Автор Тема: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection  (Прочитано 2594 пати)

Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3873
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #45 на: 20 Јануари 2025, 14:10:38 pm »
И јас кажувам од прва рака, го возам во Леонот, што исто така е донекаде лесна варијанта, особено споредбено со џиповиве или со Суперб. Али јас не би го ставил пред ТДИ. Пред тоа имав Леон 2.0 ТДИ и заради развивањето на снагата на дизелот, цела кола се осеќаше дека е многу по агилна и брза. Овој мотор е тотално безкарактерен и без да се запне малце или стави во "Спорт" се добива осет дека се вози атмосферец.
Види ова што вика Карпат дека веќе излегла мапа. Тоа би требало да го трансформира комплетно моторот. Тој кутриот е прегушен од сите можни страни сега...

Има 4 години гаранција, нека помине таа па ќе се направи нешто можеби. Сега за сега ќе живееме со каењето дека требаше да се земе 2.0 ТСИ.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #46 на: 20 Јануари 2025, 14:16:51 pm »
И јас кажувам од прва рака, го возам во Леонот, што исто така е донекаде лесна варијанта, особено споредбено со џиповиве или со Суперб. Али јас не би го ставил пред ТДИ. Пред тоа имав Леон 2.0 ТДИ и заради развивањето на снагата на дизелот, цела кола се осеќаше дека е многу по агилна и брза. Овој мотор е тотално безкарактерен и без да се запне малце или стави во "Спорт" се добива осет дека се вози атмосферец.
Види ова што вика Карпат дека веќе излегла мапа. Тоа би требало да го трансформира комплетно моторот. Тој кутриот е прегушен од сите можни страни сега...

Има 4 години гаранција, нека помине таа па ќе се направи нешто можеби. Сега за сега ќе живееме со каењето дека требаше да се земе 2.0 ТСИ.
Но зошто кога е плаг енд плеј?

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5057
  • The Spartan General
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #47 на: 20 Јануари 2025, 14:26:05 pm »
...

Од ВАГ имам чипиран 1.2 ТСИ кој на има околу 130ина кс и околу 200-220Нм кој доаѓа експлозивно околу 1800 вртежи и трае докај 3500-3800 вртежи на осет. Кај него го има тој момент нема никој, доаѓа некој и за кратко време го снемува.

Претходниот форд со 1.5 екобууст  ми беше ептен милина за возење затоа што уште од 1500 вртежи докај 4700-5000 имаше полн/константен вртежен момент. Во комбинација со рачниот менувач кој сам си ги бираше брзините и шалтање на повисок степен да паѓаат вртежите докај 1800-2000 вртежи се осеќаше многу многу посилен и самоуверен отколку што беше во реалноста. Затоа и се чудам зошто некој не ја сака таа линеарна сила која кај мене ја осеќав во распон од речиси 4000 вртежи и за нормално возење беше баш ОК.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен 386ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 879
  • Am386 DX/DXL-40
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #48 на: 20 Јануари 2025, 14:32:58 pm »
Мене впечатокот од 1.5 TSI ми е различен од колегите. Мислам дека има доволно сила, расположлива од ниски вртежи, што го прави погоден за секојдневно возило. Натоварен не сум имал посебни маки на нагорнини и слично. Ова се однесува за Октавија 4, мануелец, за други шасии/конфигурации можеби е различно.

Она што можам да забележам е послабиот throttle response, или throttle lag кој веројатно го има за поголема економичност. Ова би се решило со pedal box, или пак евентуално со подесување на OBD11 за linear throttle response. Е сега, немам OBD11, ниту мислам дека толку ми смета за да морам да го „решавам“ тоа. Но, ако има некој исксутво со OBD11 за ова, слободно нека сподели. :) Ping @andrej_111

Отсутен andrej_111

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 554
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #49 на: 20 Јануари 2025, 14:50:36 pm »
Јас на 8 мои возила со 1.5 ТSI (Octavia, Kamiq и Karoq) досега не сум почувствувал дека ми недостасува сила, дека некаде не сум можел да претекнам или ми се појавил проблем на било каква угорница па веројатно затоа и не сум се заинтересирал за било какви модификации. Моторот радо си врти до 6000 обртаи, па ако ми требаат перформанси гледам да не го возам како дизел :)

Изгледа не сум доволно тркачки настроен возач.
Aus Liebe Zum Automobil...

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14048
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #50 на: 23 Јануари 2025, 17:51:51 pm »
А зошто е проблем испораката на вртежен момент линеарно во голем опсег на вртежи, а не експлозивно во многу помал опсег на вртежи?

Затоа што на 1.5TSI не е линеарна и не испорачува максимален обртен момент на високи обртаи. :)

Torque curve-от најмногу потсеќа на класичен дизелаш, држи peak torque од 2000-3500 вртежи и после тоа нагло опаѓа. Најверојатно ради мала турбина што не може да издржи толку boost на високи вртежи, пошто и со ремап се дешава истото.

Проблемот е дека ги нема високите бројки на обртен момент од дизелаш, па не се осеќа ништо.

Пример:

1.5 TSI
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

2.0 TSI во 8ица GTI
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Иако и овој опаѓа после 5000 вртежи претпоставувам пак ради турбото, пак има полинеарен delivery.

Не сум возел 1.5TSI ама ептен личи ко мртов мотор. :)

Не е мртов ама ремап или piggy back чип/whatever  ќе го направи одличен.

Кривата објаснува многу.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #51 на: 23 Јануари 2025, 21:14:26 pm »
Ти што се мислиш? Гледам плаг енд плеј е.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14048
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #52 на: 24 Јануари 2025, 07:48:46 am »
Ти што се мислиш? Гледам плаг енд плеј е.

Размислувам дали да ја менувам цела кола за нешто друго. Ако останува, ќе оди на третман.

Edit: 1588 eur ... Поскапеле. Беше 1000че.
« Последно менување: 24 Јануари 2025, 07:54:03 am Carpathian Lord »

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9029
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #53 на: 24 Јануари 2025, 20:27:42 pm »
Poeftino e nego nova kola 😂

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55019
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #54 на: 24 Јануари 2025, 20:37:16 pm »
Poeftino e nego nova kola
Баш така. А си добиваш дури и подобро од нова кола. Освен ако новата не е 240+кс.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9029
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #55 на: 24 Јануари 2025, 20:48:55 pm »
Nego za PSA kaj ima remap da go nosam moevo

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14048
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #56 на: 25 Јануари 2025, 13:48:26 pm »
Poeftino e nego nova kola
Баш така. А си добиваш дури и подобро од нова кола. Освен ако новата не е 240+кс.

Тука лежи зајакот 😂

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34115
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #57 на: 25 Јануари 2025, 19:16:57 pm »
Лелее, страшно грдо возило, Мултипла 2.0

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3802
Одг: CARclub Тест: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 DSG 193 Selection
« Одговори #58 на: 27 Јануари 2025, 13:53:51 pm »
Возев за викендот Октавија МК4 1.5тси со рачен менувач и некако мех е моторот. Бавен одзив на педалата за гас и како да нема воопшто експлозивност. Имам возено друго ново возилo од ВАГ со 2.0тди 115кс и таму има далеку подобро меѓузабрзување и одзив на гаста.

За споредба со други прозводители,  1.5т во Киа Цеед, доста подобро делуваше.

Кодиак или Суперб со 1.5 би биле веројатно уште поголемо разочарување од Октавијата.
« Последно менување: 27 Јануари 2025, 15:41:19 pm Skywalker »
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"