Автор Тема: problem topli start i pocetna startna snaga vozila  (Прочитано 18783 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #30 на: 25 Февруари 2014, 01:12:42 am »
Ако се сјебани кариките ќе чури и одкај мерачот и откај капачето за уље, а ќе врла масло низ сите семеринзи пошто гасовите притискаат и нагоре во капакот и надоле во картерот.
Нормално дека ако нема компресија нема да запали. Но кај тебе само во одредени услови не пали од прва, така да не се кариките.

ете пак продолжуваш со ширење заблуди... значи компресиони карики НЕМААТ ВРСКА СО УЉНИ КАРИКИ... може да нема компресија (да се отидени кариките за компресија) и да не троши уље, т.е. да не чади ни на капаче ни на шипка за мерач ни од нигде...

Леле Онак колку го тупиш а не си ни свесен што зборувам.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #31 на: 25 Февруари 2014, 01:13:52 am »
Компресија може наједноставно да провери,во 2-ра или 3-та на некоја угорнина без гас,ако оди колата не сецка,не гаси нема мака со компресија. :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен vectra 2.0dti 2001van

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 37
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #32 на: 25 Февруари 2014, 01:22:23 am »
Drugo sto imam primeteno e deka avtmobilot (I i II brzina najcesto)prima turaza do nekoi 1800vrtezi
i se prigusuva(rzi se maci)dodeka ne dojde do 2500 vrtezi koga se vklucuva turboto i se oseka drasticna promena(lepenje na sediste nanazad).
A inaku vo vonja go testirav vcera do nekoi 160km\h a za poveke ne smeam (:

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #33 на: 25 Февруари 2014, 01:24:13 am »
Ако се сјебани кариките ќе чури и одкај мерачот и откај капачето за уље, а ќе врла масло низ сите семеринзи пошто гасовите притискаат и нагоре во капакот и надоле во картерот.
Нормално дека ако нема компресија нема да запали. Но кај тебе само во одредени услови не пали од прва, така да не се кариките.

ете пак продолжуваш со ширење заблуди... значи компресиони карики НЕМААТ ВРСКА СО УЉНИ КАРИКИ... може да нема компресија (да се отидени кариките за компресија) и да не троши уље, т.е. да не чади ни на капаче ни на шипка за мерач ни од нигде...

Леле Онак колку го тупиш а не си ни свесен што зборувам.

многу добро знам што пишуваш... очигледно ти несваќаш јас што пишувам... кога ке кажеш КАРИКИТЕ се тоа го спојуваш на едно место... а верувал или не клипот има 3 НЕЗАВИСНИ карики...

-компресиона
-бришачка
-намастувачка

и секоја си има своја улога и не е правило дека сите се расипуваат... може да имаш убава компресиона ама лоша бришачка а добра намастувачка... тогаш моторот низ ауспух ке чади, ке троши масло, ке иде одлично и нема да чади ни на капаче ни на мерач а ни нема да капе на семеринзи

може да има сјебано намстувачки и тоагаш за брзо време сите ке се потрошат...

може да има сјебано компресиони, тогаш моторот нема да иде, едвај ке влече, потешко ке пали ама ни капка масло нема да троши, на капаче и мерач нема да чади и нема да капе на семеринзи

може да има сјебано бришачка и компресиона... е тогаш ке ги споиш двете погоре.. ем нема да иде, ем тешко ке пали ем ке троши уље, ем ке чади на ауспух, ем ке чади и на капаче и на мерач и на семеринзи ке капе...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #34 на: 25 Февруари 2014, 01:40:10 am »
Blagodaram kolega,
ke se potrudam da najdam takvi od GM pa ako ima nesto ke te izvestam.
Blagodaram na site za vasite soveti okolu palenjeto.
Drugo sto imam primeteno e deka avtmobilot (I i II brzina najcesto)prima turaza do nekoi 1800vrtezi
i se prigusuva(rzi se maci)dodeka ne dojde do 2500 vrtezi koga se vklucuva turboto i se oseka drasticna promena(lepenje na sediste nanazad).
A inaku vo vonja go testirav vcera do nekoi 160km\h a za poveke ne smeam (:
Штом ти е изваден катализаторот гушење може уште да биде од  Map senzorot,пробај да го исчистиш он стое на усисната грана од десната страна јас осетив разлика кај мене особено на мали вртежи,второ може да е од нечиста самата усисна грана јас ја немам чистено ама по форумите што го имаат патилци тоа работено кажуваат дека доста живнува моторот  на мали вртежи,и трето  ослабен или расипан протокомер или Maf senzor овој ти е кај филтерот за воздух горе се чисти само со специјален спреј многу е осетлив а ако е ослабен нема фајде ни чистењето многу само замена тоа на дијагностика некој да го провери добар мајстор...

Отсутен vectra 2.0dti 2001van

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 37
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #35 на: 25 Февруари 2014, 01:46:55 am »
Blagodaram za dobronamernata pomos,
navistina bevte od pomos site, mi posocivte nekoi mozni problemi.
Pozdrav do site clenovi na forumov

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #36 на: 25 Февруари 2014, 09:02:01 am »
Тоа што ти сецка на одредени обртаи, убаво кажа kozanostra ќе си купиш спреј ќе го отвориш кукиштето кај што влегува цревото за усисот (цевката од воздушниот филтер што влегува во клапната се држи на стега и два штрафа ...најчесто) и ќе го исчистиш добро.


Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #37 на: 25 Февруари 2014, 12:15:58 pm »
Провери си ги цревата за доток на гориво и смени ако пушта некое.

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #38 на: 25 Февруари 2014, 12:58:01 pm »
Истиот проблем го имав пред 10 години со дизел кој што не палеше на загреано - топол
мотор. Се испостави дека има проблем со клиповите (биле многу истрошени) а карики нови, и така се среди се со менување на клипови, нормално под услов и хилзните да се
добри, а кај мене имаше нови хилзни, нови карики, лагери, глави средени со вентили, равнети, се како што треба, ама мајсторот не ги сменил клиповите, а тие беа истрошени. Со среќа отварање мотор, ама пред се мери компресија на топол мотор.

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #39 на: 25 Февруари 2014, 13:16:17 pm »
Вака се слагам со алфиста за повеќе мотори важи тоа ако топол не пали можи компресијата е слаба,ама за 2.0 дти тоа треба како последно да го гледа освен ако нема поминато колата над 500000- 600000км сменето 2 бош пумпи 2 турбини итн итн... што не верувам....

Отсутен Mario_306

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1177
  • Тоа ти е релативна работа...
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #40 на: 25 Февруари 2014, 13:50:29 pm »
Проблемот може да е и до мат сензорот, чим викаш дека ти гуши и башка на загреано не ти пали, што се јавува доста често како проблем... :)
Давам шлогиран дедо, или го менвам за друга недвижнина :)
;D ;D ;D

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #41 на: 25 Февруари 2014, 14:27:44 pm »
Проблемот може да е и до мат сензорот, чим викаш дека ти гуши и башка на загреано не ти пали, што се јавува доста често како проблем... :)

да исто провери го и сјајниот сензор и тој знае понекад да заебава

;D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #42 на: 25 Февруари 2014, 14:29:37 pm »
Немат мат имат немат сензор :D :D :D

Си држи вода муабетот, ама смешно е :D
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Kozanostra

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1901
  • Opel Astra 2.0 DI
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #43 на: 25 Февруари 2014, 14:33:12 pm »
Прочитај погоре во мојот пост мап сензор е тоа ;D.... мариоооо....

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: problem topli start i pocetna startna snaga vozila
« Одговори #44 на: 25 Февруари 2014, 18:19:12 pm »
Закачете ја на дијагностика и видете убаво параметри на сите сензори. Цревата да се проверат. Вакумите.
Ако има воздух во системот за гориво може да биде погубно за пумпата бидејќи истата се лади од протокот на нафта под неа.