Автор Тема: New Fiat Bravo  (Прочитано 18366 пати)

Отсутен Sarach

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
Одг: New Fiat Bravo
« Одговори #45 на: 08 Декември 2011, 22:10:54 pm »
mnogu bezgrizni kilometri........

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: New Fiat Bravo
« Одговори #46 на: 08 Декември 2011, 22:14:04 pm »
мислам дека во возење лимитерот е на 7.000, во лер не ти дозволува да го „исцедиш“ прописно ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Sarach

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
Одг: New Fiat Bravo
« Одговори #47 на: 08 Декември 2011, 22:26:56 pm »
epa neka go proba!!!

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: New Fiat Bravo
« Одговори #48 на: 08 Декември 2011, 22:30:08 pm »
epa neka go proba!!!

Барем така е кај мене на стилото, Незнам што толку се плашат луѓето да ги турираат машините во место или во возење - затоа си постојат лимитерите - а и после електронскиот лимитер има уште фора пред да почнат вентилите да лупаат у клип

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
Одг: New Fiat Bravo
« Одговори #49 на: 08 Декември 2011, 22:40:49 pm »
Како тоа да лупаат вентилите во клип?

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: New Fiat Bravo
« Одговори #50 на: 08 Декември 2011, 23:06:54 pm »
Како тоа да лупаат вентилите во клип?
Ако претераш со обртаите преку сите лимити, вентилот нема време да се врати во затворена положба кога клипот е во горна мртва точка. Затоа тркачките возила ставаат појачани федери на подизачите и ги тргаат хидрауличните подизачи.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
Одг: New Fiat Bravo
« Одговори #51 на: 08 Декември 2011, 23:13:57 pm »
Ааааааааааааааа...... јасно :)

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 920
  • Virus-Alfa
Одг: New Fiat Bravo
« Одговори #52 на: 09 Декември 2011, 00:40:31 am »
Za vo brzina ne sum primetil ama sigurno e taka cim kaj stilote e taka :) Inace znaes deka nosat isti filter za kabina i na isto mesto stojat :D
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: New Fiat Bravo
« Одговори #53 на: 09 Декември 2011, 02:53:27 am »
Не е така, кај мене и во лер и во брзина 6500 рпм и крај
I’m so mean, I make medicine sick

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: New Fiat Bravo
« Одговори #54 на: 09 Декември 2011, 07:35:16 am »
Za vo brzina ne sum primetil ama sigurno e taka cim kaj stilote e taka :) Inace znaes deka nosat isti filter za kabina i na isto mesto stojat :D

Е па ако е така, за добра работа на климатизацијата ќе треба често да го мењаш :D Ова од искуство.... :D Кај мене 2 пати годишно во просек, на помалку од 10.000км..... ептен се осеќа дека „губи дах“ вентилацијата кога е запрљан филтерот.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 920
  • Virus-Alfa
Одг: New Fiat Bravo
« Одговори #55 на: 09 Декември 2011, 16:24:13 pm »
Za vo brzina ne sum primetil ama sigurno e taka cim kaj stilote e taka :) Inace znaes deka nosat isti filter za kabina i na isto mesto stojat :D

Е па ако е така, за добра работа на климатизацијата ќе треба често да го мењаш :D Ова од искуство.... :D Кај мене 2 пати годишно во просек, на помалку од 10.000км..... ептен се осеќа дека „губи дах“ вентилацијата кога е запрљан филтерот.


Pa i taka pravam ednas na pocetok na prolet i ednas na pocetok na zima...taka fanav redo :D
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: New Fiat Bravo
« Одговори #56 на: 09 Декември 2011, 17:54:13 pm »
Добродојде Борче, ти си прв со Фиат Браво. Ретки се луѓето кој се одлучуваат за италијански компакт каде главно доминираат германците и корејците. Фиат и покрај одличните Браво и претходното Стило, никако не успева да земе поголем дел од колачот. У секој случај одличен избор.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: New Fiat Bravo
« Одговори #57 на: 09 Декември 2011, 22:01:55 pm »
Не е така, кај мене и во лер и во брзина 6500 рпм и крај
Ќе проверам деновиве уште еднаш, може и јас сум грешка...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7783
  • Плинаш!!!
Одг: New Fiat Bravo
« Одговори #58 на: 10 Декември 2011, 00:23:06 am »
Не е така, кај мене и во лер и во брзина 6500 рпм и крај
Ќе проверам деновиве уште еднаш, може и јас сум грешка...
И кај мене е исто на Пунтото.

Отсутен Borce-Fiat

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 920
  • Virus-Alfa
Одг: New Fiat Bravo
« Одговори #59 на: 10 Декември 2011, 00:26:18 am »
Добродојде Борче, ти си прв со Фиат Браво. Ретки се луѓето кој се одлучуваат за италијански компакт каде главно доминираат германците и корејците. Фиат и покрај одличните Браво и претходното Стило, никако не успева да земе поголем дел од колачот. У секој случај одличен избор.

Fala Cuore sum prv se nadevam i nema da sum posleden haha se salam.Poradi taa pricina deka ne zemaat golem del od kolacot se odluciv ili za mito ili za bravoto no bravoto za istite pari e pogolemo a na mene mi trebase familijaren avtomobil...zborot mi beshe deka se mnogu retki osobeno vo sr i zatoa najmnogo mi se dopaga inace i dizajn nadvor i vnatre nemam zborovi.Prekrasno e.
LA MACCHINA DELLA EMOZIONI