Автор Тема: CARclub Тест: DFSK Glory 500  (Прочитано 1285 пати)

Отсутен TylerMkD

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 194
Одг: CARclub Тест: DFSK Glory 500
« Одговори #30 на: Мај 05, 2023, 19:25:37 pm »
Може е чкарт екранот ама бар не кошта  400 000 денари да го замениш.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сигурен сум дека после ова си се насмеа под брк и си кажа „колку сум најјак“, откако на 3-та тема истото го пишуваш како реплика. Следно стенд-ап ќе ти договорам со Тино и Атанас, греота е ваков талент да остане само на форумов.


Не се разбирам толку од коли, но сигурен сум поискусни членови да го зирнат дизајнот од аспект на логика/ергономија/aero ќе најдат многу проблематични сегменти.

Ергономијата си е сосем во ред. И нема зошто да не е - деловите од кабината се генерално „инспирирани“ од европски модели. Единствена проблематична работа според мене е фактот дека воланот не се подесува по длабочина.

Иначе, секако дека ентериерот не е најдобриот на светот - некои пластики се тврди, да, мултимедијата е спора, итн. И сето тоа си е напишано и наведено. Ама сето тоа треба да се земе во контекст на цена и позиционирање. Кај ентри-левел возило, таквите работи се очекувани и прифатливи. Кај нешто што е поскапо? Не би биле.

Не морам да одам подалеку, еве земи го овој за пример - https://www.carclub.mk/2023/03/28/test-citroen-c4-x-1-2-puretech-130-eat8-feel-pack-poveke-od-samo-podolg-c4/

Од 27к исфрлај работи надоле (чкарт пластики, чкарт мултимедиа, аналоген деш, послаб мотор итн) и ќе дојдеш до ценава на Кинезот. Тогаш сфаќаш дека ем правиш компромис, ем купуваш непроверен бренд.

Не ме импресионира ценава. Другото не го коментирам, си имаш банер од нив, нормално нема да ги критикуваш. Затоа има реченица дека убаво е да се вози со сончев кров, втора реченица дека паркинг сензорите помагаат за паркинг. Секоја негативност е со „...ама“. Пак ќе кажам, за мене е ок, ама да бидеме реални - барем овде пиши пошироко ако можеш.
« Последно менување: Мај 05, 2023, 19:34:42 pm TylerMkD »

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1278
CARclub Тест: DFSK Glory 500
« Одговори #31 на: Мај 05, 2023, 21:05:57 pm »
Неам брк. Не пратам стенд ап од Хихириху наваму.  А Тино и Атанас се обид за хумор, но далеку од хумор.
Ти имаш развиено опсесија со екрани, глеам прво за екранот се фати, па си велам да шутирам пенал пак.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33666
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: DFSK Glory 500
« Одговори #32 на: Мај 05, 2023, 22:54:02 pm »
Дап, баш така. Веќе редовно гледам неколку вакви низ Скопје. Си постојат предрасуди, секако - ама баш ваквите модели ќе ни помогнат да ги надминеме.
За кинескиве велеа дека јавуваат р'ѓа кај што се варени и имаат штрафови после 5-6 години. Така да не сум уверен дека овие возила ќше го издржат тестот на времето. Можеби во Германија каде ретко чуваат возило повеќе од 10 години ама кај нас ако не свети барем 20 години, не го бива... сеа Алфа е исклучоки оти добро вози и ако забраниме Алфа, 20.000 автомеханичари ќе останат без работа ;D

Башка премногу мали му се тркалцата, некако несразмерни на шасијата. Треба да се барем за 30% поголеми.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13656
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: DFSK Glory 500
« Одговори #33 на: Мај 06, 2023, 01:34:33 am »
Ние како пазар сме тотално небитни за Кинезите. ;D

Пред 25-30г исто се збореше и за Корејските возила,никој не ги знаеше,ламарина никаква спрема европските итн.итн...

Првите модели можи ќе бидат "почетнички" па после ќе водоме дали ќе созреат или не,а и дали созревањето ќе го наплаќаат исто како и западњациве шо го наплаќаат.

И аман те со тие развои и затоа наплаќале,100г продаваа мотори со внатрешно согорување,па на Сааб им текна да стават турбо,другите копираа.Мерцедес извади абс,другите копираа итн.итн. се отепаа од инвестирање.
Најголемите инвестирања им се во платите на ЦЕО-та.

Сите работат со добавувачи,ништо не произведуваат сами,така да ќе покажи времето,а шо се однесува до мене,ќе почекам да созреат и ако созреат радо би возел кинеско(какво и глупаво име да има)возило по х2 цена од европско.
Ако ептен узреат како западњациве,кој ги тркала тогаш и нив,ќе му ја мислиме тогаш шо да купиме. ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Присутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4331
Одг: CARclub Тест: DFSK Glory 500
« Одговори #34 на: Мај 06, 2023, 07:43:31 am »
Дап, баш така. Веќе редовно гледам неколку вакви низ Скопје. Си постојат предрасуди, секако - ама баш ваквите модели ќе ни помогнат да ги надминеме.
За кинескиве велеа дека јавуваат р'ѓа кај што се варени и имаат штрафови после 5-6 години. Така да не сум уверен дека овие возила ќше го издржат тестот на времето. Можеби во Германија каде ретко чуваат возило повеќе од 10 години ама кај нас ако не свети барем 20 години, не го бива... сеа Алфа е исклучоки оти добро вози и ако забраниме Алфа, 20.000 автомеханичари ќе останат без работа ;D

Башка премногу мали му се тркалцата, некако несразмерни на шасијата. Треба да се барем за 30% поголеми.
Si videl na novi passati kako skapuvaat lezista za pruzini pozadi? Na nov mercedes drzacite za zadnite viluski? I toa posle 3 godini sami

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk