Друже да не си грешка?? Зборуваме за 2.0 16V турбо мотор (C20LET), кој фабрички се вградува во калибра и вектра, и е 204КС од фабрика, и фабричките клипови се Mahle forged, кои без никаков проблем трпат снага од 300КС (мислам дека многу кај нас ги возеле без проблем) и ТВРДАМ дека трпат максимална снага од 600КС.
Јас мислам дека се збуни а ковани клипови се секако по сигурни и Н-профил клипњаци
Но кога падна муабед да 6 пати зголемена сила ја познавам машина која има зголемено сила и 7,9 пати но во случајаот има ковани клипови и 2 пати и е качен обртот.А познавам машина која со стандард клипови за атмосверец има качено нешто повеќе од 3 пати , во предод од 1600цц - 50КС стандард и остварена сила на 3500 бртежи е направено 1641цц и 395 КС и 7000 вртежи (10,49сек на 400м) ,А 1.7Л мотор со 73КС се е стрндард се извадени 230КС (11,2сек на 400м)
И сето ова е направено со задење на тлиповите со помош на уљето.
Често го среќавам ова, турбо дупка?? втф е тоа?
Турбо дупка или се појавива „не полнење “ тоа обично се чита од мапа за турбото конкретно за GТ2876.
И од оваа турбина има два типа со различен A/R на турбинскиот дел а на компресорскиот се исти A/R.
Нај просто оваа турбина е за 1,8-3,0 и 280-480 КС по каталог ова на значи дека ве може да се стави на 1,3 или 1,6 ако моторот задоволува воздушен протор и притисок на издувни тасови познато како Target A/G и степенот на искористеност мѕ е зголемен по пат на други делови Target A/F можњ да се користи.
Според турбо мапава се гледа сека моторот би имал нај мала турбо дупка со 0,5бари притисок и 200КС и максимум 1,2 бири и ~360КС се што е под ова и над ова ќе иам турбо дупка , сега може да има но на и тре голема
.