Автор Тема: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.25 Trend  (Прочитано 19176 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.25 Trend
« Одговори #45 на: 22 Јануари 2014, 10:56:48 am »
Ајде уште мењачот кажи каков е, дали прави клик клик ? :)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.25 Trend
« Одговори #46 на: 22 Јануари 2014, 11:00:08 am »
Добар е мењачот. Не е како на Поло. Ама е светлосни години подобар од старата фиеста Дизел. Е сега дали тој е толку тежок зошто е на дизел незнам. Не ми текнува каков беше на кисилиците од тоа време. Полото отсекогаш имало многу подобар менувач, но разликата е намалена сега.

И незнам како е менувачот на новиот 1.5 ТДЦИ ако е бетон како на старата ќе биде напорен. Се надевам дека го омекнале.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.25 Trend
« Одговори #47 на: 22 Јануари 2014, 11:04:06 am »
Мењачот е истиот од порано ама со мек куплунг, ете тоа заборавив да спомнам. Повеќе ми смета што нема шестта брзина за дополнително да се намали бучавата на отворено.
« Последно менување: 22 Јануари 2014, 11:18:46 am zeroSignal »

Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.25 Trend
« Одговори #48 на: 22 Јануари 2014, 11:05:58 am »
да добро е да има 6та, ама прашање е дали ова моторче има сила за подолга брзина од оваа 5-та што ја има сега

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.25 Trend
« Одговори #49 на: 22 Јануари 2014, 22:05:49 pm »
Se nudi zosto ima koj da kupi!?

Kupuvacot neznae sto saka dodeka ti (kako firma i reklama) ne mu kazes sto da saka. Izreklamiraj pa prodaj.

Да, да. Ќе го изрекламираш, нема да му нудиш ќорави и евтини модели и тој ќе отиде кај комшијата кој продава од ќоравите нерекламирани.

Сепкак самата класа на кола претпоставува најниски амбиции од купувачите, првенствено кој од што не може, а кој од што не гледа зошто да даде повеќе.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.25 Trend
« Одговори #50 на: 22 Јануари 2014, 22:11:19 pm »
Se nudi zosto ima koj da kupi!?

Kupuvacot neznae sto saka dodeka ti (kako firma i reklama) ne mu kazes sto da saka. Izreklamiraj pa prodaj.

Да, да. Ќе го изрекламираш, нема да му нудиш ќорави и евтини модели и тој ќе отиде кај комшијата кој продава од ќоравите нерекламирани.

Сепкак самата класа на кола претпоставува најниски амбиции од купувачите, првенствено кој од што не може, а кој од што не гледа зошто да даде повеќе.
Порано Цитроен постојано правеше тест возења. Порше правеше исто така. Опел направи со каскада, двајца-без-тројца дојдоа.

Објасни им на луѓето дека сакаат турбо мотор. Они незнаат дека сакаат.

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.25 Trend
« Одговори #51 на: 22 Јануари 2014, 22:14:05 pm »
Тачно!! На што личи регистрирање на тест возило со 1.25 и 1.4 мотори? срамота!!! У цела европа се збори само и само за тој екобуст мотор (поготово у фиеста!!) и они регистрираат 1.25? абе ајдеее...А и мора, мора нашиве импортери да даваат коли на тест, а не коа ќе влезам да ме гледаат ко "Што? Тест? Да воиш? не ќе ја гледам...

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8692
  • Пичлеме
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.25 Trend
« Одговори #52 на: 22 Јануари 2014, 23:40:12 pm »
ТЕСТ: Ford Fiesta 1.25 Duratec Trend – Сè уште на врвот!
Апострофчето на Е од СЕ не би требало да е таму. Апострофчето се користи на СЕ кога означува количина. Чиста добронамерна забелешка :)
Ако не сум во право, не сум, не се лутам :)

Едит: Ама изгледа не сум во право, исклучок било на Сè уште.
Се извињавам :)
« Последно менување: 22 Јануари 2014, 23:51:28 pm Ipkisija Meskosa »

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Re: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.25 Trend
« Одговори #53 на: 22 Јануари 2014, 23:43:03 pm »
Таман си е, правописно и лекторски :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Darkovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1273
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.25 Trend
« Одговори #54 на: 24 Јануари 2014, 19:05:27 pm »
како би го споредиле со новото клио?

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.25 Trend
« Одговори #55 на: 24 Јануари 2014, 19:42:29 pm »
Клиото изгледа подобро, барем за мене. Фиестата е подобра за возење. И двете имаат опција за мали турбо моторчиња али Фиестата води со 1.0 Екобуст со 125 коња.

Би рекол дека се блиску. Многу, многу блиску. Изгледот е на страна на Клиото и тоа во оваа класа многу значи. Централната конзола повеќе ми се свиѓа кај Фиестата.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.25 Trend
« Одговори #56 на: 24 Јануари 2014, 19:49:01 pm »
Како се екобустот со клиото турбо со цена?

Отсутен Darkovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1273
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.25 Trend
« Одговори #57 на: 24 Јануари 2014, 19:56:30 pm »
мене ме интересира конкретно вожњата, за изглед клиото е галаксии поубаво од ова пиранава. спореди ги ако не те мрзи во комфор, изолација, понашање у кривини, управување и сл.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.25 Trend
« Одговори #58 на: 24 Јануари 2014, 20:00:11 pm »
Најсилното Клио што се нуди (а да не е Реноспорт, пред да почнат да штрајкујат Реноџиите) е 0.9 TCE со 90 коња. Во Dynamique ниво на опрема кошта 14.400.

Fiesta Titanium 1.0 Ecoboost 100 кошта 13.500. За 14.500 се зима Титаниум 1.0 Екобуст 125.

За 15.200 се зема Fiesta 1.0 Ecoboost 125 Sport со три врати. :)

--

Фиестата беше најкомпир ниво на опрема што постои (односно постои едно ниво пониско, што е исто вакво само без клима). Не знам дали повисоките нивоа на опрема имаат повеќе изолација.

Во поглед на возење Фиестата има предност. Поуправлива е, подиректна и позабавна по кривини. Комфорот зависи од нивото на опрема што ќе го одбереш. Изолација.. Хм, искрено не ми текнува, би било најдобро да ги споредиме side to side.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Ford Fiesta 1.25 Trend
« Одговори #59 на: 24 Јануари 2014, 20:01:43 pm »
А и треба во иднина да направите некои такви директни споредби на 2 или повеќе конкуренти.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D