Па, многу работи се сменија во неа од последното пишување.
- Нов сет SACHS ламела, потисна и друк лагер.
- Lemforder буфер гума на диференцијал.
- NBNF амортизери во Авто-Мобил ( кај тинексот во Аеродром ) Прв пат слушам за амортизериве а богами и за фирмава ама сега за сега си функционираат супер. Ми дадоа 2 години гаранција.
- Затегачи на линиски каиши INA
- Линиски каиши Contitech
- NGK Laser Platinum свеќички. Која разлика ееееј...
- Го извадивме катализаторот и ставивме цевка зошто стариот беше скршен во срцевината и според разликата што ја направи кгоа го извадивме, испадна дека ја гушел бајаги колата. Не се вклучи Check Engine сијаличката затоа што нема 02 сензор после катализаторот. Звукот се смени само надвор, кога се спуштени прозорите се слуша разлика после 2500 обртаи, нешто како народски познатото “режење“ ама со затворени прозори внатре е ист звукот потполно.
- Перка за ладење (старата го имаше оној стандарден проблем кој што го имаат скоро сите Е46-ки пред фејслифт, не уклучуваше во втора брзина на вртење)
- Масло MOTUL 5-40
- MAF сензор зошто стариот ми правеше да трокира колата кога успорував/застанував. При ниски обртаи додека се движеше колата знаеше да затресе и да паднат обртаите до кај 500rpm. Го убив од чистење стариот ама џабе. Сега ни трага ни глас од такво нешто.
- Акумулатор Maxima 65A (најевтиниот од EURO-07). Ми дадоа 2 години гаранција а го користам година и нешто без проблем.
- Водна пумпа
- Температурен сензор
- Мерач на притисок на масло
- Стабилизатори
- Буфери
- Филтри за воздух, масло, полен ...
- Неколку црева во дотокот на воздух
- Задниот механизам за прозорот го репарираа. Предниот е на ред сега...
Колата живна во снага при цел распон на обртаите и стварно голема разлика се направи во потрошувачката на отворено, низ град нема многу разлика, скоро половина литро подоле. Досега најниско што се има спуштено беше 9.3 литри плин на отворено, ама откако сменив свеќички и откако го тргнавме катализаторот потрошувачката падна најниско на 7.4 литри плин. Во Скопје тргнав со полна боца плин и следното полнење беше после 150 километри, а дополнив 11 литри плин. 11/150*100=7,333. Климата не беше уклучена а брзината беше околу 110км/ч цело време.
Сите работи што ги правам ми се прво искуство и не ми се веруваше дека толку многу можеше да се направи разлика во потрошувачка, а и во снагата (сега не ми е страв дека ќе тргне наназад ако возам по угорници со уклучена клима
).
Си ја засакувам се повеќе и повеќе.