тоа значи (во 90% од ситуациите) дека навлегува антифриз во еден цилндар. одсабајле кога ја палиш, тој клип не работи тие неколку секунди додека не го исфрли антифризот во ауспух, па ке си проработи... и ако е некоја мала количина нема ни да приметиш дека влегло вода во цилиндар односно на ауспух нема да видиш баш некоја голема пареа... и ако воопшто ја видиш, тоа ке биде после 2-3 минути ама ако работи во место.. а обично после палење, после 15-20 секунди више сите тргаат или некако додаваат гас па макар и во место и затоа не се примтува тој момент кога испарува антифризот. а осетно е намалувањето на антифриз во резервоарчето за него...
пред да ја прифатите оваа теорија како дијагноза, прво проверете дали од некаде губи антифриз возилото... црева, стеги, пумпа, термостат, термопрекидач, ладњак, казанче, капаче, радијаторчето од парното... ако тече се гледа... остава траги... прво тоа отклонете го како сомнеж па после прифатете го ова како дефект... затоа што кратко затрокирување може да биде и од полурасипана дизна, може и од електронскиот саух да иде тешко па полека отвора додека да дојде на ниво каде што моторот нема да тресе, може и од потрошени-стари свекици, може и разводна капа да кондензира ако нема дхтунче, може и преку некој вентил да прими некоја капка масло во цилиндар поради потрошени вентил гумици... значи има еден куп работи поради кои мотор може одсабајле на ладно да трокира по неколку секунди... има уште причини, ама да не навлегуваме толку многу...