Помина година одкако ја земав астрава како вчера да беше.
Поминати 12 573км
23.03.2022
Купени нови летни Матадор со зимските поминати 5.624км
Пред некое време се појави check engine и покажа слаб проток на воздух во егр колата изгуби на сила. Кога го менував затегачот на ланецот го вадев егр кулерот и пирметив дека има доста гареж собрано и така планот ми беше на пролет да го чистам. Во меѓувреме покажа и дека дпф от е полн. Па така на 29.03 ја однесов на сервис да се среди све и егр и дпф, каишот мие земен го оставив да го заменат и одкако го сменија термостатот гледам дека помалку капе антифриз. Првиот ден ни трага ни глас ајде викам не ми треба колава утре ќе ги барам. Утре дента звонам пред крај на работно време едвај успеавме вика да средиме со егр от го вратив сеа па ќе видиме добро викам ај ќе дојдам. Каишот не сменет тоа што капело капело незнам шо да ти кажам вика, дпф от бил 31% не бил за вадење и чистење требало само присилна регенерација да се напраи за која ми побараа 10 000ден сосе промена на уље кое кошта 3 000ден сосе филтер. Ептен им фалат пари на мајсториве изгледа. По 2 дена повторно светна сијаличката и сеа сумљам колку уствари е исчистен егр от. Моабетот со мајсторот беше дека тие 4 штрафа можам сам да ги извадам у двор и да го зачистам самиот егр но да биде се како што треба да се извади цел кулер и да се исчисти целосно. За тоа ми земаа 3 600ден што доколку е стварно така исчистено не би се бунел за цената. Но да не зборам на памет деновиве кога ќе најдам време ќе го извадам целосно надвор и ќе го расклопам да видам што всушност е исчистено.
Ова ми беше најлесно да го отворам да зирнам како е внатре ме копкаше кога се појави сијаличката пак. Ова треба дае задниот дел односно делот каде воздухот повторно се враќа во мотор на повторно согорување. Ако не грешам.
Во глобала кои беа трошоците за оваа година дена:
-регистрација
-3 брисачи
-затегач на ланец
-уље
-средни лед светла
-лед на таблица
-нови зимски гуми
-термостат со куќиште
-предни дискови и плочки
-нови летни гуми
-чистење егр
сите овие работи ме коштале околу 6 700ден месечно
Е сега некој ситни работи што можеле да бидат поинаку.
- „А“ стубот лев смета при возење знае да затвори добар дел од патот
- Седиштата можеле да бидат по удобни
- На секое палење мора да се гаси Старт/стоп
- Сијаличките кај огледалцето на штитникот за сонце повеќе ќе ти истераат очи одколку што ќе те осветлат (заборавив да сликнам, поставени се лево и десно од огледалото светат право во очи)
- Попуштање и намалување музика преку команди на волан бара непотребно многу стискања
- НЕ ЗАГРЕВА ВО ЗИМО
- Нема сијаличка во фиоката пред сувозачки
- Нема сензор за ниво на водата за чистење шофершајвна
- Прскалките исто лошо и неефикасно ја распрскуваат водата
- Рачките на предните врати се направени од ефтина пластика и крцкаат. Ептен не го сваќам тој дел, да се заштеди на некоја пластика ниско поставена што не се ни гледа ајде но рачка што при секое влегување во кола ја фаќаш и ти дава лошо чуство при допир мие несватливо да е така.
Сепак ова се некој ситни работи (освен она со големине букви) и јас сум презадоволен од колава но немањето каде да ја однесам на сервис и да нетреба да ја мислам што како и дали ќе се среди ме тера да мислам дека некој мерцедес би бил попаметен избор во иднина зошто досега кај Јовче на илинденска сум добил најдобра услуга секогаш точен брз и крајно фер пристап дали сега со W204 ката или до лани и w202 ката кај нив кога ја сервисирав.