Автор Тема: Renault Laguna II 1.9 dCi  (Прочитано 5737 пати)

Отсутен Bardako

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 212
Одг: Renault Laguna II 1.9 dCi
« Одговори #15 на: 24 Јануари 2014, 10:03:08 am »
Супер Лагунче ... со здравје да се вози... мнооогу безгрижни километри....

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: Renault Laguna II 1.9 dCi
« Одговори #16 на: 24 Јануари 2014, 10:09:19 am »
Единствената убава Лагуна. Со среќа и се надевам дека нема да имаш никакви проблеми. :)

Отсутен МулевР

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1382
  • Велешанче
Одг: Renault Laguna II 1.9 dCi
« Одговори #17 на: 24 Јануари 2014, 10:12:30 am »
Со здравје да се вози. Прекрасна е, смени си ја сега профилната  :)
Project car: Opel Kadett C
Daily 1: Opel Corsa E
Daily 2: Yugo Koral 1.1i

Отсутен Bokica

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1476
Одг: Renault Laguna II 1.9 dCi
« Одговори #18 на: 02 Април 2014, 19:25:50 pm »
Денеска на лагуната е сменето уље и комплет сите филтри.



Овакво ставив , колата работи доста помирно :)

Тазе Бањата :)




Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you send the wall across the field once youve hit it.

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6791
  • French diamond
Одг: Renault Laguna II 1.9 dCi
« Одговори #19 на: 02 Април 2014, 23:13:39 pm »
Стакло !!

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Renault Laguna II 1.9 dCi
« Одговори #20 на: 03 Април 2014, 16:27:18 pm »
^^ ..панчево!  :D

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Renault Laguna II 1.9 dCi
« Одговори #21 на: 03 Април 2014, 22:02:06 pm »
Со здравје да си ја возеш ии да си средиш таблицата ти е падната :) :)
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3859
Одг: Renault Laguna II 1.9 dCi
« Одговори #22 на: 03 Април 2014, 22:58:28 pm »
Денеска на лагуната е сменето уље и комплет сите филтри.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Овакво ставив , колата работи доста помирно :)


Jas kolku znam za mojata koristev 5W-40 verzija na masloto.

Отсутен Bokica

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1476
Одг: Re: Одг: Renault Laguna II 1.9 dCi
« Одговори #23 на: 04 Април 2014, 01:34:31 am »
Денеска на лагуната е сменето уље и комплет сите филтри.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Овакво ставив , колата работи доста помирно :)


Jas kolku znam za mojata koristev 5W-40 verzija na masloto.
Fabricki e preporacano 5w-30 za 1.9 dci , se sovetuvav i so majstorot istoto mi go kaza.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you send the wall across the field once youve hit it.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3859
Одг: Renault Laguna II 1.9 dCi
« Одговори #24 на: 04 Април 2014, 07:21:26 am »
Jas od dve renolchinja dizeli znam deka vo knigata pishuvalo 5w-40. Mislam deka nakaj 2009 renault izvadi specifikacija rno710 za maslo za ovie motori.

Na majstori ne im veruvam, a specifikacijata na maslo ima vo knigaata no bi proveril vo oficijalen da ne ima novi preporaki.

http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?483081-Renault-Laguna-1-9dci-OIL-Type

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9193
  • Аstra la vista baby !
Одг: Renault Laguna II 1.9 dCi
« Одговори #25 на: 04 Април 2014, 07:40:23 am »

Отсутен Bokica

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1476
Одг: Renault Laguna II 1.9 dCi
« Одговори #26 на: 02 Мај 2014, 11:12:56 am »
Лагуната иде на продажба , да ја сликам убаво и ќе отворам тема во продавам . Може лок на темава.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you send the wall across the field once youve hit it.