Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Се восхитувам не само на професионалноста на зафатите, туку и на љубовта и меракот со кои ги правиш. По n-ти пат, секоја чест!
интересно би било да го документираше целиот процес на правење на колата во видео запис, интересна емисија ќе беше, сигурно некоја од телевизииве наши ќе беше заинтересирана да ти го откупи видео материјалот, мислам дека ваков проект како твојов ја заслужува секоја можна промоција, БРАВО!!! PS West Coast Customs вода можат да ти носат
Друже ако мозе едно техничко прашање. Како се справуваш со оваа наша држава и немањето на закон за модифицирање на возила односно што може да се прави, а што неможе. Како поагаш на хомологација (требаат врски или?)
Ај друго техничко прашање - Аудито, додека беше 1.9 TDI, како го надмина лимитот на DMF-от? Кај мене во Леонот (1.9 TDI, ASV) лимитот му е 300 нм. Целосно го смени за да издржи 450 нм?
Dual Mass Flywheel, на нашки би дошло Двомасен Замаец.Изгледа отприлика вака:(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
kaj si be drugar sto ima novo dobar li si
Цитат: Zvrki на 27 Јануари 2011, 10:01:49 amДруже ако мозе едно техничко прашање. Како се справуваш со оваа наша држава и немањето на закон за модифицирање на возила односно што може да се прави, а што неможе. Како поагаш на хомологација (требаат врски или?)Ne treba vrski taman rabota... vo ovaa drzava SAJLI ti trebaat Audito edvaj so trista kombinacii ke go legalizirav megutoa vo meguvreme go prodadov i nikogas ne bese legalizirano a sto se odnesuva do golfot koj gi ebe toa ke mi bide vozilo za DRAG i za TRACK DAY taka da ne se zamaram. Inace ne mozejki da go legaliziram Audito koe bese fabrika napraveno (znaci motorot na fabricki drzaci , zaden trap na fabricki drzaci bez nikakvi modifikacii) ne mi paga na pamet da probam nesto za Golfot