ако ги споредуваме мобико и видео дата, мобико се миљарда пати по професионални, по брзи и по наклонети кон интересите на клиентот.. еднаш веке реков, кога купувам било што (телефон во случајов) прашувам кој им е овластен сервиз. ако речат видео дата, таман да сум го посакувал ептен баш тој телефон, нема да го купам...
инаку со мобико имав и јас еднаш мала дешавка... ганц нов алкател от995, да речеме 1 месц стар, му го пукнав стакленцето од дисплејот... на е-бај тоа стакленце е 6 евра. јас отидов во мобико како овластен сервиз и фино си прашав, дали доколку кај нив го сменам стакленцето, гаранцијата и даље ке ми важи... добив потврден одговор... го сменив за 30 евра кај нив.. после 6-7 месеци ми рикнува звучник, го носам телефонот таму и типкава на приемно што е е ми вика, незнам дали ке ти ја признаат гаранцијата, телефонот е поправан... е тука, ми се кренаа цревата, праење скандал од 3-4 минути пред сите, посочување на разлики во цени и одговорт даден од нив за гаранцијата... откако завршив со праењето скнадали, тивко, без глас го примија телефонот, за 48 саати ми се јавија да си го земам поправен.. ама тоа само тогаш и само еднаш. а со видео дата безброј пати сум ја дотерал до скандалозни ситуации без никаков позитивен ефект... ги боли нив таму патлакот што ти немаш телефон, што ти не си крив и се друго по ред..
прегорен телефон, ми го држеа точно 29 дена (за 30 дена се мења со нов) пред да ми кажат дека не се поправа... и други телефони што сум ги носел таму за сервиз не биле задржани под 25 дена, а во мобико никогаш тоа не прошло повеке од 7-8 дена... тоа им е рекорд...