Decki, da ne se lazeme...sto i da staime od dole kje pusti. ako se vozi kolata sekoj den vodata, solta, pesok, kje si najde dupce... zamisli ti so 100-110 da udri kamen u patos koj e isfrlen od trkalo.... ti moze nema da vidis deka ima ostetuvanje ama kje si naprai mesto da vleze voda. a i prakticno e neizvodlivo da go zastitis celiot avtomobil onaka kako sto nie mislime deka treba. koli od fabrika izlezeni skapuvaat, a ne krpeni koli. Samoto vozilo dodeka e otvoreno si prima vlaznost dodeka se raboti. i koga kej go zadihtuvas procent na vlaga ostanuva. Se slagam so sale deka ziva guma e najdobro pokazana rabota za izolacija ali edinstven nacin za trajna zastita spored mene e galvanizacija na skolkata. Guma, boja, silikoni, epoksidni prajmeri... dzabe...
Eden primer: mi donesoa od Svedska specijalen lak za drvo koe moze da izdrzi stud do -50 i e otporen na sneg, voda, sonce sto ti ne. So sledenje na upatstvoto lakot ne trae poise od edna godina konstantno izlozen na sneg preku celoto zimo. Inaku litro takov lak go plativ 40 evra! Nisto ne e vecno, prajte kolite i uzivajte... koa kje skape kje se prai pak i toa e