Вака сеа да не се разбереме погрешно:
У Астрава ставам превентивно на 2000 до 4000 км у зависност од препораките на производителот на адитивот, а го користам према упатството напишано на него.
Доколку се има реален проблем, тогаш се користат други (т.н. сервисни) адитиви како на пример Pro - Line од пограмата на LM :
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_5144.html?Opendocument&land=GB&voilalang=e&voiladb=web.nsfhttp://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/5144%20Pro-Line%20Diesel-System-Reiniger_K_EN.pdf/$file/5144%20Pro-Line%20Diesel-System-Reiniger_K_EN.pdf Со тоа што правилото вели дека адитивот треба да е околу 2% од капацитетот на резервоарот! Конкретно овој е 1 литар и се става на резервар од 50 литри, АМА у случај на превентивна или нормална употреба како сакате наречете ја, може да се дилутира и со 300 литри гориво. Да напоменам само дека конкретниов е и за CR системи!
На АХ-от имав конкретен проблем и за жал повторно се јави и по замената на дизната (со зелено капаче, не знам за што служи), а се појави по предихтувањето на бош пумпата. Палењето го местеа, незнам што све не ... Дефинитивно нешто не е направено како треба иако два пати ја враќам, а ме кошта до сеа 200 евра
Ако некој носел бош пумпа кај Стојче го молам нека каже во каква состојба ви ја враќа, пошто ми кажаа дека ја пескара на крај и става жолт лак на одредени места. Мојата не беше ваква и се сомневам дека самите ја предихтувале и нешто заебале при тоа, а не знам што ... Симулатор нормално немаат, а не знам и компаратор дали имаат
Како и да е - ја сум ебена странка и замислите срам ми е пак да им отидам, а поштено си платив, дури и ги почастив
Не сакам да ги доведам нив, а и себе во непријатна ситуација дека МОЖДА и не ја однеле кај Стојче туку се обиделе самите да ја предихтуваат - ќе се замерам, а ќе ми требаат и понатаму за разно-разни интервенции и сервиси. Можда и се лажам, не тврдам ништо - затоа и ве прашувам, а можда и се откачило некое ѓубренце, па сеа зеза дур не го стопам со адитивите ИЛИ е од двотактолот што го ставав ... ништо чудно и да сум претерал, си имам обичај да се забораам коа муќкам нешо и чекам резултати од тоа као алхемичар
иако ставав 1% колку што е и препорачано од како го исфрлија сулфурот од горивото. Можда бојата од двотактолот му смета, па треба да ставам класично моторно масло (трансформаторско тешко се наоѓа и скапо е
), незнам ATF...
Друго ми беше поентата, ставив Castrol TDI 2x25 ml, Wynns diesel injector cleaner и од Оптима Модрича еден, го забораев како се вика - одма друга прича! Се мислам да му појачам доза сеа со уште едно од LM и после кратко време едно од Wurth, за да на крај више (коа ќе остане нешто помалце од пола или ај пола резервар нека е) едно од Bardahl !!! Е ако од ова све не помине ЈА ВРАЌАМ ВО СЕРВИС ДАЦ и не ја земам све додека не ја средат како што треба, ако уопште можат да ја средат