Автор Тема: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned  (Прочитано 192236 пати)

Отсутен DENDE-LANCERED

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5548
  • LANCER EVO (GreeN EditioN)
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #900 на: 10 Септември 2015, 21:44:11 pm »
Ма знам, ама возам кратки релации и уште незагреана ја гасам, се створија кондензати и лонецот скапа. Требаше или да ставам друг ист таков ASSO или да го вратам фабричкиот. Да не бев во инвестиции со викендичката сигурно ќе ставев, ама у моментов морав да го вратам оригиналниот кој веќе ми стоеше у гаража и некое време вака ќе тера :( Здравје! :)
Kako be skapa?
Kaj mene uste gajle nema.
Izgleda do relaciite e definitivno.

Kaj mene nema kratko :D
Sega do rabota mi e 17km vo eden pravec.
Nezno klikni na; http://forum.carclub.mk/index.php/topic,101.0.html      If you want to have a free ride!

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #901 на: 10 Септември 2015, 21:53:35 pm »
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Се олабавува стегата на цревото после МАФ сензорот и стегата над клапната, се вадат од „штипките“ двете цревца што се припоени уз главното црево (дебелото над клапната) да не сметаат и се дига цревото за довод на воздух нагоре. Се прска со спреј како на сликата или карбуратор клинер директно над лептирот и околу него. Со прст се притиска лептирот за да се отвори и може да се испрска од внатре. Спрејот е лесно испарлив па не е потребно пребришување. Се чека неколку минути да испари, се враќа се по обратен редослед назад и се пали колата без гас. Можно е да биде зголемена и нерамномерна гаста некое време, но брзо ќе се смири.
Доколку клапната е доста прљава, може да се упали колата (еден да има внатре у возило) и на 3000 обртаи да се шприцнува во интервали директно во клапната. У овој случај на таблата ќе се појави грешка од МАФ сензорот.
Ова беше полесната и побрза постапка, а за детално чистење мора да се извади цел throttle body (пази на гумицата), откачат приклучоците за антифриз и отштрафат четирите штрафа, па на раат на маса да се светне. Да се исшприца и внатре во усисната грана, како и во цревата за довод на воздух и иберлауфот.
Ова се прави пошто Астрата нема уљен сепаратор, па уљните пареи одат у клапната и ја запрљуваат, па не може да се направи соодветна смеша со гориво, лер гасот варира, моторот работи нерамномерно...
Се добива подобар одзив на гас, помирна работа на моторот и задоволено его :)
Каде го купи ова CRC производов?Ми треба http://www.supercheapauto.com.au/online-store/products/CRC-Mass-Air-Flow-Sensor-Cleaner-300g.aspx?pid=157339#Recommendations па не можам да најдам.

http://www.seal-engineering.com.mk/index.html

Ма знам, ама возам кратки релации и уште незагреана ја гасам, се створија кондензати и лонецот скапа. Требаше или да ставам друг ист таков ASSO или да го вратам фабричкиот. Да не бев во инвестиции со викендичката сигурно ќе ставев, ама у моментов морав да го вратам оригиналниот кој веќе ми стоеше у гаража и некое време вака ќе тера :( Здравје! :)
Kako be skapa?
Kaj mene uste gajle nema.
Izgleda do relaciite e definitivno.

Kaj mene nema kratko :D
Sega do rabota mi e 17km vo eden pravec.

Јебига, до релацијата е :)

Отсутен Mikroos

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 921
Одг:
« Одговори #902 на: 10 Септември 2015, 23:07:21 pm »
Fala ti Djidji za objasnuvanjeto. A go ima sprejot vo nekoja prodavnica ili mora da se odi vo pretstavnistvovo?

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #903 на: 10 Септември 2015, 23:11:12 pm »
Мак Оил имаше знам, ама боље јави се кај нив и прашај кај све го има.

Отсутен Diablo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 465
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #904 на: 11 Септември 2015, 08:51:20 am »
Фала многу.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6130
  • 69
Одг: Opel Astra H 1.4 16V Cosmo + Stage 1 Tuned
« Одговори #905 на: 11 Септември 2015, 09:07:07 am »
Ма знам, ама возам кратки релации и уште незагреана ја гасам, се створија кондензати и лонецот скапа. Требаше или да ставам друг ист таков ASSO или да го вратам фабричкиот. Да не бев во инвестиции со викендичката сигурно ќе ставев, ама у моментов морав да го вратам оригиналниот кој веќе ми стоеше у гаража и некое време вака ќе тера :( Здравје! :)

Најпаметна модификација која досега си ја направил :)
Единствено задниот украс да си можел да го оставиш, тоа би било добро.

Инаку кондензатите се 70% зголемени кога колата се вози на плин. Таа е една од најголемите причини за скапување на лонците. Поготово кога ке налеташ на оваков "иноксен квалитетен" лонец.
Шала на страна ама јас сум имал лошо искуство со лонците од таму, уште од времето на 101-от. По мене многу подобри лонци изработуваат Номинал. Али секој со своите убедувања.
Значи не зборувам за услугата, стручноста на луѓето, туку само за материјалите од кои ги изработуваат лонците.

Хах, па нели требаше да се иноксни лонците, или јас нешто погрешно сум разбрал?

Иноксна е прикаската која ја продаваат, а не лонците :)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.