Живот на течноста за ладење (антифриз, изјави српскиот) е две до три години. Значи, таму каде што се истури, и без разлика колку високо-квалитетни замена е потребно на секои две до три години, без оглед на километрите управувано.
Значи накратко.За оние кои не intresuje тука и повеќе приказни (вие можете безбедно да го прескокнете читање или можеби се користи наместо апчиња за спиење).
Течноста за ладење се поделени според нивниот хемиски состав. Историски гледано, имаме три вида на течност за ладење:
Првиот) Антифриз - Изработени врз основа на метанол (метил алкохол) или етанол (етил алкохол).Еден од најстарите познати системи адитиви за ладење во автомобилската индустрија. Примарната цел е да се намалуваат точката на замрзнување на водата и на тој начин се спречи одмрзнување на водата во системот за ладење (поради која го добило комерцијалното име Антифриз).
Секунда) Постојана Антифриз (Permant) -На течноста за ладење врз основа на етилен гликол или полиетилен гликол. Примената на 1926. Во прилог на намалување точката на замрзнување на водата, исто така, има способност да ја подигне температурата на вода што врие и поради тоа се препорачува за употреба во летните месеци.Поради ова, тој беше именуван Постојана антифриз, бидејќи тој не се менува во текот на сезоната (да се користи во текот на зимата и муви).
3rd) нетоксични Антифриз - Произведено во пропилен гликол. Се покажа дека на етилен гликол и полиетилен гликол труење ако проголтан, и за овие причини развиена гликол во пропилен гликол која, искрено,исто така токсични, но во многу поголеми количини. Знам, знам, си мисли дека тоа ќе измамат пиење антифриз, но запомнете дека на Земјата постои една земја чии жители ништо доаѓа на ум (САД на А за оние кои не се веќе реализирани). Па, благодарение на нив,речиси сите на течноста за ладење кои може да се купат денес (произведени од реномирани производители) се базираат на пропилен гликол.
Во прилог на овие поделби, комерцијални антифриз денес и истакнати од кои содржат адитиви. Всушност, сите тековни antifreezes поседуваат неколку варијанти на адитиви (инхибитори), кои имаат различни цели:
1), Анти корозивни материи -адитиви кои се во насока на намалување / спречување на корозија во системот за ладење.
Вториот) Анти кавитација додатоци - Системот за ладење, особено во дизел мотори, може да дојде до формирање на гас меурчиња (пенење) да се намали ладење ефикасност и можат да предизвикаат кавитација (солза Делиќ материјал во внатрешноста на системот за ладење).
3.) За намалување на киселоста - Што е течност за ладење покисели забрзува појавата / развој на корозија во системот за ладење.
4), адитиви за да се зголеми точка на вриење.
Заеднички адитиви за ладење нитрати (анти корозивни материи и опрема киселост), силикати (анти корозивни материи и опрема киселост особено за мотори со алуминиумски радиатори, Раководители и / или блокови), carboxylates (анти корозивни материи и опрема киселост) и борати (опрема киселост). Сите адитиви се опишани во неоргански адитиви и направи составот на традиционалните антифриз.
Во прилог на овие на пазарот денес можат да се најдат и органски антифриз и хибридни антифриз.Органски антифриз Користете киселина технологија органски (овесни) за да се спречи корозија. Тие работат на принципот дека одредени феномени метали оксидираат во контакт со маст, создавајќи заштитен слој. Органски antifreezes не содржат силикати што ги прави подолготрајни (рангирана замена период од 5 години или 250000 km), но на тој начин не се погодни за возила со алуминиумска охладители и делови на мотор. Поради ова, како резултат на хибридни Антифриз (HOAT). Како што можете да си замислите, хибридни antifreezes се во основа органски antifreezes со додадена силикати. Ова е живот антифриз сведува на две или три години (во зависност од животниот циклус на силикати).Колку што знам, сите антифриз во продажба денес се еден вид хибрид и ќе ви овозможи мешање со други видови на антифриз, но тоа не ги подобрат своите веќе намален животен век.
И сега малку за популарна етикета и боја. На нашите германски ориентирано заеднички пазар поделба на G11 и G12 односно сина и црвена боја антифриз.Сем Г кодови (и соодветните боја) се всушност VW означување систем HOAT течност развиен во соработка со BASF ладење.
Во суштина G11 (сино) антифриз е наменет за возила со алуминиумска кулер и главата alumijiumskom цилиндар и G12 (црвено) антифриз е наменет за возила со алуминиумска кулер и сет на алуминиумски мотор (блок и глава).
Важно е да се напомене дека бојата не е стандардизиран, па не постои гаранција дека секој сини антифриз G11 тип или дека секој црвени антифриз G12 тип. Дури и боите се стандардни, така што имаме зелена, портокалова, розова, виолетова, итн антифриз. Што е олеснувачки фактор е тоа што речиси сите производители,се должи на популарноста на VW групата, со ознака на нивните производи со G марки.
Стара тема али стварно несто корисно......