Автор Тема: Opel и неговите модели  (Прочитано 722156 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3720 на: 30 Декември 2017, 17:08:25 pm »
Рилајабилити не е најважната работа на светот. Да беше, сите ќе возевме Тојоти и Хонди.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20133
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3721 на: 30 Декември 2017, 17:12:42 pm »
VW i Opel se isti qrac.
Edino sto gi razlikuva e losiot marketing na prvite i odlicniot na vtorite.

A marketing pravi chuda..
VW e najprodavan vo 2017 a ni megu prvite 5 vo reliability.
Tuka se japoncite koi pa ne se najprodavani tolku zatoa sto kaj 9 od 10 modeli ti se prevrtuva utrobata od sto se ruzni.

Zaradi dobar marketing pola svet pie otrov narecen Koka Kola..

Не знам за пола свет ама јас кока кола пијам од што ми се свиѓа вкусот, а не ради реклами со дедо мраз. Исто и колите, не ми се свиѓаат зошто биле истрајни туку затоа што ми се свиѓаат.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5057
  • The Spartan General
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3722 на: 30 Декември 2017, 17:13:09 pm »
Рилајабилити не е најважната работа на светот. Да беше, сите ќе возевме Тојоти и Хонди.
Тоа беше еден од најголемите адути на Фолксваген во нивниот неверојатен раст во шеесетите, седумдесетите и осумдесетите. И ако сакаат да останат на врвот, ќе мора да работат понапорно и на тоа поле.

Не се БМВ да се вадат со ултимејт драјвинг плежр.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3723 на: 30 Декември 2017, 17:37:56 pm »
Општо кај сите германци е отиден reliability надоле во однос на тоа што било пред 20тина години. And we're all fine with that.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5057
  • The Spartan General
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3724 на: 30 Декември 2017, 17:47:44 pm »
Општо кај сите германци е отиден reliability надоле во однос на тоа што било пред 20тина години. And we're all fine with that.

Во Македонија можеби се, во Германија, тешко дека се задоволни со тоа.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29719
    • CARclub.mk
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3725 на: 30 Декември 2017, 17:49:49 pm »
Види... Никој не сака да има проблеми со колата. Ама јебига, ако колата ни прави мерак - без разлика на брендот - не се потресуваме многу-многу и спремни сме да истрпиме.

Ете, глеам, во германија опаѓа продажбата на германски брендови...

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3726 на: 30 Декември 2017, 17:51:00 pm »
Ако праиме муабет за коли на старо, тешко дека постои reliable кола, па била направена и од марсовци.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5057
  • The Spartan General
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3727 на: 30 Декември 2017, 18:02:07 pm »
....Ете, глеам, во германија опаѓа продажбата на германски брендови...
Во Германија концернот ФауВе дава многу поддршка, услуги и услови за фелервагените да бидат во топ кондиција и да се задржи имиџот на издржливи коли. Зошто да опаѓа продажбата, кога имаат релативно подобри услуги и подобар производ од другите конкуренти на германскиот пазар? Сите фабрички грешки и повикувања назад во сервис/сервисни акции се комплетно бесплатни. Фијаското со ланчето кај ТСИ моторите си го платија сами. Фијаското во ТФСИ моторите во Ауди секој доби нов мотор со ревизирани и обновени карики и систем за картерна вентилација.

Кој и да го земеш од фелервагените, со навремени сервиси ќе истера 300/400/500к без око да му трепне. Форд мораше многу, многу напорно да работи за да го достигне нивото на фелервагените од 2009/2010та наваму и пак е во втор план. И тоа само за да биде еднакво добар во вртење километража како фелерваген и притоа да не му се распадне ентериерот. Опел од најголем продавач со најиздржливите и најдобро дизајнирани бензински мотори, стана неадекватен на денешницата.

Инаку, денес најдобрите германски коли се, шкодите.  ;D ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3728 на: 30 Декември 2017, 20:19:17 pm »
Abe Jugoto ke mi napravi 400.000 so redoven servis bez da se raspadne, ne pa VW ili Opel..

Kalibrata so zivot garantiram deka moze da tera uste tolku kolku sto ima ako redovno se servisira i pazi kako sto jas ja pazam....sekako so povremeni poeftini ili nesto poskapi kvarovi koi ne opfakaat motor, menjac i karoserija..

Astrata...nova e, rano e da se zbori.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3729 на: 02 Јануари 2018, 12:03:32 pm »



Opel Calibra C20XE Turbo
1609m - 278km/h
3000m - 315km/h


Formel 3
In der Formel 3 begann der C20XE Motor zur Saison 1991 oder 1992 seinen Siegeszug. Als erster Vierventiler wurde der C20XE der erfolgreichste Motor in der Formel 3 und verhalf auch hier der Vierventiltechnik zum Durchbruch. Allerdings in stark modifizierter Form. Die meisten Opel Formel 3 Motoren wurden wohl von der Firma S.Spiess KG umgebaut und haben eine Nennleistung von 175 PS bei 5000 U/min (Drehmoment 256 Nm bei 4600 U/min)

WTCC
In der World Touring Car Championship (WTCC) nutzt auch Chevrolet den C20XE Motor. Vormals im Lacetti, wird in der Saison 2009 der Chevrolet Cruze mit dem modifizierten C20XE eingesetzt.

Im Lacetti 2005 hatte der Motor folgende Eckdaten:
· 4 Zylinder Sauger
· 2000 ccm
· 198 kW (270 PS) bei 8400 U/ min
· 267 Nm bei 5880 U/ min

http://www.ascona-info.de/C20XE_Motor.html



Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3730 на: 02 Јануари 2018, 12:19:39 pm »
За ауто со "само" 470кс, извади фина максимална брзина (на диното е мерена со 1.4бар, додека на забрзувањето е на 1.6бар, цирка 500кс). Него, освен капакот за брегастите, што друго е од C20XE? :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3731 на: 02 Јануари 2018, 12:28:22 pm »
Питај го.
Ја читам дека и мењачот е F18..

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3732 на: 02 Јануари 2018, 12:33:26 pm »
Не си дочитал, само кучиштето е од F18.
" It is the F18 gearbox, forged and with a new wider ratio (as you can obviuosly see LOL)"

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3733 на: 02 Јануари 2018, 12:38:01 pm »
F18 gearbox=F18 куќиште?

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: opel и неговите модели
« Одговори #3734 на: 02 Јануари 2018, 13:37:27 pm »
Под "forged" ти што подразбираш? Сменети штрафови од 10.9 на 12.9?
Нејсе, секоја кола со +450кс стига над 300км/ч,  M5 V8 (400), M5(507), Golf GTI, EP3 Civic type R turbo... Разликата е што овие стигаат до 300 без да отвориш мењач и мотор. :)