Автор Тема: problem topli start i pocetna startna snaga vozila  (Прочитано 18494 пати)

Отсутен cupra 2

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 560
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #90 на: 09 Март 2014, 22:49:49 pm »
дефинитивно мој следен проект ке биде опел... не сум имал таков за проект... да ја видам и таа глупост што опел ја направила да преку дизни за ГОРИВО прими МАСЛО во резервоарот... тоа само кај опел може да биде... :)

а очигледно и кај некои даеву модели...

намерно ке барам сочувано возило а полурасипан дизел мотор...
Секое второ возило со 2.0/2.2 дти е такво...Многу лесно ке најдеш. ;D

да кршовите издркани се такви оние испод цена ако реално вреди 3500 го дава за 2500 тие ги имаш да ги ринеш а убавите и здрави тие ги нема а и тешко да ги најдеш си држат цена! :D а и по муабетов испадна дека е моторот од хартија хаха или vw само има дизел дефинитивно лоши муабети зборат оние кој не возеле опел (лепо) ;)
:D :D :D

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #91 на: 10 Март 2014, 00:21:33 am »
не сум воопшто фан на vw,нити на опел

али реално опел имаа најлоши дизели,среќа исузу ги спасија

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #92 на: 10 Март 2014, 00:50:33 am »
2.0 и 2.2 Dti се чисто опелови дизели и може да се и подобри од 1.7 дти кои се исузу така да не се слагам дека се подобри. Можеби на вектра а и астра ф исузу ја спаси работата оти тогаш опел кубореше со слаби дизел агрегати и на сцена стапи исузу.Инаку овој мотор 2.0 дти опел го рекламираше во 96 год кога го воведе во своите модели како првиот 16 вентилски турбо директ инџекшан значи исто како ТДИ на VW ама пред нив почна да го вградува, и се тужеа околу натписот што треба да стои  како ознака кај опел и кај  vw, па така Опел наместо TDI го смени DTI после судскиот спор а уствари на ист принцип работат и DTI i TDI тоа е тоа........

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #93 на: 10 Март 2014, 01:01:26 am »
порано важеше едно правило,бегај од опел дизел,освен ако не е исузу

сигурно има нешто

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14240
  • Пудингот на шоферството
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #94 на: 10 Март 2014, 01:18:33 am »
Тој мотор е направен во соработка со БМВ,само е ис***тран од страна на Опел... ;)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #95 на: 10 Март 2014, 01:21:49 am »
Опел го водат како чисто нивни а може да има вмешано прсти и бмв во конструирањето ништо чудно знам и Маршер еднаш го спомна тоа...

Отсутен alekohrid

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 90
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #96 на: 10 Март 2014, 01:59:41 am »
2.0 и 2.2 Dti се чисто опелови дизели и може да се и подобри од 1.7 дти кои се исузу така да не се слагам дека се подобри. Можеби на вектра а и астра ф исузу ја спаси работата оти тогаш опел кубореше со слаби дизел агрегати и на сцена стапи исузу.Инаку овој мотор 2.0 дти опел го рекламираше во 96 год кога го воведе во своите модели како првиот 16 вентилски турбо директ инџекшан значи исто како ТДИ на VW ама пред нив почна да го вградува, и се тужеа околу натписот што треба да стои  како ознака кај опел и кај  vw, па така Опел наместо TDI го смени DTI после судскиот спор а уствари на ист принцип работат и DTI i TDI тоа е тоа........
моторите се опелови и се издржливи, но проглематичните делови како бошот не е опелов напраен е од бмв, после турбото направено е од волво т.е.  во собработка со нив

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14240
  • Пудингот на шоферството
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #97 на: 10 Март 2014, 11:12:51 am »
Од кога БМВ прави бош пумпи?
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #98 на: 10 Март 2014, 13:49:50 pm »
Турбината колку знам е производство на GARRETT a од модел до модел се разликуваат по ознаката на пример GT1544, Бош пумпата е исклучиво на BOSH и е најслаб дел во овој мотор утка на BOSH со кодна ознака VP-44, односно пумпата е супер и имале за цел да ја направат доста прецизна па на самата пумпа има  електроника односно EKU и со тек на време страда бидеќи овде има многу топлина од самиот мотор а таа се лади само од горивото така да пумпата е ок ама тоа со електрониката не е баш среќно решение ама сепак околу 200000км издржува без проблеми.....

Отсутен cupra 2

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 560
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #99 на: 10 Март 2014, 16:40:21 pm »
како и да е моторот е мзгааа!! и само џабе солење памет горела електроиката е акоде демек веве нема пролеми не рика пумпата и електрониката ауди нема проблеми нели? само опел имал, моторов тера по 700 800 илјади без ремонт акое одрзуван и чуван како што треба! да е во соработка на бмв и ништо посебно сума сумару екстра моторче не е голем потрошувач и после 200 дотрајанос на електроника и пумпата механички вреди да се потрошат 400еур!! бидејки еден замаец варијабилен потисна и дрн мрн за ауди веве е околу 300, 400еур  такада безвезе муабет правење ,имам и хди цитроен и vw сум имал така да тоа е тоа моторот екстра се покажа со овие!
:D :D :D

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #100 на: 10 Март 2014, 17:17:34 pm »
како и да е моторот е мзгааа!! и само џабе солење памет горела електроиката е акоде демек веве нема пролеми не рика пумпата и електрониката ауди нема проблеми нели? само опел имал, моторов тера по 700 800 илјади без ремонт акое одрзуван и чуван како што треба! да е во соработка на бмв и ништо посебно сума сумару екстра моторче не е голем потрошувач и после 200 дотрајанос на електроника и пумпата механички вреди да се потрошат 400еур!! бидејки еден замаец варијабилен потисна и дрн мрн за ауди веве е околу 300, 400еур  такада безвезе муабет правење ,имам и хди цитроен и vw сум имал така да тоа е тоа моторот екстра се покажа со овие!

И Опел има варијабилен замаец. Секој дизел со турбина после 1996 го има тој дел. Само СДИ и првите Голф 4 од 1998 до некојси сериски број на шасија се без варијабилен замаец. И што е проблем да дадеш 500 ЕУР за замаец кога возиш кола д таа класа.

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #101 на: 10 Март 2014, 19:56:44 pm »
како и да е моторот е мзгааа!! и само џабе солење памет горела електроиката е акоде демек веве нема пролеми не рика пумпата и електрониката ауди нема проблеми нели? само опел имал, моторов тера по 700 800 илјади без ремонт акое одрзуван и чуван како што треба! да е во соработка на бмв и ништо посебно сума сумару екстра моторче не е голем потрошувач и после 200 дотрајанос на електроника и пумпата механички вреди да се потрошат 400еур!! бидејки еден замаец варијабилен потисна и дрн мрн за ауди веве е околу 300, 400еур  такада безвезе муабет правење ,имам и хди цитроен и vw сум имал така да тоа е тоа моторот екстра се покажа со овие!
Mоре cupra кога те читам  се си мислам дека преку гугл транслејт ми пишуваш ти фалат букви ;D научи се да пишуваш.И дај види прочитај поназат јас го возам тој мотор и не го кудам туку велам дека е ок подобар од многу други........ ;)

Отсутен cupra 2

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 560
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #102 на: 11 Март 2014, 22:02:03 pm »
како и да е моторот е мзгааа!! и само џабе солење памет горела електроиката е акоде демек веве нема пролеми не рика пумпата и електрониката ауди нема проблеми нели? само опел имал, моторов тера по 700 800 илјади без ремонт акое одрзуван и чуван како што треба! да е во соработка на бмв и ништо посебно сума сумару екстра моторче не е голем потрошувач и после 200 дотрајанос на електроника и пумпата механички вреди да се потрошат 400еур!! бидејки еден замаец варијабилен потисна и дрн мрн за ауди веве е околу 300, 400еур  такада безвезе муабет правење ,имам и хди цитроен и vw сум имал така да тоа е тоа моторот екстра се покажа со овие!
Mоре cupra кога те читам  се си мислам дека преку гугл транслејт ми пишуваш ти фалат букви ;D научи се да пишуваш.И дај види прочитај поназат јас го возам тој мотор и не го кудам туку велам дека е ок подобар од многу други........ ;)
незборам бе за тебе општо кажаф гледам на сликата астра дека имаш :D  иначе немој и ти сеа за пишувањето аман од брзање и може дебели ми се прстите хихихи:P
:D :D :D

Отсутен vectra 2.0dti 2001van

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 37
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #103 на: 09 Април 2014, 19:33:21 pm »
Bev pred nedela dena kaj Marsher i javi greska na kompjuter
nesto okolu EGR-ot.NORMALNO go isklucivme i go smenivme senzorot na usisnata grana.
Posle ova kolata se prerodi pri start(1-va brzina primase ramnomerno bes usporuvanje kako
sto pravi vo sekoja naredna brzina se dodeka ne dojde do okolu 2000 vrtezi koga kolata dobiva drasticno snaga.)Posle dve nedeli kolata pak se vrati na staro i ja prigusuva kolata vo sekoja brzina se dodeka ne go otvori turboto na okolu 2000 vrtezi.(Mislam deka i e takov principot na rabota na vectrite taka mi objasni i marsher)
eve pred malku ja zapaliv posle 8 casa od poslednoto rabotenje na kolata i pak bese prosledeno
so kratkotrajno verglanje.(smenet e cetkodrzac na alanserot sto ne rezultirase so nikakvi promeni pri palenje)
Ve molam za pomos site so se imaat napateno so ovoj tip na motor

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #104 на: 09 Април 2014, 23:01:14 pm »
друже... колку има пројдено колава?
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време