палењето ти е малку поместено. да не речам 100% сум сигурен, ке рчам 95% дека треба да се направи корекција на реперот околу пумпата и вбризгувањето на дизните...
оние 5% ке ги оставам како резерва за самата пумпа да е ослабена, па на загреано практично го губи притисокот и неможе да крене доволно...
ќе го имам и ова во обзир кога ќе ја носам пак на проверка кај друг мајстор овој пат.
Нема врска муабетов, 99% се работи за проблем со сензорот за температура, класична детска болест на тди-то и смени си го мајсторот
Ако се запушени дизните можно е да нема доволно вбризгување. Кога е ладен моторот повеќе се вбризгува отколку кога е загреан.
Поверојатно е дека сензорот за температура го заебава ТДИ кога е загреан моторот. Повеќе пати имам слушнато за овој проблем.
овој муабет со запушените дизни и дека недоволно вбризгува кога е загреан го чув од некаде само не ми текнува од каде (ваљда од првиот сервисер кога ја купував колата). А за ова второво ќе го имам во предвид за наредната проверка
Јас на корсата имам ваков проблем со долго верглање утре ке мењам сензор на радилица
ај ако не ти е тешко пиши што си направил на темава од кога ќе го средиш ова.
Ne e sekogas senzor nekogas e alanser a najcesto se resava so mapa na vbrizguvanje problemot e vo softverot i e dobro poznat problem
да е анласерот ќе нема да вергла убаво, колата си вергла најнормално.
Сензор за температура другар, engine coolant, нема што да бараш друго
ако можеш да го исклучеш џекот кога е топла и пробај да палеш ќе видеш
пошто од повеќе души беше спомнато ова, ќе го сметам како главен фактор да му го посочам на сервисерот. Сам да барам и да буцкам како на сликава не ми се буцка.
Деновиве највероватно ќе ја носам на повторна проверка и ќе пишам што како, ма да би сакал прво поштп Веле ќе го решава проблемов утре, да пише што како направил.
Фала на сите за одговорите.
Поздрав.