полека другари, полека
сакав само да кажам дека нема никој (тука присутен на темева) искуство со истото возило,
па си кажав сега лично мое искуство
инаку нити се имав возено ниту сум возел пред да ја купам, и не е никаква јака кола ниту луксуз
поздрав
Дури сега ја забележувам темата.
Јас возам Кокошарник од крајот на 2009. (надимакот воопшто не ми смета, баш ми е некако симпатичен), 1.5 dci. До сега имам поминато околу 220 илјади километри. Живеам во с. Долно Соње и бааги дупк, калови и снегови видел кокошарникот.
Откако е купен, спонтано откажало до сега:
- еден држач за мотор (горниот) после опињање еден кратер со 60 км/ч (заради мое невнимание)
- една главчина позади десно. Комплетно спонтано, на аутопут почна да испушта звук. Веројатно била онадена некаде претходно, па и дошол крајот.
- тркалото унутра у моторот (појма неам како се вика жаргонски) на кое е каишот за сервото.
- моторот на вентилаторот за внатрешноста. Е, со ова видов мака дур најдов нов, башка требаше да се растура унутра колата. Ме чинеше изненадувачки многу (не се сеќавам точно колку)
- се изљупи „хромот“ на внатрешната рачка од совозачката врата.
- едно време откажа дугмето за 4 жмигавци, ама после месец-два само од себе се поправи :-) и еве го работи
Лани колаа почна да сецка, но само кога е загреана. Некаков си регулатор на довод за гориво. Мајсторот го извади тој регулатор, го издува со компресор, го врати и рече нема потреба да се менува. Куц куц у дрво, не се повторило.
Дополнително, од пред отприлика еден месец се појави некој безвезен звук што потсетува на звук од мааало, мало дупче на ауспух. Многу, многу, многу ме нервира. Ништо чудно да сум го онадил некаде, па со време фатило корозија и се појавило дупче. Појма неам, не сум видел. Теба да ја носам на мајстор, ама заради ковидов чека. Иначе, колата влече и троши најнормално.
Ваљда нешто не заборавив, 10 години и многу километри поминаа.
2 пати имам менувано акумулатор (превентивно, не ме оставила никаде колата)
Го трошам четвртиот сет летни гуми и вториот сет зимски.
Што се однесува до редовните сервиси, правам све „по книга“ ОСВЕН гумици на балансштангла и стабилизатори напред. Нив редовно ги менувам на секој сервис, воопшто не ни гледам дали биле добри или не. Повторно: селски услови на експлоатација, 30 км дневно возење по селски патишта...
Дали сум начелно задоволен од колата? ДА.
Многу сум задоволен од тоа како старее внатрешноста. Ниту една кожа никаде не се изљупи, ниту една пластика никаде не напукна. И после 200к километри, унутра сеуште го има оној „real world repelant" дојам, без крцки, мрцки и чудни звуци. Тоа како возач ми е многу битно. Имам видено ем поскупи ем понови коли со изљупени кожички на менувачот или воланот. Кај кокошарникот уште нема ништо такво.
Задоволен сум и од тоа како старее моторот. Уште троши и влече како кога беше нов. Пред неколку недели возав ск-бт-ск, просечна потрошувачка 4.3 литри.
Дали би сакал да купам пак ваков кокошарник? ДА, но за жал кокошарникот поскапе, па сега еквивалентниот модел како мојот (Accenta) со ист/сличен мотор е околу 3000 евра поскап. Со таа цена веќе влага у територија на Tucson со 4x4, па за истите пари секако дека би земал 4x4. Да беше иста или барем слична цена за нов Кокошарник - веројатно немаше да се мислам.
Ова е се што ми текна да пишам у моментов. Ако имаш прашања и ако знам - со задоволство ќе ти одговорам.