Автор Тема: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive  (Прочитано 3509 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29273
    • CARclub.mk

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3582
Одг: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive
« Одговори #1 на: 21 Септември 2023, 19:59:10 pm »
Да беше ова некоја илјадарка плус од бензиската верзија ајде ок, ама 12к плус нема никава смисла за кола со полоши перформанси.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54815
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive
« Одговори #2 на: 21 Септември 2023, 20:47:16 pm »
И со помал багажник.

Ми се допаѓа пристапот на користење на поедноставен мотор, бидејќи они имаат супер мотори од тој тип. Ама изгледа џабе е сето тоа на крајот кога излегува поскапа од Рав4/Спортаж. Имено сметам дека многу пологичен чекор би им бил нормален хибрид со мала, ефтина и лесна батерија, со некој многу едноставен хибриден систем како што користи Сузуки/Хонда, и кој ценовно ќе се позоционира 500еур над основниот модел.

Инаку колава е многу убава и внатре и надвор.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29273
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive
« Одговори #3 на: 21 Септември 2023, 21:10:30 pm »
Да беше ова некоја илјадарка плус од бензиската верзија ајде ок, ама 12к плус нема никава смисла за кола со полоши перформанси.

Има разлики и во опремата - хибридот има уште неколку системи за асистенција, сончев кров, греење на предни и задни седишта и волан, итн. По опременост, многу е поблиску до GT-Line, а таму разликата е веќе околу 6000 евра.

И со помал багажник.

Ми се допаѓа пристапот на користење на поедноставен мотор, бидејќи они имаат супер мотори од тој тип. Ама изгледа џабе е сето тоа на крајот кога излегува поскапа од Рав4/Спортаж. Имено сметам дека многу пологичен чекор би им бил нормален хибрид со мала, ефтина и лесна батерија, со некој многу едноставен хибриден систем како што користи Сузуки/Хонда, и кој ценовно ќе се позоционира 500еур над основниот модел.

Инаку колава е многу убава и внатре и надвор.

Sportage блејзин аутоматик со 180 коња е 37к, акциски. Тука е некаде. Треба наскоро да зеам и хибрид Sportage (не плаг-ин). Тој мислам дека е околу 45к.

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1532
CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive
« Одговори #4 на: 21 Септември 2023, 21:13:54 pm »
У фамилија имаме една ваква. Со 18ки , греење на седишта итн итн. Аутото е полн погодок.





Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33921
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive
« Одговори #5 на: 22 Септември 2023, 00:30:52 am »
40.000 евра. Жива среќа и ова едно единствено ако се продаде. Или ако го дадат на наградна игра.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2606
Одг: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive
« Одговори #6 на: 22 Септември 2023, 00:47:17 am »
Treba nesto da ti fali, ili da imas visak, da plesnes 40k za ova.
Arno ama na 1.4 ili 1.6  benzinec na koi stavaa plin i se vozese evtino slab bese kjarot.

I ne, nie kupuvacite ne gledame nekoi pridobivki od ovakvi vozila potpomognati od elektricna energija na koi im trebaat 11s do stotka zatoa sto tehnologijata tezi 1.6 tona.Znaci nisto od podobrenite performansi.

I mnogu nesto ne ni se dopaga pogotovo ne cenata od 40k. Unapred da platis 20k poveke zatoa sto ke troselo pomalce. Kolku, edno 3 miliona kilometra treba da izmines za da se isplati investicijata.

Sakame Kia za 15k sto trosi 7 litri vo grad, a ovie elektromotori i baterii neka si gi cuvaat vo nivnite istrazuvacki eksperimentalni centri.
Pa koga dovolno ke gi razvijat da bidat efikasni i finansiski opravdani togas neka gi pustat na pazar kako zamena za postoeckata tehnologija.
« Последно менување: 22 Септември 2023, 01:04:14 am M3V8 »

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5432
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive
« Одговори #7 на: 22 Септември 2023, 08:42:20 am »
So ogled na toa deka nema apsolutno nikakvi beneficii seuste za elektricni vozila, hybridi i sl, se gubi poentata da platis ekstra od redoven model.
Vo slucajot na nekoi modeli na Toyota ili Lexus sto samo Hybriden pogon se nudi za nekoi modeli kako Camry, ES 300h i sl, togas vo red e, toa e toa, ama za drugi modeli kade ima vo ponuda i TB i hybrid, i doplatata e znacitelna, togas ne se isplati.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54815
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive
« Одговори #8 на: 22 Септември 2023, 09:06:17 am »
Јас дури сега приметив дека кај што е наведен основен мотел е 1.5тгди АУТОМАТИК за 27000 евра. Јас не загледав изгледа, мислев дека е мануал. Хах.

Отсутен psx-9ne

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 17
Одг: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive
« Одговори #9 на: 22 Септември 2023, 09:11:36 am »
Еве ви практично искуство од вистинскиот свет.
Јас во Скопје и околина бензин не сум напунил, соодветно цела година возам на струја, али пошто не сум најагилен у пунењето еве да речеме пола резервоар ми треба дур да се штекнам кога ќе се испразни батерија.

Ако човек е на 1000км месечно тоа се околу 130 евра гориво што треба да го стави за кола што троши 8л градска. На годишно ниво целата заштеда у гориво е околу 1500 ЕУР. Регистрацијата е за околу 100 евра поефтина и допрва ќе се зголемува за сите што загадуваат над 100г. Пресметајте си колку ќе треба да ги извадите 10те иљади евра разлика.

А филингот е неспоредливо бољи. Да возиш недела дена пхев, никад у живот веќе нема да се вратиш на обичен.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54815
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive
« Одговори #10 на: 22 Септември 2023, 09:19:03 am »
Во кој поглед филингот? Мислам дека истиот филинг го имаш со аутоматик верзијата и турбо бензинот. Филингот 99.9% доаѓа од аутоматикот во реалноста.

Останува единствена разлика потрошувачката, во случајов.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6091
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive
« Одговори #11 на: 22 Септември 2023, 09:32:28 am »
За градска кола излегува есапот, за тој што вози претежно на отворено многу тешко...

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3582
Одг: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive
« Одговори #12 на: 22 Септември 2023, 09:37:21 am »
12к евра е бензин за едно 100к Км. А и плагин хибридот троши бензин така да ќе треба над 100к Км да извозиш за да почне да се исплатува.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5081
Одг: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive
« Одговори #13 на: 22 Септември 2023, 09:46:11 am »
12к евра е бензин за едно 100к Км. А и плагин хибридот троши бензин така да ќе треба над 100к Км да извозиш за да почне да се исплатува.
Едно 150ккм или со овдешно возење едно 15 години треба да возиш потрома кола потешка едно 300 кила, фактички веќе возиш 5 души и кога си сам,  тоа се ќе се одрази на цело подвозје од гуми кочници трошење до шо не и конечно по  10/15 години од капацитетот на батериите ќе остани 20% и ќе си возиш млитав атмосверец уште нетоварен си претовар.,со лоша потрошувачка и уште полоши перформанси, ама ќе си има хибрид знакче назад.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен psx-9ne

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 17
Одг: CARclub Тест: Kia Xceed 1.6 PHEV Executive
« Одговори #14 на: 22 Септември 2023, 10:00:31 am »
12к евра е бензин за едно 100к Км. А и плагин хибридот троши бензин така да ќе треба над 100к Км да извозиш за да почне да се исплатува.

Незнам од каде си го прочитал ова али у пракса ти гарантирам дека ако го возиш нормално не троши. Бензинецот се пали само кога ќе лупнеш нога на педалата ко идиот или кога ќе го ставиш во спорт режим.

Во кој поглед филингот? Мислам дека истиот филинг го имаш со аутоматик верзијата и турбо бензинот. Филингот 99.9% доаѓа од аутоматикот во реалноста.
Си возел тесла некад? у апсолутна тишина се одвива се и со нула вибрации. Еве ти прост пример ќе ти дадам, сите модерни коли идат со старт стоп така? И стоиш на семафор се гаси, тргнува колоната се пали. Палењето на моторот се осеќа .. као имаш една секунда луфта дур да се упали и да тргне ... да не коментирам кај дизели кога ќе се растресе цела кола. Филингот на електричен автомобил низ град е неприкосновен.