Bas toa mi e muabetot, kako da se namali vlijanieto na bolidot a istakne vozacot. Jasno e F1 se natprevaruvaat proizvoditeli ne e Porshe cup pa site da vozat skoro ista kola ama pa ovaka ic nebiva veke.
Redbul ima mnogu efektiven DRS, pobrz e 30km od drugite na pravci, kujnae kako ...
Rusel izjavi deka mercedes i kompletno da go odstrani zadnoto krilo pak nema da moze na pravci da izleze na kraj vo redbul.
Toa do vozacot e? Pedala do kraj i teraj...
A pazi do kade odi nebulozava, redbul i ne e proizvoditel na koli. Ima samo eden edinstven proizvod - energetski pijalok. Za koi proizvoditeli praime muabet.
Vozacite se site extra, okolu 15 od niv se mnogu blisku vo tehnika i znaenje, 10 skoro izednaceni. Nijansi se vo prasanje, a tie nijansi bi mozele da znacat interesna trka namesto vladeenje na tehnologija hibridna.
Spremni se skoro site barem da pobeduvaat od vreme na vreme, ajde za titula treba i konstantnost.
Nas da ni bide interesno, da gledame nadtrkuvanje a ne samo pobeda na tehnologija.
Da, Peres samiot zaeba nekolku pati, ama da ne zaboravime deka bolidot se razviva i spored baranjata na vozacite, na koj kakov stil na vozenje imaat. Redbulot e razvivan da mu lezi na stilot na vozenje na nivniok isforsiran milenik. Zarem ke razvivaat bolid za da pobedi meksiikanec nasproti evropjanec, nema sansi. Slicen problem imase i Senna zatoa sto bese brazilec, trista zavrzlami i zabrani mu pravea za da pobedi Prost.