Автор Тема: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150  (Прочитано 26812 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #90 на: 24 Јануари 2016, 22:54:54 pm »
Како и секоја нова кола на пазар, цената ќе биде височка 6 месеца, после ќе си легне на брашно.

Плус, цената не е висока, да бидеме реални. Колата е со лед светла, огромна навигација, спортски седишта, 17-инчни тркала, дрн-дрн. Сето тоа си кошта. Имате без опрема за 13.500.

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #91 на: 24 Јануари 2016, 23:00:06 pm »
Без попус така?

Да идам старо за ново? Само незз колку ке ми доплатат

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #92 на: 24 Јануари 2016, 23:02:03 pm »
Еве ти број по ПП од Љупчо Бубо Каров, раскажи му нека смисли виц за следната нова година :P

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #94 на: 27 Јануари 2016, 14:09:52 pm »



..чекам ГТЦ да видам на што ќе личи.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #95 на: 27 Јануари 2016, 14:44:02 pm »
На калибра нема да личи :) џабе чекаш.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #96 на: 27 Јануари 2016, 14:45:42 pm »
Tаман работа..



Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6841
  • French diamond
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #97 на: 27 Јануари 2016, 14:56:17 pm »
http://www.carclub.mk/2016/01/27/test-opel-astra-1-4-turbo-150-cosmo-konecno-onamu-kade-pripagja/

Моторот кој беше вграден во нашиот тестен модел беше 1.4-литарски турбо-бензинец со директно вбризгување кој испорачува 110 коњски сили од 5000 до 5600 вртежи

Грешката е во текстот или во насловот  ?

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #98 на: 27 Јануари 2016, 14:58:06 pm »
Во текстот е грешка. Треба 150

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #99 на: 27 Јануари 2016, 15:03:05 pm »
Да не спомнаа кога ќе го даваат на пробна вожња?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #100 на: 27 Јануари 2016, 15:03:58 pm »
http://www.carclub.mk/2016/01/27/test-opel-astra-1-4-turbo-150-cosmo-konecno-onamu-kade-pripagja/

Моторот кој беше вграден во нашиот тестен модел беше 1.4-литарски турбо-бензинец со директно вбризгување кој испорачува 110 коњски сили од 5000 до 5600 вртежи

Грешката е во текстот или во насловот  ?

Брза кучка, слепи кучиња.. 150 коњски сили е, 110 киловати. Кога сум гледал во спецификација, пребацила централата.

Благодарам! :)

Да не спомнаа кога ќе го даваат на пробна вожња?

Помини во Олимпија Моторс, колата е таму. Ќе ја даваат сè додека не ја продадат. :)

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #101 на: 27 Јануари 2016, 22:18:20 pm »
Имав прилика убаво да ја разгледам Астрава на саемот во Софија и стварно евидентен е напредокот во поглед на завршната израбтока и изведбата на ентериерот. Од напред многу голфасто ми делува, не ме воодушевува со надворешниот дизајн, делува како да не нејзини линиите, туку собрани идеи од повеќе места.
Браво за намалувањето на тежината, се надевам дека перформансите се на ниво на класата.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #102 на: 28 Јануари 2016, 08:51:17 am »
Ентериерот многу убаво е дизајниран.



И има простор да седнам како човек напред и позади да има место исто за мене. Ми се допаѓа тоа многу. Иако и старата имаше така простор. Багажникот е малечок некако, или така личи - ама се гледа дека е земен простор за седиштата. И така треба. Браво Опел.

Уште ако има некои поубави на изглед седишта и со лумбална поддршка за совозачкото. Или нешто OPC стил седишта или како на Џиџи, би било ептен погодено.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #103 на: 28 Јануари 2016, 08:53:43 am »
Се надевам дека може делот со пиано финиш да се замени со brushed aluminium?  На пример метално сива како кај Пасатот или темно сива боја.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Opel Astra K 1.4 Turbo 150
« Одговори #104 на: 28 Јануари 2016, 09:36:01 am »
Ни ја не сум фан на пијано блек, али за жал, во таа насока тераат трендови.

А страшно непрактично е, ем е магнет за прашина, ем е магнет за отисоци. Ваљда има некоја друга опција.