1500 КС со сите нишани се ситница.


Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2061 на: 10 Април 2017, 16:00:41 pm »
Како ги израчуна 1500кс, ко да ќе се буткаат колите една со друга па им се собраа :D Друго ми беше поентата како и да е. Со просечна плата од 44к на година не може просечниот американец ни едно да си дозволи вакво. :)

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2062 на: 10 Април 2017, 16:06:54 pm »
Има NOS кит, не знам тоа колку е за секој ден и колку ќе ти трае колата ако го рокаш цело време.
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2063 на: 10 Април 2017, 16:08:39 pm »
Хелкат се зима на 72 рати, 900$ месечна рата со 6К учество, ако не се лажам.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2064 на: 10 Април 2017, 16:12:24 pm »
1/4 од плата или да речеме двајцата дека зимаат просечна плата 1/8. Пак е многу :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2065 на: 10 Април 2017, 16:17:41 pm »
Ја би одвоил 1/4 од моја плата за Хелкат.
Ама за Хелкат.

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2066 на: 10 Април 2017, 16:19:53 pm »
Треба 4/1 од плата за хелкат кај нас :D
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2067 на: 11 Април 2017, 09:07:46 am »
Денес е D day..16:00h.






We will broadcast the reveal Live! on TFLnow Youtube channel on Apr 11th, 2017 at 8pm EST.

http://www.tflcar.com/2017/04/2018-dodge-demon-leaked-image-will-1000-hp/

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2068 на: 12 Април 2017, 09:38:39 am »




It’s 840 horsepower. There. That answers your first question about the 2018 Dodge Challenger SRT Demon. Now for the window dressing.
Dodge summoned the Challenger SRT Demon from the depths of its engineering and design departments to Pier 94 in New York on Tuesday night, hours before the New York Auto Show’s press days were due to kick off.

The Demon can hit 60 miles per hour in 2.3 seconds pulling 1.8 G’s, with a 9.65 quarter-mile drag time at 140 mph, and the 6.2-liter Hemi Demon V8 engine can pump out 770 lb-ft of torque with a higher rev limit of 6,500 rpm.

The car, much like everyone on our staff, is hot and muscular on the outside, but is oh-so-cool underneath with the first ever liquid-to-air charge air cooler system, dropping intake temperature by 45 degrees, mounted on a production vehicle.

In addition, it comes with updated rear-gearing to help torque, the largest functional cool-air intake system on a production car, a massive 2.7-liter supercharger offering 14.5 pounds of boost, and the system can switch between racing gas and traditional pump fuel.

The presentation confirmed a few new things about the Demon that have been kept a secret for months, including that you can option to remove the passenger seat and back seat, and then buy them back for just $1 each. The front suspension is loosened to help shift weight to the rear quicker.

The car can achieve full boost within six feet of launching off of the starting line by using traditional drag technology applied to a production car for the first time. The NHRA confirmed the drag time, and then banned the car from competition. Doesn’t mean you can’t still run it, though.


*The reason it is “banned” is because you need a roll cage (not just a bar), window net, NHRA Competition License to go quicker than 9.99, full fire suit, and fire gloves. And it’s only a few MPH away from needing a parachute. (150 mph trap speed makes that a requirement)

http://jalopnik.com/the-2018-dodge-challenger-srt-demon-is-officially-a-840-1794227910


Скратено:

840 КС.
2.3 секунди до 100 ка.
1.8 Џи на старт.
160 км/ч за 5 секунди.
400 метри за 9.65 секунди.


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: U.S. Muscle Cars
« Одговори #2069 на: 12 Април 2017, 11:05:37 am »
2.3 секунди е до 60 милји на саат, односно 96 км на саат. Во зависност од тоа каков е мењачот, разликата до 100 може да биде или скоро незначителна, или голема.

Нејсе, сето ова е постигнато со тргање на седиштата, вадење на скоро целата електроника од колата, итн. Импресивни перформанси, ама реално, ова не е кола што може да се вози секој ден. Ако ги вратиш седиштата ќе ја зголемиш тежината и ги нема истите перформанси. Which sort of defeats the purpose.