Проблем е ниско - октанско гориво, а не високо октанско. Обично во упатствата го пишува (минимално) препорачаниот октански број, мада новите коли со knock sensor (ако не се ре-мапирани) до одредени граници трпат и пониско октанско (во зависност од кубикажата на возилото).
Со Матиз бев до Берлин и назад, исклучиво 100 октанско (па и 102 мислам дека на некои пумпи ставав), се возеше константно до „даска“ и моторот спиеше!
Обично (MON) се тестира на 900rpm, а (RON) на 600 rpm, затоа некогаш ви работи нерамномерно колата у лер или дури (бар кај постарите коли) продолжува да работи извесно време и откако ќе го угасиш моторот
Беше тешка дебата дали калоричноста или октанскиот број се репер за квалитет на горивото, ама за калоричноста тешко дека некој ќе ви даде податок, а во учебниците (можеби и застарени), сеуште стои дека единица мерка за квалитет на горивото сепак е октанскиот број, најверојатно двете работи одат една со друга, што и самата цена на горивото укажува на тоа, ама пошто филозофски дебати можат повторно да се развијат 1000000, нека биде како што мислите дека е т.е. какво што гориво сметате дека најдобро му одговара на вашиот мотор - такво и ставајте, знаејќи дека у нашава држава нема никакви стандарди за ништо ... Мој совет, 100-ка и глава да не те боли (ако и таа декларирана 100-ка е воопшто 100-ка кај нас
).