Автор Тема: opel tigra 1.6 turbo  (Прочитано 272792 пати)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: opel tigra 1.6 turbo
« Одговори #420 на: 26 Јули 2011, 00:31:16 am »
Се согласувам со вас дечки. Многу е важно да се избере соодветна турбина, но најважно е како ќе се раководи таа турбина и кои резултати ќе се постигнат.

Што се однесува до Јантурбо, од негде разбрав дека го пукал притисокот на 2 бари. Колата му летала ама и му искачало уље од спојките на блокот. Потоа нешто се десило. А тоа дека фабричките клипови се добри за до 600HP не верувам. Можеби ако ти служи автомобилот за на драг трки. Но за подолго возње при голема снага и за секојдневна употреба не верувам дека повеќе од пола од тоа можат да поднесат.

Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: opel tigra 1.6 turbo
« Одговори #421 на: 26 Јули 2011, 19:44:16 pm »
Се согласувам со вас дечки. Многу е важно да се избере соодветна турбина, но најважно е како ќе се раководи таа турбина и кои резултати ќе се постигнат.

Што се однесува до Јантурбо, од негде разбрав дека го пукал притисокот на 2 бари. Колата му летала ама и му искачало уље од спојките на блокот. Потоа нешто се десило. А тоа дека фабричките клипови се добри за до 600HP не верувам. Можеби ако ти служи автомобилот за на драг трки. Но за подолго возње при голема снага и за секојдневна употреба не верувам дека повеќе од пола од тоа можат да поднесат.



За да избереш соодветна турбина треба да пресметаш а потоа да занаеш колку притисок ќе ти треба , па колку сила ќе сакаш да извадиш (ако ти дозволуваат другите делови) и на крај според мапа на турбо да избереш турбо кое ќе ти одговара највеќе и нема да имаш турбо празнини т.е. турбо дупка.

А она со клиповите не е баш така ако им донесеш ладенје и добро го пресметаш колпресиониот простор со притисокот на турбото ќе издржат поради тоа што на се ти 600коњи добиени само од турбо туку тука има и други пропратни делови кои би рекол дека ја вадат пола од таа снага.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7417
Одг: opel tigra 1.6 turbo
« Одговори #422 на: 27 Јули 2011, 01:06:45 am »
Се согласувам со вас дечки. Многу е важно да се избере соодветна турбина, но најважно е како ќе се раководи таа турбина и кои резултати ќе се постигнат.

Што се однесува до Јантурбо, од негде разбрав дека го пукал притисокот на 2 бари. Колата му летала ама и му искачало уље од спојките на блокот. Потоа нешто се десило. А тоа дека фабричките клипови се добри за до 600HP не верувам. Можеби ако ти служи автомобилот за на драг трки. Но за подолго возње при голема снага и за секојдневна употреба не верувам дека повеќе од пола од тоа можат да поднесат.



За да избереш соодветна турбина треба да пресметаш а потоа да занаеш колку притисок ќе ти треба , па колку сила ќе сакаш да извадиш (ако ти дозволуваат другите делови) и на крај според мапа на турбо да избереш турбо кое ќе ти одговара највеќе и нема да имаш турбо празнини т.е. турбо дупка.

А она со клиповите не е баш така ако им донесеш ладенје и добро го пресметаш колпресиониот простор со притисокот на турбото ќе издржат поради тоа што на се ти 600коњи добиени само од турбо туку тука има и други пропратни делови кои би рекол дека ја вадат пола од таа снага.

Често го среќавам ова, турбо дупка??  втф е тоа? :)

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: opel tigra 1.6 turbo
« Одговори #423 на: 27 Јули 2011, 01:32:37 am »
А она со клиповите не е баш така ако им донесеш ладенје и добро го пресметаш колпресиониот простор со притисокот на турбото ќе издржат поради тоа што на се ти 600коњи добиени само од турбо туку тука има и други пропратни делови кои би рекол дека ја вадат пола од таа снага.
Е така ако донесеш ладење, ама како ќе донесеш ладење? Едноставно топлотната спроводливост на материјалот и самите физички димензи на тие клипови неможат да спроведат толку топлина колку што може да генерира моторот при 600КС така што нема да се деформираат клиповите...

Како бензиснки мотор дури и при 600КС да има најголема ефикасност (а секако дека нема бидејќи тој, како секој џенерал јузер мотор е дизајниран да биде ефикасен кон 3000 RPM) таа нема да е поголема од 25%. Тоа значи дека на механичката моќност од 600КС, т.е. 440KW би се ослободувала топлина од 1.3MW. Па сега ако можеш пресметај какво ладење треба да се има за да ја одржуваш температурата на моторот во дозволени рамки при снага од 300 до 600КС.

Да имаше логика во муабетот дека фабричките клипови се добри и до 600КС немаше да постојат ковани клипови, ниту пак титаниумски клипњачи и карики.

@Спенсер за едноставни прашања користи го гугл. Што не ти е јасно подоцна прашај. Конкретно гуглај за "turbo lag".
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5055
Одг: opel tigra 1.6 turbo
« Одговори #424 на: 27 Јули 2011, 11:58:07 am »
Cekaj sega 2 bari nadpritisok ili apsoluten pritisok?

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14337
  • Пудингот на шоферството
Одг: opel tigra 1.6 turbo
« Одговори #425 на: 27 Јули 2011, 14:05:06 pm »
А она со клиповите не е баш така ако им донесеш ладенје и добро го пресметаш колпресиониот простор со притисокот на турбото ќе издржат поради тоа што на се ти 600коњи добиени само од турбо туку тука има и други пропратни делови кои би рекол дека ја вадат пола од таа снага.
Е така ако донесеш ладење, ама како ќе донесеш ладење? Едноставно топлотната спроводливост на материјалот и самите физички димензи на тие клипови неможат да спроведат толку топлина колку што може да генерира моторот при 600КС така што нема да се деформираат клиповите...

Како бензиснки мотор дури и при 600КС да има најголема ефикасност (а секако дека нема бидејќи тој, како секој џенерал јузер мотор е дизајниран да биде ефикасен кон 3000 RPM) таа нема да е поголема од 25%. Тоа значи дека на механичката моќност од 600КС, т.е. 440KW би се ослободувала топлина од 1.3MW. Па сега ако можеш пресметај какво ладење треба да се има за да ја одржуваш температурата на моторот во дозволени рамки при снага од 300 до 600КС.

Да имаше логика во муабетот дека фабричките клипови се добри и до 600КС немаше да постојат ковани клипови, ниту пак титаниумски клипњачи и карики.

@Спенсер за едноставни прашања користи го гугл. Што не ти е јасно подоцна прашај. Конкретно гуглај за "turbo lag".
се сложувам со Гојдо за муабетот....и мене не мие јасно,ако можат фабричките клипови да издржат до 600кс,тогаш кој би купил и зошто од другите врсти на клипови ???
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Mato_Zlato

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 316
Одг: opel tigra 1.6 turbo
« Одговори #426 на: 27 Јули 2011, 14:24:25 pm »
како прво ОТ сте, како второ оваа дебата ке продолжи во недоглед зошто ни ние не можеме да докажеме дека се добри за до 600конја ни вие може да докажете дека не се, како трето ако правите кола од 600 конја и мислите дека не се добри фабричките клипови слободно купете ковани никој нема да ве убеди во спротивното...... толку од мене
EAST SIDE DRIVERS

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: opel tigra 1.6 turbo
« Одговори #427 на: 27 Јули 2011, 15:26:32 pm »
Мислам дека не сме ОТ. Зборуваме за тиграта и моторот на тиграта, не за чифтијаните на баба ми. Што се однесува до 600КС мислам дека нема никаква логика во таа дискусија.

Зборуваме за мотор наменет за цивилна употреба и тоа дизајниран како атмосферски бензинсец со зафатнина од ~1600цц со максимална снага на радилица од 100КС. И на таков мотор да се зголеми моќноста за 6 пати и притоа да нема фатални последици по животот на моторот? Нема шанса!

За притисокот, турбото и уљето чекам да даде одговор Јан Турбо, да не испадне муабетов рекла-казала, недоказала...Всушност, како автор на проектот би сакал да чујам и негов став на прашањето со 600-те коњски сили. И нека ни објасни зошто купуваше други клипови и клипњачи кои мислам декка се дадени во прилог во некој од постовите на Гугле на темава...
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Mato_Zlato

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 316
Одг: opel tigra 1.6 turbo
« Одговори #428 на: 27 Јули 2011, 21:32:10 pm »
Мислам дека не сме ОТ. Зборуваме за тиграта и моторот на тиграта, не за чифтијаните на баба ми. Што се однесува до 600КС мислам дека нема никаква логика во таа дискусија.

Зборуваме за мотор наменет за цивилна употреба и тоа дизајниран како атмосферски бензинсец со зафатнина од ~1600цц со максимална снага на радилица од 100КС. И на таков мотор да се зголеми моќноста за 6 пати и притоа да нема фатални последици по животот на моторот? Нема шанса!

За притисокот, турбото и уљето чекам да даде одговор Јан Турбо, да не испадне муабетов рекла-казала, недоказала...Всушност, како автор на проектот би сакал да чујам и негов став на прашањето со 600-те коњски сили. И нека ни објасни зошто купуваше други клипови и клипњачи кои мислам декка се дадени во прилог во некој од постовите на Гугле на темава...

Друже да не си грешка?? Зборуваме за 2.0 16V турбо мотор (C20LET), кој фабрички се вградува во калибра и вектра, и е 204КС од фабрика, и фабричките клипови се Mahle forged, кои без никаков проблем трпат снага од 300КС (мислам дека многу кај нас ги возеле без проблем) и ТВРДАМ дека трпат максимална снага од 600КС.
EAST SIDE DRIVERS

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: opel tigra 1.6 turbo
« Одговори #429 на: 27 Јули 2011, 22:57:08 pm »
Да, да, грешка сум...Сега ја разлистав темава од почеток и видов дека е C20LEt...Насловот ме пре*ба еб*го...:D

Во тој случај, со C20LET е приказната е малку поинаква, но сепак мислам дека со фабрички клипови и не е можно да го напукаш до 600КС и како таков без последици да го користиш за секојдневна и долготрајна употреба. Каква сака нека има турбина, интеркулер, усис, издув и тн. 3 пати зголемена моќност од фабрички предвидената значи драстично повисоки работни работни температури кои немаш начин како да ги намалиш...

На крај, ако со фабричките клипови во фабричкиот мотор може без последици да се изтераат 600КС зошто Јантурбо би фукнал едно чудо пари на нови и подобри ковани клипови?



За 300КС нема дилеми дека фабричките клипови ќе бркаат работа. Ако знаеш некој пример на C20LET со фабрички клипови и (еве немора да се 600КС, нека бидат) 450-500КС за долготрајна секојдневна употреба дај сподели. Баш ме заинтересира, а знам дека имаш доста роварено на интермец на тоа прашање...
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Mato_Zlato

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 316
Одг: opel tigra 1.6 turbo
« Одговори #430 на: 27 Јули 2011, 23:05:19 pm »
абе не можам да го најдам проектот, тип има направено кадет д 4x4 со пренос од некоја тојота, со C20LET мотор, фабрички клипови 100%, H клипњачи, копана глава (многу), DTA FAST ECU, турбина, home made усисна грана, и не ми текнува точно што други модификации (одамна го читав), типот имаше извадено 600КС и тврдеше дека фабричките клипови немаат проблем, ке се потрудам ако го најдам ке го постирам проектот
EAST SIDE DRIVERS

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: opel tigra 1.6 turbo
« Одговори #431 на: 27 Јули 2011, 23:06:31 pm »
Друже да не си грешка?? Зборуваме за 2.0 16V турбо мотор (C20LET), кој фабрички се вградува во калибра и вектра, и е 204КС од фабрика, и фабричките клипови се Mahle forged, кои без никаков проблем трпат снага од 300КС (мислам дека многу кај нас ги возеле без проблем) и ТВРДАМ дека трпат максимална снага од 600КС.

Јас мислам дека се збуни а ковани клипови се секако по сигурни и Н-профил клипњаци

Но кога падна муабед да 6 пати зголемена сила ја познавам машина која има зголемено сила и 7,9 пати но во случајаот има ковани клипови и 2 пати и е качен обртот.А познавам машина која со стандард клипови за атмосверец има качено нешто повеќе од 3 пати , во предод од 1600цц - 50КС стандард и остварена сила на 3500 бртежи е направено 1641цц и 395 КС и 7000 вртежи (10,49сек на 400м) ,А 1.7Л мотор со 73КС се е стрндард се извадени 230КС (11,2сек на 400м)
И сето ова е направено со задење на тлиповите со помош на уљето.

Често го среќавам ова, турбо дупка??  втф е тоа? :)

Турбо дупка или се појавива „не полнење “ тоа обично се чита од мапа за турбото конкретно за GТ2876.





И од оваа турбина има два типа со различен A/R на турбинскиот дел а на компресорскиот се исти A/R.

Нај просто оваа турбина е за 1,8-3,0 и 280-480 КС по каталог ова на значи дека ве може да се стави на 1,3 или 1,6 ако моторот задоволува воздушен протор и притисок на издувни тасови познато како Target A/G и степенот на искористеност мѕ е зголемен по пат на други делови Target A/F можњ да се користи.

Според турбо мапава се гледа сека моторот би имал нај мала турбо дупка со 0,5бари притисок и 200КС и максимум 1,2 бири и ~360КС се што е под ова и над ова ќе иам турбо дупка , сега може да има но на и тре голема  ;D.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: opel tigra 1.6 turbo
« Одговори #432 на: 27 Јули 2011, 23:12:46 pm »
Мрмут, остај ги тие исклучителни примери. Зборуваме за секојдневна вожња и сценарија. На пример возиш Скопје - Загреб, притоа распукувајќи ја колата здраво на делницата Ниш - Нови Сад - Загреб. А после впњжата на таквата дестинација да нема никакви последици по моторот.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: opel tigra 1.6 turbo
« Одговори #433 на: 27 Јули 2011, 23:39:10 pm »
Мрмут, остај ги тие исклучителни примери. Зборуваме за секојдневна вожња и сценарија. На пример возиш Скопје - Загреб, притоа распукувајќи ја колата здраво на делницата Ниш - Нови Сад - Загреб. А после впњжата на таквата дестинација да нема никакви последици по моторот.

Е тоа не ќе моќи овие мотори која снагата е качена поваќе од 2,5 пати не се за отварени долги релации нема кола која е правена и ќе оди под 12,5 сек 400м и ќе одиш на пазар во свериниколе по пипер за ајвар, за тоа најмногу 2 пати качи ја силата и тоа зависи на која кола.
Јас планитам со мојот мотор (дај боже другата година) да поминам највеќе 40-50 илјади километри и наравно ремонт.

Отсутен Mato_Zlato

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 316
Одг: opel tigra 1.6 turbo
« Одговори #434 на: 28 Јули 2011, 16:38:53 pm »
турбо мотор самоит по себе трпи повеке оптеретување (FORCED induction), значи со сила му се пика воздух, и е исфорсиран, во фабрика е земено тоа во предвид па одредени делови се направени со по голем квалитет, толеранција, топлотна издржливост.....итн итн. конкретно за ЛЕТ мотор мислам дека до 350 - 400КС без никакви по големи преправки се стига (се надевам ке го докажеме тоа), и да нема последици по самиот мотор, да биде за секојдневна употреба, да може и на пат да отидеш....... сепак тоа нејвеке зависи и до стилот на возење.
EAST SIDE DRIVERS