Здраво на сите,
Од кога се решив да ја освежам и средам колата, некако се проблеми ми испаѓаат што е разбирливо за 20 години стара кола
. Едно среди, друго расипи итн...
Е сега најголема болка ми е што потрошувачката МИ СЕ ДУПЛИРАШЕ од кога напраив неколку работи.
Претходно со прљав филтер за воздух скроз црн, клапна со 1цм катран на неа, свеќици р'ѓосани и несменети многу километри,прљав MAF сензор, и заглавен EGR, фаличен IAC ми трошеше во просек
7.5L на 110-130km градска,зависи од начинот на возење. Значи со 500че терав до 130km низ град... AMA ..
...од кога сменив нов филтер(Filteron или така нешто Полски бренд) ,клапната ја светнав со Wurth TB Cleaner,сменив NKG свеќици комплет,го исчистив MAF-oт со спреј од Хубо, ЕGR-то го исчистив и го ЗАТНАВ само компјутерот да го чита ,а да не проаѓа ништо низ него, и сменет IAC , сега ми троши неверојатни
12L на 100km.
НАЈТРАГИЧНО е што се работи за Opel Corsa B
1.0 1997 .
Некој дали има на ум што може да е проблемот, зошто божем од поарно ја заебав на полошо колата.. ко да возам Mustang, a не Corsa
.
Остана уште сензор за воздух да проверам и сензор на клапната. Corsa-та е со ECU , работи ок во глобала има проблем само кога ќе стиснам на гаста во место, во лер обртометарот иде два пати до , на пример 2.000rpm па паѓа на 1.800rpm и без да ја чепнам гаста пак си се крева до 2.000 и паѓа на 1.800... и веќе третиот пат си паѓа на 1.000rpm што е нормално...
Јас мислам дека можеби и заебав што го затнав EGR-то , зошто читав негде помагал при подобра економија.. пред да го одзатнам дали е вистина ова или има некоја друга фора. На крај краева ќе ја носам у сервис и на компјутер ќе и бараме чаре
.
Да чујам мислења...