Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1859347 пати)

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5800
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5115 на: 22 Август 2017, 14:52:16 pm »
Мал ти е осигурувачот?

P=U*I
I=55W/12V=4.6A

2 сијалички *4.6A= 9.2A

Глупави ми се математиките?
Не е до осигурачот,имаше и 16А и тој го стопи,пробав и без осигурач,жиците постепено ги вжештува.

Sent from my E5603 using Tapatalk


Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6566
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5116 на: 22 Август 2017, 21:55:44 pm »
Откако моторот е стартуван, и клучот го враќаш во нормална позиција,  анласертот не врти а бендексот е во „чоше“ притиснат од повратна пружина. Електирчните проблеми ти се некаде во несиправноста на плочакта за контакт или лоши клеми па ти бега некаде струја. Инаку струја до намотикте на моторот од анласерот не би требало да има.

За овој проблем барав по нетот, за тој звук на релето и успат сметање во струјата на одредени потрошувачи и на сите што го поставувале прашањето за ова, како одговор за решение го добивале да го проверат контактот на жицата од брава до алансер, до аутоматот поточно и кај сите бил тој проблем, дали лабав контакт, дали фатило корозија и така натаму. Откако ке го сределе контактот, немало понатаму проблем.
Затоа и неможам да ја сфатам неговата функција, пошто тоа контакт реле кое ми прави цк цк, од него добиваат неколку потрошувачи на струја, премостува, не е само за контакт.

Мислам дека сфатив во што е работата и целава работа има смисла. Ако го погледнеме следново видео во кое се објаснува како функционира алансерот, ке се види дека во рамките на склопот на бендексот, тие намотки или спирали кои служат за да го направат тоа електромагнетно поле за да го вметнат бендексот во запчаникот на алансерот, ке се види дека тие намотки од едната страна се поврзани со жолтава жица што доага од брава, а од другата страна тие се поврзани на самиот алансер од кој добиваат ''маса''.

Е сега, ако од друга страна погледнеме видео да видиме како се испитува исправност на реле (и јас го испитав на овој начин и исправно е релето), ке видиме дека на релето од една страна му треба плус, од друга страна минус за да го затвора колото. Кога автоматот е во мирување, тој дава повратен минус и колото се затвора во самото реле.

Кога верглам, тогаш ја пуштам струјата према автоматот и колото се затвора во тоа електромагнетно поле и така се покренува бендексот, па потоа и алансерот.
Мислам дека после сето ова има смисла пошто тоа реле не е само за контактот, туку пребарував по некоја шема на нетов, видов дека дава и на други потрошувачи струја, успат како што видов и на главното реле дава струја кое е одговорно за светла, и така натаму. Затоа сега има некоја смисла за ова што го прави, најверојатно кога бендексот е во мирување и клучот не е во позиција да вергла, таа жолта жица ми служи за минус за да се затвори колото во релето.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5117 на: 22 Август 2017, 22:51:55 pm »
@velestrumf @Power to the people @MartinAlfista

H11 значи а?

Благодарја

Отсутен Azriel

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 695
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5118 на: 23 Август 2017, 13:15:58 pm »
Decki, kade tocno se naogja servisot za VW kaj benzinskata Top Trejd vo Zlokukjani? Ako moze nekoj fiksen broj da pise.

Fala :)
Seat Leon 1.4 TSI

Отсутен Dando

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 339
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5119 на: 23 Август 2017, 13:19:22 pm »
Decki, kade tocno se naogja servisot za VW kaj benzinskata Top Trejd vo Zlokukjani? Ako moze nekoj fiksen broj da pise.

Fala :)

42.014260, 21.395509

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5120 на: 23 Август 2017, 13:35:26 pm »
Што фиксен ќе беше  ;D

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2274
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5121 на: 23 Август 2017, 17:35:19 pm »
Ovaa ponuda mi ja dadoa vo ovlasten za ovie delovi (za Golf 5):
Original delovi:
- cauri na predni viluski komplet: 2x1150 den i 2x950 din
- stabilizator desna strana: 2800 den
- odbojnici na zadni amortizeri 2x11000 din

Zamenski delovi:
- cauri na predni viluski komplet: 2x550 din i 2x450 din
- stabilizator desna strana: 1600 din
-  odbojnici na zadni amortizeri:nema momentalno

Sto mislite i dajte drug predlog ako ima nekoj
Претпоставката е мајката на сите заебувања

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5122 на: 23 Август 2017, 20:59:34 pm »
Маме му ебам ќе загинев еј, среќа воланот го држев со две раце. У кривина ми откажа сервото, 2-3 ми се дешава годинава у сред вожња да откаже предходните пати на право среќа беше..

Предходен пат коа бев на мајстор гледаше мереше вика се е у ред, тоа беше пред 3 месеци, рече коа ќе ми се деси пак да идам..

Иначе јас сумњам дека е нешто до струјата некој рандом (ке кажам компјутерски  израз) глич. Пошто се дешава рандом.
Според волтажата пред да ја запалам колата е 12.3. Кога ќе му се потрефи да работи, ја палам и си е 13.4в и си работи сервото.
А се дешава некад за тоа што зборам рандом ја палам и одма паѓаат волтите на 3.6 и не работи.

Сега ми се деси, гасам светла, радио и слично, и ја палам колата ок е, само што пуштив светло мрднав со воланот одма се изгасна и се појави воланчето, и паднаа волтите.

На компјутер пишува дека си пуни алтернаторот, јебем ли го 3 пати го правев, демек до тоа е.

Стварно незнам више што да правам. Ко за беља утре коа ќе идам пак на мајстор, пак ќе си работи ок, ќе ме прават мрднат.

Можно ли е нешто рандом да краде струја или рандом да прекинува алтернаторот да затајува... стварно неам друга идеја. А коа ќе се исклучи сервото како грешка го јавува електро моторот...ама незнам дали е до тоа...



Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6101
  • 69
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5123 на: 23 Август 2017, 21:08:43 pm »
Да не е сјебан електромоторот од сервото? Да не има пробиена некоја намотка и да има куса врска?
Незнам, ама некако така делува вака по описот.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Bumb

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1196
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5124 на: 23 Август 2017, 21:35:18 pm »
Да не е сјебан електромоторот од сервото? Да не има пробиена некоја намотка и да има куса врска?
Незнам, ама некако така делува вака по описот.

Како може да знам за сигурно? Сега Пример денес не работи месец дена работи и слично. Што ако сменам електро моторче и е у добрите и си работи у после пак по исто...

Денес македонските мајстори никој не тестираат, само пробуваат да те закрпат, ретко кој тестира за сигурноа, само наѓаѓа и треба само да купувам делови и да мењам, којзнае, некад ќе погоди од прва а некад ќе биде се залудно...



Отсутен stavrov

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 513
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5125 на: 23 Август 2017, 21:39:58 pm »
Да не е сјебан електромоторот од сервото? Да не има пробиена некоја намотка и да има куса врска?
Незнам, ама некако така делува вака по описот.

Како може да знам за сигурно? Сега Пример денес не работи месец дена работи и слично. Што ако сменам електро моторче и е у добрите и си работи у после пак по исто...

Денес македонските мајстори никој не тестираат, само пробуваат да те закрпат, ретко кој тестира за сигурноа, само наѓаѓа и треба само да купувам делови и да мењам, којзнае, некад ќе погоди од прва а некад ќе биде се залудно...
Да ги исчистиш клемите на акомулаторот? Јас имав проблем со струјата и ги исчистив клемите со гланц папир и од тогаш сум немал проблем.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5126 на: 23 Август 2017, 22:32:33 pm »
Друже пола година се ебаваш со сервово и на крај беља ќе направиш, 102,2% ти е електромоторот а ти уште многу време теши се дека е нешто ситно...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk


Отсутен Filip.mk

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 1
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5127 на: 23 Август 2017, 23:06:29 pm »
 Здраво
Имам астра гтц 2006 год 1.7 cdti чистев егр вентил пред месец дена и извадивме многу гареж. Откако го исчистив при мало забрзување колата од 1700 до 2000 обртаи сецка како фалш воздух имал ли некој такво искуство и многу ке му бидам благодарен ако ми помогне

Sent from my SM-A510F using Tapatalk


Отсутен savage

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 605
  • Сузуки Витариче
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5128 на: 27 Август 2017, 10:12:29 am »
Ми се распадна дихтунгот на антената на кров. Кој е најлесен начин за санирање на проблемов пред да ми протече?
Можам ли некаде да најдам ваква или слична гумичка?

Потпис.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7707
  • Плинаш!!!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5129 на: 27 Август 2017, 17:05:49 pm »
Види во автолидер. Можно е да имаат само гумички, а ако немаат знам дека продаваат антени со вакви гумици на крајот и се по 250-300 ден. па ке направиш некоја комбинација