Автор Тема: Кралот на класата Голф 7  (Прочитано 10411 пати)

Отсутен Дибидус

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1759
  • Veritas Vos Liberabit
Одг: Кралот на класата Голф 7
« Одговори #75 на: 11 Април 2022, 10:18:31 am »
Да не биде дека пренесувам ама во Велес се збори дека многу си паднал. Од БМВ на бугарски таблици до голф со мотор од фритеза. А па за бандажите што муабети кружат дури и не е за на форум.

Со здравје да си го брмчиш и долго да те служи.

Brains are awesome. I wish everybody had one.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6467
  • Бенве сие бенве
Одг: Кралот на класата Голф 7
« Одговори #76 на: 11 Април 2022, 14:01:06 pm »
Благодарам Дибидусе. Овошките се заебана работа, пазете се.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6467
  • Бенве сие бенве
Одг: Кралот на класата Голф 7
« Одговори #77 на: 04 Април 2023, 17:31:53 pm »
Голфот се продаде, без оглас, затоа што е голф и крал на класата. Честитки за новиот сопственик, форумџија. Сакате клуч сака нека си продолжи @Luki Junior овде.


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Последно менување: 05 Април 2023, 09:18:03 am MAPJAH »

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2222
Одг: Кралот на класата Голф 7
« Одговори #78 на: 05 Април 2023, 08:23:49 am »
Golden car don't like this.

Со среќа и здравје на новиот и стариот сопственик, само за убаво.
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13692
Одг: Кралот на класата Голф 7
« Одговори #79 на: 05 Април 2023, 09:46:21 am »
Фауве се коли кои сами си пишуваат оглас и си се продаваат на невидено :))

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4977
  • The Spartan General
Одг: Кралот на класата Голф 7
« Одговори #80 на: 05 Април 2023, 11:07:49 am »
Ќе се продолжи темата со Кралот, нема затварање.

Пс. Фокусот подобро возеше и поубаво лежеше на пат.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен bear

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1997
  • If you can dream it, you can do it.
Одг: Кралот на класата Голф 7
« Одговори #81 на: 05 Април 2023, 14:37:26 pm »
Честито Лукашин. Ова е замена за мечето?
Никогаш не вели никогаш.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6467
  • Бенве сие бенве
Одг: Кралот на класата Голф 7
« Одговори #82 на: 05 Април 2023, 15:10:42 pm »
Форд е колиште за вв


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4116
Одг: Кралот на класата Голф 7
« Одговори #83 на: 05 Април 2023, 17:09:53 pm »
Иди продај го лесно како голфот да те видам :)

Присутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6109
  • 69
Одг: Кралот на класата Голф 7
« Одговори #84 на: 06 Април 2023, 08:32:27 am »
Ќе се продолжи темата со Кралот, нема затварање.

Пс. Фокусот подобро возеше и поубаво лежеше на пат.

Сепак колку што се сеќавам имаше појак мотор. Можеби тоа е една од причините околу возењето?
Околу стабилноста, познато е дека Голфот има тврда суспензија, но пак од друга страна Фордот иако на фокусчето била помека, како доаѓаат до моментот да биде и постабилен и поубаво да лежи? Можеби инжинерски тајни :D

Сподели малку повеќе детали....

Инаку за продажба да.....ВАГ се продава на овие простори подобро од леб и млеко.
Затоа што нашиот народ е гладен, а можеш многу јако да ја заситиш гладта со количина леб. Дали ќе има хланлива вредност сомунот не е предмет на дискусија :D
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6467
  • Бенве сие бенве
Одг: Кралот на класата Голф 7
« Одговори #85 на: 06 Април 2023, 09:18:15 am »
Golden car don't like this.

Голден кар ако види каква друга 7ца форумска се продаде и остана пак кај форумџија Жан Митрев не го спасува

Отсутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1069
Одг: Кралот на класата Голф 7
« Одговори #86 на: 06 Април 2023, 09:32:04 am »

Инаку за продажба да.....ВАГ се продава на овие простори подобро од леб и млеко.


И тоа со незамрзната цена....тек да ја замрзнат.......🤡🤡🤡🤡

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33980
  • Таков е животот... јебига
Одг: Кралот на класата Голф 7
« Одговори #87 на: 06 Април 2023, 21:11:30 pm »
Иди продај го лесно како голфот да те видам :)
Не може да се рамни голфот со Киа Венга опожарена и тоа.

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8255
  • Малерозен дрводарец
Одг: Кралот на класата Голф 7
« Одговори #88 на: 06 Април 2023, 22:21:10 pm »
Немаш внуци, бе, МАРЈАН?!

Ц, ц, ц... какво богохулие...
When you turn on the radio does it return the favor?

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4977
  • The Spartan General
Одг: Кралот на класата Голф 7
« Одговори #89 на: 06 Април 2023, 22:45:18 pm »

Сепак колку што се сеќавам имаше појак мотор. Можеби тоа е една од причините околу возењето?
Околу стабилноста, познато е дека Голфот има тврда суспензија, но пак од друга страна Фордот иако на фокусчето била помека, како доаѓаат до моментот да биде и постабилен и поубаво да лежи? Можеби инжинерски тајни :D

Сподели малку повеќе детали....

Инаку за продажба да.....ВАГ се продава на овие простори подобро од леб и млеко.
Затоа што нашиот народ е гладен, а можеш многу јако да ја заситиш гладта со количина леб. Дали ќе има хланлива вредност сомунот не е предмет на дискусија :D



Точно, фокусот имаше малце поголема кубикажа, 150кс и околу 250Нм (270Нм во овербууст) во голем распон на вртежи. Овој има 1.2 моторче со 85кс (има чипче и субјективно е околу 120-130кс и околу 200Нм).
Моторот е тивок, ама во фокусот беше потивок особено на држење брзина (да речеме на 120км/ч). Друга работа е што фокусот имаше титаниум ниво на опрема, овој има основно ниво на опрема. ОД друга страна, овој е речиси со литар гориво поекономичен од фокусот.


Голфот е потврд веројатно заради  комбинацијата на потврди пружини и амортизери на подвозје, додека кај фокусот веројатно комбинацијата агресивност на амортизери и тврдина на пружините е подобро настроена за поубаво лежење на пат и во кривини. Управувањето му беше многу подиректно, на голфот уште немам свикнато под кој агол на вртење на волан е доволен да влезеш во кривина без корекции (и сеуште гледам како минимално корегирам некогаш). Кај фокусот идеше тоа поприродно и поинтуитивно и легна од прва. Друга работа е што менувачот беше многу попрецизен, помек и сам си ги бираше брзините. Овој има малце дрвен менувач.

Ама не е се така лошо. Генерално како цел пакет е многу добра кола и се гледа зошто на многу луѓе им е прв избор за возило. Не е најдобар во ништо, ама е многу добар во речиси сите работи и тешко е да му најдеш маана. Затоа и го користат како мерило за сите други возила во неговата класа.

Мене ми направи мерак и си го купив. За второ возило кое ќе го возам 5000-6000км во година е бонбонче. За два дена од мерак го извозив околу 600км.

Честито Лукашин. Ова е замена за мечето?

Фала ти. Па сега за сега ќе останат и двете дома. За понатаму не знам
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.