Автор Тема: Проблем со акумулаторот  (Прочитано 3449 пати)

Отсутен dime01

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 4
Проблем со акумулаторот
« на: 17 Февруари 2017, 19:45:07 pm »
Дечки случајно забележав дека плус клемата на акумулаторот ми грее кога работи колата, дали е тоа нормално и доколку не е што може да е проблемот? Иначе акумулаторот е нов и клемите се чисти.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10403
Одг: Проблем со акумулаторот
« Одговори #1 на: 17 Февруари 2017, 20:07:00 pm »
Конекторот. Жицна што ојт в конектор да не е "изџвакана". Лабава клемата да не е.
Ако ти пали слабо нормално е да загрее ама не многу, сепак треба да го средиш палењето, али ако е нешто над млако(40+) тогаш веќе е проблем... Да не е загреана од работа на моторот? Ако си ја возел 2 саати во ред е цел алумулатор да е загреан т.е. да примил некоја топлина али сепак не да е 50*C....

Отсутен dime01

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 4
Одг: Проблем со акумулаторот
« Одговори #2 на: 18 Февруари 2017, 01:39:33 am »
Температурата се качува и над 40 сигурно, во рок од 2-3 минути работа на моторот во место, веднаш при палењето одма почнува да загрева. Иначе пред да се случи ова имав проблем со палењето и доста време ја верглав да запали, мислев дека од ладното не пали но испадна дека било филтерот за нафта, па да не е некоја последица од тоа?

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10403
Одг: Проблем со акумулаторот
« Одговори #3 на: 18 Февруари 2017, 01:44:20 am »
Па ако е нов и сега ако пали одма не би требало. Ако влече струја многу и - ќе грее додуша . Ја про ери жицата во каква ситуација е...? Кај што влегува жицата во клемата т.е. самиот спој?

Отсутен dime01

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 4
Одг: Проблем со акумулаторот
« Одговори #4 на: 18 Февруари 2017, 23:14:12 pm »
Да испадна дека е до жицата на клемата, ги извадив и ги исчистив и сега е супер, фала многу!

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10403
Одг: Проблем со акумулаторот
« Одговори #5 на: 19 Февруари 2017, 01:40:06 am »
На среќа погодив :)

Отсутен WorM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 616
Одг: Проблем со акумулаторот
« Одговори #6 на: 03 Септември 2018, 13:23:36 pm »
Здраво дечки, да не отварам нова тема.

Последно време приметив на голфот кога чекам на семафори во лер, гасот се подига и работи на 950 вртежи(обично е на 650 вртежи) одредено време и после се намалува. Обично ова кога возам пократки тури.
Колку што се едуцирав нешто, испаѓа дека може да е проблем со недостаток на струја, па моторот дига вртежи за да надокнади. Ова ми дојде како идеја поради што приметив дека кога паркирам навечер и ако не додадам доволно гас, светлата се намалуваат.

Напраив кратка проверка со мултиметар. Кога е угасена после стоење, акумулаторот покажува 12.20/12.25 волти. При палење паѓа до кај 8 и нешто волти и кога работи моторот се движи од 13.8 па се до 14.1 а некогаш и повеќе. Овие тестови се со исклучени сите потрошачи (светла, радио, вентилација).

Мислење од поупатени дечки, можно е ова што го пишувам или да си го барам проблемот на друго место ??

Фала унапред

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3253
Одг: Проблем со акумулаторот
« Одговори #7 на: 03 Септември 2018, 13:38:20 pm »
Здраво дечки, да не отварам нова тема.

Последно време приметив на голфот кога чекам на семафори во лер, гасот се подига и работи на 950 вртежи(обично е на 650 вртежи) одредено време и после се намалува. Обично ова кога возам пократки тури.
Колку што се едуцирав нешто, испаѓа дека може да е проблем со недостаток на струја, па моторот дига вртежи за да надокнади. Ова ми дојде како идеја поради што приметив дека кога паркирам навечер и ако не додадам доволно гас, светлата се намалуваат.

Напраив кратка проверка со мултиметар. Кога е угасена после стоење, акумулаторот покажува 12.20/12.25 волти. При палење паѓа до кај 8 и нешто волти и кога работи моторот се движи од 13.8 па се до 14.1 а некогаш и повеќе. Овие тестови се со исклучени сите потрошачи (светла, радио, вентилација).

Мислење од поупатени дечки, можно е ова што го пишувам или да си го барам проблемот на друго место ??

Фала унапред

Од ова што го пишуваш, симптомите укажуваат на проблеми со регулаторот на напон (реглер).

Паркирај се во гаража близу до ѕид пред тебе. Пушти светла, ако даваш гас и интензитетот на светлата се покачува право пропорционално со додавањето гас, тоа е.

Би требало делот да го најдеш како Generatorregler и да видиш на нет дали делиш исти сипмтоми се некој друг.

Отсутен WorM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 616
Одг: Проблем со акумулаторот
« Одговори #8 на: 03 Септември 2018, 15:45:35 pm »

Од ова што го пишуваш, симптомите укажуваат на проблеми со регулаторот на напон (реглер).

Паркирај се во гаража близу до ѕид пред тебе. Пушти светла, ако даваш гас и интензитетот на светлата се покачува право пропорционално со додавањето гас, тоа е.

Би требало делот да го најдеш како Generatorregler и да видиш на нет дали делиш исти сипмтоми се некој друг.

Баш ќе проверим у гаража дали реагираат светлата на додавање гас. Знам дека кога паркирам и кога не давам доволно гас а пуштам кумплунг (т.е кога ќе ја пригушам малце), се приметува и на светлата, ама мислам тоа е ок..
Вака во место немам приметено, али пак ќе проверим. Не мислиш дека ако реглерот не е добар, нема да полни на запален мотор до 14 и нешто волти, или нема веза тоа?

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Проблем со акумулаторот
« Одговори #9 на: 03 Септември 2018, 15:56:22 pm »
Не би требало да се приметува на светлата во ниеден случај ...

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3253
Одг: Проблем со акумулаторот
« Одговори #10 на: 03 Септември 2018, 16:12:25 pm »

Од ова што го пишуваш, симптомите укажуваат на проблеми со регулаторот на напон (реглер).

Паркирај се во гаража близу до ѕид пред тебе. Пушти светла, ако даваш гас и интензитетот на светлата се покачува право пропорционално со додавањето гас, тоа е.

Би требало делот да го најдеш како Generatorregler и да видиш на нет дали делиш исти сипмтоми се некој друг.

Баш ќе проверим у гаража дали реагираат светлата на додавање гас. Знам дека кога паркирам и кога не давам доволно гас а пуштам кумплунг (т.е кога ќе ја пригушам малце), се приметува и на светлата, ама мислам тоа е ок..
Вака во место немам приметено, али пак ќе проверим. Не мислиш дека ако реглерот не е добар, нема да полни на запален мотор до 14 и нешто волти, или нема веза тоа?

Ако реглерот е фелеричен, најчесто акумулаторот се "преполнува", и почнува да се лигави низ капачињата.

Најбрза дијагностика е да видиш дали варира напонот после подолго возење. Ако има качено волтажа над 14.4 тогаш регулаторот затајува.