Автор Тема: Ситни прашања околу мајсторски работи...  (Прочитано 87576 пати)

Отсутен Дибидус

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1758
  • Veritas Vos Liberabit
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #195 на: 17 Јуни 2017, 11:29:31 am »
Имаше низ темиве некаде дека Искра не се квалитетни.
Brains are awesome. I wish everybody had one.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10487
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #196 на: 17 Јуни 2017, 11:46:14 am »
Па од искра гледам бааѓи луѓе се НЕзадоволни генерално земено.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #197 на: 17 Јуни 2017, 12:06:13 pm »
Нее искра тоа.. Кинески фејк е све по интернетов.. Се знае искра кај има и со каков квалитет се.. истиот сет оргинал искра мислам дека не би бил испод 100 евра..

Отсутен Deno

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2608
  • Custom made interiors
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #198 на: 17 Јуни 2017, 12:37:52 pm »
За 2000 полна кутија алат незнам како може да очекувате квалитет. За тие пари квалитетен алат можеш да земеш само една клешта и чекан. А замисли тој што го продава за 2000 колку го платил.

Не штедете пари за алат кој ќе ви остане да ве служи со години.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6488
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #199 на: 17 Јуни 2017, 12:50:47 pm »
Малку повеќе гоогле, и производот е познат и како Fieldmann FDG 5006-60R



Цитат
Although it does not seem from the name, the brand is purely Czech. FIELDMANN is a brand with Czech management and facilities of a strong company, which has introduced a wide range of big-name brands....

Business and technical specialists, mainly based on their experiences that they have gained at renowned companies in the area of garden and hobby equipment, select the best Chinese production plant that also produce goods of other established brands.

Не мора да значи дека е лошо за парите, ама овие искра апаратите и алатите еве од каде доаѓале, од Кина.

Се откажвам од купување, и Еxtol сега ми се гледа како подобар

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #200 на: 17 Јуни 2017, 13:50:43 pm »
Ако сте за профи алат, вториот бренд на GEDORE - CARALOUS
https://www.facebook.com/PROFIMONTSkopje/photos/a.286296471452296.66757.136340376447907/1366006763481256/?type=3&theater

Исклучиво Профи гарнитура за сите пари.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10487
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #201 на: 17 Јуни 2017, 18:55:04 pm »
Extool за по дома се ок. Топ мастер исто се солидни. Китто, фотун се исто така солидни.
Еуро тулс, топтулс мислам дека се ептен никакви.
На раскрсницана кај куби и пролече ( латана ) има едно продавниче за алати. Купи алат мислам се викаше. Не е лошо да видиш. Mad bal се застапник за ними.

Отсутен Bokica

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1482
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #202 на: 19 Јуни 2017, 01:16:39 am »
Штрафовите вртат у место, дајте предлози како да се извадат најбезболно.




Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you send the wall across the field once youve hit it.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10487
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #203 на: 19 Јуни 2017, 01:52:45 am »
Да пробаш со поткревање на горе така што ќе пикниш нешто измеѓу штафот и пластиката, лимче на V, штрадцигер пластика.
Да им  ги избушиш капите озгора, прво да ги кернираш а после со кобалтна бургија.
Има кратки нургии кобалтни, поефтини се.
Може да ги причувуваш со клуч, а при крај 2-3 капки секундарен лепак. Лепакот ќе ги придржи додека да бишиш, ама пошто не е еластичен бргу ќе пушти ко ќе ја рамрдаш пластиката лево-десно. За оштетениот навој има едни како федерчиња 20-30 денари се, ама прво навој за ними треба да направиш + 1 бројка. На федерчето ставаш 2 компонентен лепак и тера уште 10 год ако не го чепкаш. 
П.с  тие мислам имаа гумичиња измеѓу може и да ги запнеш на горе со клешта ќе излезат.

Отсутен Bokica

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1482
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #204 на: 19 Јуни 2017, 17:34:42 pm »
Да пробаш со поткревање на горе така што ќе пикниш нешто измеѓу штафот и пластиката, лимче на V, штрадцигер пластика.
Да им  ги избушиш капите озгора, прво да ги кернираш а после со кобалтна бургија.
Има кратки нургии кобалтни, поефтини се.
Може да ги причувуваш со клуч, а при крај 2-3 капки секундарен лепак. Лепакот ќе ги придржи додека да бишиш, ама пошто не е еластичен бргу ќе пушти ко ќе ја рамрдаш пластиката лево-десно. За оштетениот навој има едни како федерчиња 20-30 денари се, ама прво навој за ними треба да направиш + 1 бројка. На федерчето ставаш 2 компонентен лепак и тера уште 10 год ако не го чепкаш. 
П.с  тие мислам имаа гумичиња измеѓу може и да ги запнеш на горе со клешта ќе излезат.
Болдираното е пробано , ќе пукне капакот на глава пошо е пластичен. за останатите ќе пренесам на мајсторот, фала.
 
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you send the wall across the field once youve hit it.

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #205 на: 19 Јуни 2017, 19:59:42 pm »
Или да ги избушиш, или да излезе нагоре сосе тоа превртениот дел од капакот, штом врти би требало нагоре да мрда малку и да излезе комплет, малку ќе те зеза што оди напред и неможеш да го подигнеш веднаш, ако има брезон штрафови ќе треба да ги одвртите.
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10487
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #206 на: 19 Јуни 2017, 20:31:56 pm »
Да не случајно има некоја контра под него, како штраф во штраф?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #207 на: 05 Јули 2017, 00:05:04 am »
му има провртено на алуминиумот, а провртениот алуминиум е како неповратен осигурач, на врвот од штрафот... или се врти на пиксна, пошто овие мотори се или така или така направени.
решението е да ја скинеш главата од штафовите, за да може граната да излезе нагоре. после кога ке ти биде при рака полесно ке ги средите провртените штрафови. ;)

а главата од штрафот ке ја скинете, така што со клуч ке ја држите додека ја бушите одозгора, во средина точно со 8-ца или 10-ка бургија. кога ке избишиш до почетокот на штрафот, самата глава ќе си падне, и воала, слободна е граната за вадење... ;)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #208 на: 05 Јули 2017, 00:12:48 am »
И јас имам луда идеа кај мене да местам такво нешто. Мене идеата ми е да земам +12в од кабинско светло горе. Е сеа со мултиметар ќе барам контакт кога ќе се отвори вратата тогаш да има струја и кога ќе ја затворам постепено да се гаси. - некаде на метален дел и фино лепо каблите спроведени под пластики и тапацири. Не е нешто комплицирано, според мене.
Само добар унимер (мултиметар) и да знаеш да користиш леткум.  :D

пази да не се збуниш во барање на струјата. светлата во кабина и прекидачите нивни, со се модулите, во 99% од возилата, го гасат минусот, а не плусот. плус има на осигурачите свој, кој што константно е под напон. ако сте ги приметиле сијалиците извадени со се куќиштето, сите се некако чудни со дебели полуги, со мостови на копчето итн итн... тоа така затоа што минусот го користи од шасијата... аналогно на тоа, излегуваат многу интересни комбинации, од каде да земеш плус, ако минусот го врзеш на кабинското.
Јас на пример, би земал од прв контакт на брава... за да евентуално ако ми светне во нозе, значи сум отворил врата, а контактот не сум го изгасил. и исто така, реално е дека ако барам нешто кај нозете, тоа би било додека возам. само запали го кабинското светло (немора врата да отвараш, иако и така може) и автоматски ке се запали самото кај нозете, најди што ти паднало, изгаси го кабинското и таму ке се изгаси. ;)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10487
Одг: Ситни прашања околу мајсторски работи...
« Одговори #209 на: 05 Јули 2017, 16:02:06 pm »
Предходно паркирај се ;)
Инаку, шро бидна со штрафот?
Деформирана пиксна, ако е правилен цилиндар ќе излезе...