Автор Тема: problem topli start i pocetna startna snaga vozila  (Прочитано 17962 пати)

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #75 на: 03 Март 2014, 23:47:29 pm »
Каков посериозен ?

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #76 на: 04 Март 2014, 09:30:57 am »
гумиците не се на дизни туку се на вентили... прво и основно... а ако се на вентили тогаш немаат никаков контакт со цревата на нафта... и да има некаков контакт на маслото со дизните за нафта, уљната пумпа има дааааалеку помал притисок од бошпумпата и притисокот во дизните... невозможно е масло од моторот да заврши во нафтата... никако... смешно ми беше уште пред некој ден кога прочитав ама ме мрзеше да објаснувам... со потрошени и СКАМЕНЕТИ гумици на вентили (не расцветани пошто не расцветуваат туку се здрвуваат т.е изгоруваат од температура) покрај вентилите маслото завршува директно во цилиндар и согорува. така завршува приказната со маслото... а не преку преливни црева преку незнам што завршувало во резервоар со нафтата...  поголема глупост одамна немам прочитано ;D ;D


а тоа што не му фали масло тоа знае да се деси и следново:

послаб клип, дизна што слабо шприца т.е. моча, полека но сигурно вбризгува нафта во маслото а не обратно... и сето потрошено масло го надополнува со нафта.. кога и да измериш на мерач, маслото е таман... а уствари имаш нафта и го рибаш моторот... после некое време моторот ке зариба, пошто нафтата има слаба мазивна моќ... вискозноста и е ниска...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #77 на: 04 Март 2014, 23:11:06 pm »
Значи друже Онак ;D кај опел 2.0 дизел мотор без разлика DTI, DI, DTL,DTH, има под брегастата на дизните(не на вентилите тие се други гумици) гумици кои со тек на време ослабуваат се уништуваат , а инаку мислам маршер кажа дека таму се ставени бидејќи дизните се од два дела  и дихтуваат на нив.Е сега зависи колку се отидени дали сите или една толку и масло губи, и верувал или не го враќа маслото преку повратот во резервоарот i го согорува како гориво.Симптоми се тешко пали ,недостасува масло и до 1 литро на 100 км кога многу се оштетени гумиците т.е семеринзите, дими на ауспухот,ако го извадиш филтерот за нафта забележливо е присуство на масло во него замастен е.....Еве ти и една тема ако ти се чита за овој проблем http://www.elprog.com/forum/topic-10957-nenormalna-potrosnja-ulja-na-astri-g-2-0dti-2001god-page-3.html .Стоам зад ова што го пишувам и не е напамет напишано ;D......Ако сакаш и облог ставам.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #78 на: 04 Март 2014, 23:20:36 pm »
дефинитивно мој следен проект ке биде опел... не сум имал таков за проект... да ја видам и таа глупост што опел ја направила да преку дизни за ГОРИВО прими МАСЛО во резервоарот... тоа само кај опел може да биде... :)

а очигледно и кај некои даеву модели...

намерно ке барам сочувано возило а полурасипан дизел мотор...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #79 на: 04 Март 2014, 23:34:32 pm »
E тогаш дури косата ќе ти обели хахаха ;D.Абе супер се моторите е сега што ние сакаме да не чепниме ништо и на 300 000 км тоа е друго обично овој дефект се дешава после 250 000- 300 000км пројдено ама пак не е скапо за замена 4 дизни по 10 еур една гумица кошта 40еур и ако смениш дихтунг на поклопецот за вентили тоа би било се.Значи потешко да најдиш мајстор што се разбира во тоа,обично се сомневаат прво во турбина па гумици на вентили издуван мотор и слично, на овој мотор последно треба да е компресијата оти одат и по 800 000 км без проблем ако барем малку е водена грижа за нив.....

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
  • Пудингот на шоферството
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #80 на: 05 Март 2014, 11:27:32 am »
дефинитивно мој следен проект ке биде опел... не сум имал таков за проект... да ја видам и таа глупост што опел ја направила да преку дизни за ГОРИВО прими МАСЛО во резервоарот... тоа само кај опел може да биде... :)

а очигледно и кај некои даеву модели...

намерно ке барам сочувано возило а полурасипан дизел мотор...
Секое второ возило со 2.0/2.2 дти е такво...Многу лесно ке најдеш. ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #81 на: 05 Март 2014, 11:58:35 am »
знам... ги има да ги ринеш... :)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен cupra 2

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 560
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #82 на: 06 Март 2014, 23:25:16 pm »
Каков посериозен ?
ете  си напишал и сам!
:D :D :D

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #83 на: 06 Март 2014, 23:40:48 pm »
Каков посериозен ?
ете  си напишал и сам!
Tе преварив хахах...

Отсутен vectra 2.0dti 2001van

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 37
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #84 на: 07 Март 2014, 21:28:54 pm »
"Kozanostra" dali mozes da mi dades kontakt telefon od g-not Marsher?

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #85 на: 07 Март 2014, 22:36:56 pm »
Може ете на П.П. го имаш...

Отсутен vectra 2.0dti 2001van

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 37
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #86 на: 07 Март 2014, 22:41:40 pm »
izvini ama ne te razbrav.Bi sakal da go kontaktiram za da zakazeme pregled na kolata ;D

Отсутен vectra 2.0dti 2001van

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 37
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #87 на: 07 Март 2014, 22:44:05 pm »
vo red ti blagodaram

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #88 на: 07 Март 2014, 22:44:53 pm »
Провери на приватна порака ти го пратив сега.......

Отсутен vectra 2.0dti 2001van

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 37
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #89 на: 07 Март 2014, 22:50:35 pm »
OK