Автор Тема: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution  (Прочитано 38443 пати)

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #135 на: 22 Декември 2013, 00:45:00 am »
Бугар се враќа за 2 дена :)

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7056
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #136 на: 22 Декември 2013, 00:54:31 am »
Куоре сака да ви каже дека тој пре би одбрал кола со добар изглед, јак мотор и одлична суспензија и со минимална опрема (абс, есп, 5-6 аибегови ...) отколку никаква кола со пренатрупана опрема од типот 5 зонска клима, сребрени капачиња за вентили,  антицелулитен масажер на седишта итн...

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #137 на: 22 Декември 2013, 00:55:47 am »
Лошо го разбрав, инаку и јас би така.

Неможам да сфатам луѓе што на пример не земале Мазда 3 бидејќи нема радио, па си купиле Дачија, она имала и магленки.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #138 на: 22 Декември 2013, 00:58:33 am »
Куоре сака да ви каже дека тој пре би одбрал кола со добар изглед, јак мотор и одлична суспензија и со минимална опрема (абс, есп, 5-6 аибегови ...) отколку никаква кола со пренатрупана опрема од типот 5 зонска клима, сребрени капачиња за вентили,  антицелулитен масажер на седишта итн...


Mazda e nikakva kola?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #139 на: 22 Декември 2013, 09:30:39 am »
Лошо го разбрав, инаку и јас би така.

Неможам да сфатам луѓе што на пример не земале Мазда 3 бидејќи нема радио, па си купиле Дачија, она имала и магленки.
Лоша ти е споредбата. Стави цивик место дачија.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7056
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #140 на: 22 Декември 2013, 10:25:02 am »
@Спортекс

Ццццц каде прочита дека Мазда е никаква кола, муабетот е општ за било која кола ....

И моето мислење за Мазда го имам напишано неколку страни претходно, дека тој модел 3  да имам вишок пари би ми бил #1 предлог за нова кола. Баш вчера ја видов, ептен кеиф ми прави ...имам некои мали замерки али тоа е прашање на вкус.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #141 на: 23 Декември 2013, 01:09:52 am »
"пре би одбрал кола со добар изглед, јак мотор и одлична суспензија и со минимална опрема (абс, есп, 5-6 аибегови ...) отколку никаква кола со пренатрупана опрема од типот 5 зонска клима, сребрени капачиња за вентили,  антицелулитен масажер на седишта итн.."

Pa temava e test na Mazda, koga ke kazes nesto kako ova pogore vo vakva tema normalno e covek da si pomisli deka mislis na Mazdata, makar i vo podzavitkana forma!




Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #142 на: 23 Декември 2013, 19:08:49 pm »
Маздава во Сити Мол што е изложена е ОДЛИЧНА, само многу дигната е бре! Да не е некоја allroad варијанта?

Инаку и бандафче фабричко убаво, јапонциве ретко имаат утнато фабрички бандаж и се едни од ретките што фарбаат бандажи со ганметал боја. БраОс.

alexsweden1989

  • Гостин
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #143 на: 24 Март 2014, 10:24:18 am »
А
« Последно менување: 10 Април 2014, 01:05:19 am alexsweden1989 »

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #144 на: 24 Март 2014, 11:21:35 am »
Што бара БМВ-то во темата за Мазда? И ќе има тест. Ако има увозник воопшто.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mazda 3 2.0 Skyactiv-G Revolution
« Одговори #145 на: 20 Јули 2017, 15:25:39 pm »
Интересни бројки од тјунинг компанииве. Над 4000рпм екстремни бенефити во сила.
https://www.dyno-chiptuningfiles.com/tuning-file/mazda-mazda-3-20-skyactiv-g-120hp/


https://mychiptuningfiles.com/en/chiptuning-files/mazda/mazda-mazda-3/mazda-mazda-3-2-0-skyactiv-g-120hp


https://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/36-mazda/1594-mazda-3/5387-2013-2016/5883-2-0-skyactiv-g/


Цитат
There are no hardware requirements, as the engines are the same between the two models. Mazda simply added a software throttle limitation to the 120 hp version at the top-end which can be removed by a tune  There are a number of chip tunes available (one in Denmark and BBR GTI in the UK), and a full custom tune (Orange Virus) that can eliminate the limitation. However, after the limitation is removed, the chip tunes only give you 5-10 hp/tq gains over the 165 hp version (developing 170-175 hp for the 120 hp version), whereas a custom tune can give you >25 hp/tq.