Автор Тема: Vw Mk1 1.6D Blue  (Прочитано 33391 пати)

Отсутен DARK MK1 GTI

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5087
Одг: Vw Mk1 1.6D Blue
« Одговори #75 на: 07 Април 2015, 23:05:50 pm »
odnosno samite od prodavnicite mi go imat naznaceno toa i na toj nacin sum go naucil toj izraz.A inaku se dodeka ne se zeznav ne nauciv deka imalo razlika od silikon do silikon,lepev lajsni navrati so obicen silikon posle 5 meseci padnaa so se bojata a pod bojata imase korozija...... odkoga gi prelepiv so bezsilikonski lepak pominaa skoro 5 godini uste ne mrdnale.

Те сметам за паметен дечко, па затоа и ти ја објаснив разликата околу силикон и полиуретан, односно крајните продукти.
Едно е да има ацетат во лепилото а друго е да нема. Тоа е разликата, а не во силиконската киселина.
Дали мислиш дека силиконските капки кои ги користат жените за косата имаат силиконска киселина??? Или тоа е нешто друго?

Прочитај го мојот пост погоре и ке видиш дека со големи букви ти напишав дека силиконот не реагира ХЕМИСКИ со другите соединенија и заради тоа има широка примена.

Е сега. Околу болдираното во цитираниот текст.
Труди се да научиш нешто од книга, интернет, литература, не од полуписмени или неписмени продавачи.
Има тука на форумов по некој и што разбира малку, што од хемија, што од коли, итн итн.
Па можеш да го искористиш и нивното знаење :)

И ајде доста тупење околу гуми, силикони и слично, дајте некоја слика од тоа кантите што ги реставрирате
:D :D :D :D :D
jk.

p.s.
На времето додека некои од вас можда не биле родени, користев жива гума, наместо модерниов полиуретан, мада тоа е многу слично едно со друго, па траело со години и каде што било наполнето не попуштало.
Добро чистење, заштита, жива гума, заштита, кобит,пластобит сеедно и фарба.
Компресорот и пиштолот комплет со дизни ги продадов за 100 евра, така да никад не планирам такво нешто...Одкако го продадов 101-от, завршив со такви работи...Евентуално нешто ситно :)

Во ред нека биде така .......
Извини што згрешив.
Од сега па натаму  во правилник може да се допише за членови без познавање на хемија,физика,биологија,математика забрането е да се користи форумот. 

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг:
« Одговори #76 на: 08 Април 2015, 07:02:12 am »
Многу е лошо што погрешно ги толкувате постовите и го мислите спротивното од она на кое што сакам да укажам. Сега полека почнувам да го сваќам @filipv кога се труди некому да укаже за некои работи, а он упорно продолжува во спротивна насока.
Не се работи за тоа дали си згрешил или не, туку да знаеш како е исправно.
Инаку слободно можеш да предложиш дополнување на правилата од форумот, имаш тема за тоа.
Поздрав и убав ден
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Vw Mk1 1.6D Blue
« Одговори #77 на: 08 Април 2015, 11:04:09 am »
Decki, da ne se lazeme...sto i da staime od dole kje pusti. ako se vozi kolata sekoj den vodata, solta, pesok, kje si najde dupce... zamisli ti so 100-110 da udri kamen u patos koj e isfrlen od trkalo.... ti moze nema da vidis deka ima ostetuvanje ama kje si naprai mesto da vleze voda. a i prakticno e neizvodlivo da go zastitis celiot avtomobil onaka kako sto nie mislime deka treba. koli od fabrika izlezeni skapuvaat, a ne krpeni koli. Samoto vozilo dodeka e otvoreno si prima vlaznost dodeka se raboti. i koga kej go zadihtuvas procent na vlaga ostanuva. Se slagam so sale deka ziva guma e najdobro pokazana rabota za izolacija ali edinstven nacin za trajna zastita spored mene e galvanizacija na skolkata. Guma, boja, silikoni, epoksidni prajmeri... dzabe...

Eden primer: mi donesoa od Svedska specijalen lak za drvo koe moze da izdrzi stud do -50 i e otporen na sneg, voda, sonce sto ti ne. So sledenje na upatstvoto lakot ne trae poise od edna godina konstantno izlozen na sneg preku celoto zimo. Inaku litro takov lak go plativ 40 evra! Nisto ne e vecno, prajte kolite i uzivajte... koa kje skape kje se prai pak i toa e :)

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен kikoMk1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 53
Одг: Vw Mk1 1.6D Blue
« Одговори #78 на: 08 Април 2015, 20:58:05 pm »
Купена боја за моторниот дел и за патосот
Оваа ке биде нијансата
сега е купена акрилна боја
а колата ке се фарба во база и лак ама во истава нијанса



офарбан патосот во боја






























деновиве беше работено и на осветлувањето малку
























Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Vw Mk1 1.6D Blue
« Одговори #79 на: 08 Април 2015, 22:29:16 pm »
lepota od boja....

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен martin_bt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2512
  • Дете Битолчанче
Одг: Vw Mk1 1.6D Blue
« Одговори #80 на: 08 Април 2015, 22:44:06 pm »
Бојата е топ! Браво и за напредокот на проектот. :)
Што вредат коњските сили ако зад воланот седи магаре ... ? ;D


Отсутен МулевР

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1383
  • Велешанче
Одг: Vw Mk1 1.6D Blue
« Одговори #81 на: 08 Април 2015, 23:22:01 pm »
Супер ти оди :) Браво ! :)
Project car: Opel Kadett C
Daily 1: Opel Corsa E
Daily 2: Yugo Koral 1.1i

Отсутен DzOle

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 381
Одг: Vw Mk1 1.6D Blue
« Одговори #82 на: 09 Април 2015, 00:28:33 am »
Многу е лошо што погрешно ги толкувате постовите и го мислите спротивното од она на кое што сакам да укажам. Сега полека почнувам да го сваќам @filipv кога се труди некому да укаже за некои работи, а он упорно продолжува во спротивна насока.
Не се работи за тоа дали си згрешил или не, туку да знаеш како е исправно.
Инаку слободно можеш да предложиш дополнување на правилата од форумот, имаш тема за тоа.
Поздрав и убав ден

Се мајстори без дела  ;D ;D

Одлична работа само напред 10 години нема да мрдне !
« Последно менување: 09 Април 2015, 00:46:54 am DzOle »


Noo New Model Cars...I'm Riding Old SchoOl !!!

Отсутен Деки

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1534
Одг: Vw Mk1 1.6D Blue
« Одговори #83 на: 09 Април 2015, 20:20:45 pm »
Боичево спие, на патос ама го личи, коа ќе легне на цела кола ќе дојде перфектно!!! Браво!  :)

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Vw Mk1 1.6D Blue
« Одговори #84 на: 09 Април 2015, 23:12:49 pm »
Другарче каде ги купи диодиве да одам да си набавам и јас?
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен kikoMk1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 53
Одг: Vw Mk1 1.6D Blue
« Одговори #85 на: 09 Април 2015, 23:22:04 pm »
Другарче каде ги купи диодиве да одам да си набавам и јас?

 кај скопјанка доле во подвозникот

Отсутен Deno

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2608
  • Custom made interiors
Одг: Vw Mk1 1.6D Blue
« Одговори #86 на: 09 Април 2015, 23:55:16 pm »
 Како ги правите и од каде ги зимате плочките за лемење?

Отсутен Sans

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 142
Одг: Vw Mk1 1.6D Blue
« Одговори #87 на: 10 Април 2015, 00:36:39 am »
Бакарна не испечатена плочка имаш на пример во логинг. Е сеа за изработката, за печатење на колото може да се користи тонер трансвер постапка или фото постапка или пак најобично цртање со маркер. После се става плочката во раствор од хидроген и солна киселина, се наглизува бакарот каде што не е печатено, а каде што е печатено (исцртано) останува бакарот. После се брише, се буши и се леми.. Вака изгледа грубо објаснето.

Патем, одлично проектче, само напред  :)

Отсутен kikoMk1

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 53
Одг: Vw Mk1 1.6D Blue
« Одговори #88 на: 10 Април 2015, 14:37:14 pm »
Тоа е тоа грубо објаснето ако сакаш све детално пиши ми пп

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7066
  • хаУс мајстор
Одг: Vw Mk1 1.6D Blue
« Одговори #89 на: 10 Април 2015, 16:27:31 pm »
Одлично боиче!
Што бандавчиња ќе се стават?