Автор Тема: Југце 45ка  (Прочитано 62630 пати)

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: Југце 45ка
« Одговори #30 на: 16 Февруари 2015, 13:35:49 pm »
Фала на советот ќе ја разгледам и таа опција, а за растурање ке се растура на пролет или лето, да затопли малце, секако морам да го растурам во натре пошто ентериерот си бара чистење, таман тогаш ќе се види тој дел колку бара крпење, а околу кошот колку што може да се види нема некои знаци на корозија, едини знаци некои што ги видов беа од долниот дел кога се правеше ауспухот, ама тоа поубаво ќе се испита коа ќе се растури внатре

Отсутен martin_bt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2512
  • Дете Битолчанче
Одг: Југце 45ка
« Одговори #31 на: 16 Февруари 2015, 18:53:35 pm »
Пред да прајш промена на мотор прашај прво дали ке ти дозволат да атестираш и да ја регистрираш колата со 1.4 мотор. Јас планирав да го сменам моторот со 1.6 ми кажаја дека кола која од фабрика не излегувала со таков мотор не можи да се атестира. Најдобро е да одиш да прашаш оти сите кажват различни приказни.

Ако планираш да ја спушташ со сечење на спирали немој да ги сечиш повеќе од 1.5 круг. На овај начин ке го спуштиш југото за 3-4цм. Ако сакаш пониско од ова треба да го скратиш цел амортизер. Во Скопје можат Автомобил да ти ја завршат оваа работа. Иначе санките се појачувања на каросеријата кои се штрафат на баланштангла напред и на шасија и ти даваат поголема цврстина и стабилност. Се осеќа голема разлика во возење, ако сакаш можам и да ти најдам санки.

Си бара и нова боичка и подобра заштита од корозија, но ако си почнал сигурно ке го средиш како што сакаш. :)
Што вредат коњските сили ако зад воланот седи магаре ... ? ;D


Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: Југце 45ка
« Одговори #32 на: 16 Февруари 2015, 22:42:42 pm »
напред ќе се сечат спиралите, а позади ќе се праи со хилзни и штрафови, ама да затопли првен, сеа ладно е за било какви посериозни чепкања на неа

Отсутен martin_bt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2512
  • Дете Битолчанче
Одг: Југце 45ка
« Одговори #33 на: 17 Февруари 2015, 01:11:47 am »
Ти кажав не би ти препорачал да ги сечиш повеќе од еден и полл круг оти имам 3 пара амортизери запустено од праење комбинации, исто така можиш да употребиш и спирали од фичо, ама така ке биди многу потврдо. Назад ти е наједноставно да ги извадиш оригиналните штрафови на федерплатното и да наместиш подолги. За полнеж ке употребиш мутери и можиш да си ја нагодиш висината по желба. Другарче мое ми праеше мајтап дека сум имал југословенска гевинде суспензија ;D
Што вредат коњските сили ако зад воланот седи магаре ... ? ;D


Отсутен doktor

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 371
Одг: Југце 45ка
« Одговори #34 на: 17 Февруари 2015, 15:52:39 pm »
Кај мене се 2 круга сечени, се спушти 5цм, нема проблем еве 13та година, назад федер со 3 платна и мутери!
Точно е тоа дека мотор можеш да атестираш само ако фабрички се вградувал!
« Последно менување: 17 Февруари 2015, 16:06:34 pm doktor »

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: Југце 45ка
« Одговори #35 на: 17 Февруари 2015, 16:25:52 pm »
А да ми каже некој од вас може знае да ми помогне, километражата не ми покажува точна брзина и стрелката скока многу без разлика дали е колата во место или при возење, дали е до пињонот или до километражата или пак можно е и до сајлата да е?

Отсутен martin_bt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2512
  • Дете Битолчанче
Одг: Југце 45ка
« Одговори #36 на: 17 Февруари 2015, 17:17:28 pm »
До колата е. ;D

Километражата ке да е, тие најпрво откажуваат. Пробај со друг километраж па ако прави така пак барај го проблемот кон сајлата и пињонот.
Што вредат коњските сили ако зад воланот седи магаре ... ? ;D


Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3478
Одг: Југце 45ка
« Одговори #37 на: 19 Февруари 2015, 12:41:02 pm »
Смени сајла ако скока, ќе решиш проблем :D

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: Југце 45ка
« Одговори #38 на: 19 Февруари 2015, 18:18:45 pm »
Ајде баш викендов ќе видам што е како околу тоа :D

Отсутен kargh77

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 434
Одг: Југце 45ка
« Одговори #39 на: 19 Февруари 2015, 21:17:24 pm »
Сличен проблем со километражата, но на Рено 5 Кампус.
Кај мене проблемот беше во оној делот пластичен кој од сајлата влегува во километражата. Беше малце извиен и вртеше ексцентрично. Некако пробав да го исправам, со малце загревање, и релативно успешно го средив. Плус WD40 обилно по сајлата и се смири стрелката. Имаше вибрации ама минимални.
Сето тоа се изгуби кога ставив нова сајла.

Отсутен gokiMK2

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 10
  • Fiat Punto Sporting
Одг: Југце 45ка
« Одговори #40 на: 19 Март 2015, 17:16:05 pm »
da go praime tuning  :D haha
i posle daj mu go na tatko ti neka se pravi mangup niz skopje

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: Југце 45ка
« Одговори #41 на: 19 Март 2015, 17:20:00 pm »
Има да го стегнам, па ќе му го дадам да биде главен фраер у маало :P

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: Југце 45ка
« Одговори #42 на: 27 Март 2015, 13:12:24 pm »
Мал апдејт на темава, земени се преден браник(мојот е скршен) и спојлерче за доле. Ако биде убаво времето викеднов или ако не врне ќе бидат ставени и ќе има слики :)

Отсутен stapmkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 765
Одг: Југце 45ка
« Одговори #43 на: 30 Март 2015, 18:15:21 pm »
Деновиве се работеше на југото. Во саботата се вадеше предниот стариот браник кој беше за нигде во секој можен поглед, шоферскиот фар беше сменет пошто стариот беше внатре оксидиран и беа скршени држачите пластични и се држеше на жички(наскоро ќе биде и другиот сменет) и се спремаа новиот браник и спојлерчето за монтиранње.



Исто така во неделата беше ставен и спојлерот.



И денеска беше ставен браникот и стегнат како бетон :D






Се на се, сем штетата од завчера мислам дека малце се подосвежи :D

Отсутен МулевР

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1383
  • Велешанче
Одг: Југце 45ка
« Одговори #44 на: 30 Март 2015, 18:31:14 pm »
Што се случило со шофершајбната ? :)
Project car: Opel Kadett C
Daily 1: Opel Corsa E
Daily 2: Yugo Koral 1.1i