Автор Тема: Прашање и совет во врска со дополнителен модул за централно.  (Прочитано 2329 пати)

Отсутен аллександар

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 98
Дечки вака - имам ставено во кола дополнителен модул за централно пошто фабричкото не работи + го немам оригиналниот клуч. Се работи за кинеско централно купено од ауто лидер.

Порано кога го имав 101 сам го намонтирав цело комплет со се инсталација ама тука на ова заглавив затоа што имаше некоја постоечка инсталација + различни бои на жици и во недостиг на време решив за 500 денари да ми го намонтираат.


Е сеа прашањето ми е следново - на сите тие модули има неколку жици со дополнителни плус опции - опција за отварање на гепек на хауба сирена како и дополнителна жица за автоматско затварање на прозорците. Тука заглавив..


Водејки се според шемата


розевата жица е онаа која треба да функционира за автоматското затварање на прозорци. Не ми е јасно зашто таа жица воопшто дава минус (-) и како да ја поврзам истата.

На моторчињата за затварање на прозори мислам дека идат 3 жици од кои едната е минус а другите две се плус каде што минусот цело време е активен и зависно од тоа дали сакаме да го отвориме прозорот или да го затвориме се ативира еден од дополнителните плусови (моторчето врти од лево према десно или од десно према лево - во зависност дали се отвара или се затвара прозорот)

и друго под прашање за истата жица - кога би ја поврзал се како што треба (кога ке дознаам точно каде треба) како да го регулирам времетраењето на пуштање на струја - откако модулот ке прими сигнал да ги заклучи вратите таа жица пушта струја 25 секунди а мене максимум ми се потребни 7 секунди за затварање на двата прозорци од најдолно до најгорно ниво истовремено. ПОМОШ???



Има ли некој искуство со поврзување на вакви работи да споделиме некое искуство и да ми помогне?



Предлагам темава да се преименува во Аларми/Централни и слични дополнителни модули каде што би поставувале и останатите членови прашања и одговори. -Ако има веќе ваква тема се извинувам однапред.


[/b][/b]
« Последно менување: 14 Февруари 2014, 09:02:22 am zeroSignal »

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
ако имаш среќа ке ти се погоди за затворање на прозори. мој совет е да не го поврзуваш тоа. не дирај мечку у пи*ку.. така викаат у мое село. исто така жицата за автоматско заклучување со кочница не го поврзувај.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен аллександар

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 98
ако имаш среќа ке ти се погоди за затворање на прозори. мој совет е да не го поврзуваш тоа. не дирај мечку у пи*ку.. така викаат у мое село. исто така жицата за автоматско заклучување со кочница не го поврзувај.
онак - таа жицата за кочница несакам ни да ја врзам - ме нервира тоа што откако ке изгасам кола неможам да затворам прозори па ајде контакт па затвори прозорите па гаси контакт.. а често пати ги заборавам и таман да отворам врата гледам дека е отворен прозорот.. само ради оваа причина сакам да го направам тоа и решен сум дефинитивно.. е сеа ако знаеш да ми помогнеш би ми бил добродојден советот...

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
проблемот е што тој уред за централно кој затвара прозори го поддржува само системот кој е со микро прекидачи на прозорите... тоа значи дека кога ке затвори прозорот има микро прекидач за отпор (физички) кој ја гаси струјата на моторчето. во 99% од возилата со вградени електрични прозори тој микро прекидач го нема. значи тоа што модулот дава маса, лаесно се преправа да дава плус, со уште едно реле. ако дојде до него ке ти објаснувам како да го преправиш. но нема да дојдеш до него. самото тоа што кажуваш дека кога ке изгаснеш контакт прозорите не се затвараат кажува се. кога би го имал тој систем со мирко прекидач, одкако ке изгаснеш контакт можеш да ги затвориш прозорите, но ен и да ги отвориш. и во принцип затварањето е со едно клик и пушташ а прозорот си шиба сам до горе...

кај мене на волвото го има отварањето со клик, ама за затварање го нема и затоа и кај мене таа опција од централното не е врзана. тие 25 секунди не се никаков проблем бидејки модулот ке дава струја ама микро прекидачот ке изгаси и никому ништо. ако со инверзија со реле ја направиш струјата да биде + ке може да го поврзеш и да го затвори прозорот ама за брзо време (читај максимум 10-15 пати, а може и од прва) ке ти изгори моторот на прозорот.

затоа и велам немој да го поврзуваш, не ти одговара кај тебе. не се ни труди. плус на модулот има само еден извод а ти имаш 2 (или 4) електрични прозори. тука во таа ситуација се прави уште една промена во елкетриката, т.е. мора да се исшемира со диоди за да сите прозори работат а не би се десило кога ке отвараш еден во спој да ти се отворат сите... значи не е едноставно а и како шот реков ка тебе не одгвоара...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен аллександар

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 98
проблемот е што тој уред за централно кој затвара прозори го поддржува само системот кој е со микро прекидачи на прозорите... тоа значи дека кога ке затвори прозорот има микро прекидач за отпор (физички) кој ја гаси струјата на моторчето. во 99% од возилата со вградени електрични прозори тој микро прекидач го нема. значи тоа што модулот дава маса, лаесно се преправа да дава плус, со уште едно реле. ако дојде до него ке ти објаснувам како да го преправиш. но нема да дојдеш до него. самото тоа што кажуваш дека кога ке изгаснеш контакт прозорите не се затвараат кажува се. кога би го имал тој систем со мирко прекидач, одкако ке изгаснеш контакт можеш да ги затвориш прозорите, но ен и да ги отвориш. и во принцип затварањето е со едно клик и пушташ а прозорот си шиба сам до горе...

кај мене на волвото го има отварањето со клик, ама за затварање го нема и затоа и кај мене таа опција од централното не е врзана. тие 25 секунди не се никаков проблем бидејки модулот ке дава струја ама микро прекидачот ке изгаси и никому ништо. ако со инверзија со реле ја направиш струјата да биде + ке може да го поврзеш и да го затвори прозорот ама за брзо време (читај максимум 10-15 пати, а може и од прва) ке ти изгори моторот на прозорот.

затоа и велам немој да го поврзуваш, не ти одговара кај тебе. не се ни труди. плус на модулот има само еден извод а ти имаш 2 (или 4) електрични прозори. тука во таа ситуација се прави уште една промена во елкетриката, т.е. мора да се исшемира со диоди за да сите прозори работат а не би се десило кога ке отвараш еден во спој да ти се отворат сите... значи не е едноставно а и како шот реков ка тебе не одгвоара...


сега ме утепа у корен. знам дека нема микро прекидачи знам и за таа техника и мислев да ставам јас дополнителни микро прекидачи ама ова шо викаш од минус да преправам плус па да ебавам сојки со диоди дополнително  едноставно премногу работи за малце да се види на дело... ништо тогаш нека си остане се по старо.... у секој случај фала ти за одговорот  - ако некој има сличен проблем со централно аларми и слични екетронски додатоци нека пише во темава па ке споделиме по некое искуство плус.

Отсутен Alek2014

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 1
Кажете некој ефтин електричар за поврзување модул за централно.

Отсутен dejanpetrus

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 6
дали можете да ми помогнете околу поврзување на централно на поло 6н2 одел 2001 година со централното одат и шеми за електронско т.е на секоја врата со електрицен отор и со шема за пневмтик т.е под вакум притисок со пумпа која кај мене е сместена кај штопот во гепекот. мислам дека е последната но не го разбирам поврзувањето на жиците, гледав на електронските е кај возачката врата на модулот дали би можело и кај ене тоа да се изведе

еве и слики од модулот



« Последно менување: 14 Март 2017, 20:19:14 pm dejanpetrus »