Автор Тема: Tunning by CALCULATOR?!?  (Прочитано 30514 пати)

Отсутен Bad-Gamer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 430
  • Тркач! Брм брм!
    • Официјален сајт на АКК „Никола Карев“ - Скопје
Tunning by CALCULATOR?!?
« на: 07 Јули 2011, 17:54:53 pm »
Dali koristite digitron ili smetac, kako sakate kazete, pri "tunning" na vasiot omilen motor?

Dali ako motorot e dobro napraven moze da se skrsi?

Dali nekoj presmetuva pritisok vo motorot pred da go sklopi?

DALI MISLITE DEKA YUGO MOZE DA IZVADI 17bar PRITISOK NA MANOMETAR BEZ DA SE SKRSI?  ;D  (so standardni delovi)
No more Project Seicento, it is gone forever... :cry:
Race Project Yugo 1150ccm3 - Gr.A so aneks - Nacional Class :)
New Project Clio 2.0 16V Sport is here, going on... :P

Just do it! :P

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3148
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #1 на: 07 Јули 2011, 19:09:58 pm »
Dali koristite digitron ili smetac, kako sakate kazete, pri "tunning" na vasiot omilen motor?

Dali ako motorot e dobro napraven moze da se skrsi?

Може,држиму пуна на клиото повеќе време ке видиш  ;D

DALI MISLITE DEKA YUGO MOZE DA IZVADI 17bar PRITISOK NA MANOMETAR BEZ DA SE SKRSI?  ;D  (so standardni delovi)
Може,само кога ке му летне брегастаата со се вентили низ хауба  ;D
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #2 на: 07 Јули 2011, 22:26:58 pm »
smeni si strafovi za glavata od ARP i nemas gajle so kompresija

Отсутен Jove

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3148
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #3 на: 07 Јули 2011, 22:35:18 pm »
Влатко “со стандардни делови“ пишува  ;)
Losers always whine about their best, winners go home and fuck the prom queen :)

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #4 на: 07 Јули 2011, 23:11:43 pm »
epa isto standardni ama od ARP :D
« Последно менување: 07 Јули 2011, 23:23:35 pm VLATKO »

Отсутен Bad-Gamer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 430
  • Тркач! Брм брм!
    • Официјален сајт на АКК „Никола Карев“ - Скопје
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #5 на: 08 Јули 2011, 01:43:35 am »
Gledam se fativte za Yugoto, pa da ke vi kazam postoese takvo Yugo i uste postoi, a toa bese na Krste i Bobi Hobby-to, znaci pod standardni sakav da kazam deka glavata od e od Fiat, ventilite STD dopraveni i after-market klipovi no daleku od kovani. A sto e najbitno vadese odlicni rezultati! :D
No more Project Seicento, it is gone forever... :cry:
Race Project Yugo 1150ccm3 - Gr.A so aneks - Nacional Class :)
New Project Clio 2.0 16V Sport is here, going on... :P

Just do it! :P

Отсутен Bad-Gamer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 430
  • Тркач! Брм брм!
    • Официјален сајт на АКК „Никола Карев“ - Скопје
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #6 на: 08 Јули 2011, 01:45:22 am »
Ako motorot ima dobri delovi vo nego i e praven po dozvoleni presmetki, kolku i da izvadi ks povekje od fabrickite toj nema da se skrsi vo brzo vreme! :P A zosto gledam deka si igrate so turbo masinive dosta ima edna formula sto mora da ja znaete vo son, barem spored mene! :)
No more Project Seicento, it is gone forever... :cry:
Race Project Yugo 1150ccm3 - Gr.A so aneks - Nacional Class :)
New Project Clio 2.0 16V Sport is here, going on... :P

Just do it! :P

Отсутен Bad-Gamer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 430
  • Тркач! Брм брм!
    • Официјален сајт на АКК „Никола Карев“ - Скопје
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #7 на: 08 Јули 2011, 02:04:04 am »
Formula za presmetka na komresionen soodnos (po naski kazano komresionen pritisok ili samo kompresija :) ):

Kompresionen Soodnos (Pr. 11:1) = ((Pi (3.14) / 4) * b (na kvadrat) * s + Vc) / Vc

tuka soodvetno:

b = precnik na cilindar (dijametar)
s = hod na klip
Vc = ostanat prazen volumen. Volumenot se racuna zaedno so komorata za sogoruvanje i dihtungot za glava! Se preracunuva minimalniot volumen vo komresioniot hod, odnosno za pomalku upatenite otkako klipot ke dojde vo gorna mrtva tocka ona sto ostanuva prazno! Ova se meri so pomos na pleksiglas ili staklce so dve dupcinja i so spric koj sodrzi storogo ulje. Predhodno se macka glavata so mast tamu kade sto ke lezi staklenceto, za da ne vi bega uljeto, i polnite od ednoto dupce se dodeka ne izleze kompletno vozduhot od drugoto dupce! Kolku kubici ke stavite so spricot toa vi e brojkata! Duhtungot na glava se meri ispresuvan odnosno ednas vekje stegnat na mesto i se presmetuva volumenot po formula za cilindar, pa se dodava na predhodno dobienata vrednost!

Ako ova go utnete moze da bidete sigurni deka motorot ke se skrsi recisi uste pred da go zapalite, ili da go osudite na propast pred da go sklopite... :)

Se nadevam ke vi pomogne ova kolku tolku, ako ne na onie koi vekje gi sklopile masinite, barem na onie sto tek sega ke pocnat... :P
« Последно менување: 08 Јули 2011, 02:08:03 am Bad-Gamer »
No more Project Seicento, it is gone forever... :cry:
Race Project Yugo 1150ccm3 - Gr.A so aneks - Nacional Class :)
New Project Clio 2.0 16V Sport is here, going on... :P

Just do it! :P

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6214
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #8 на: 08 Јули 2011, 02:12:11 am »
i kolkav pritisok e maksimum na SOHC 128A motorot?

Отсутен Bad-Gamer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 430
  • Тркач! Брм брм!
    • Официјален сајт на АКК „Никола Карев“ - Скопје
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #9 на: 08 Јули 2011, 02:15:56 am »
i kolkav pritisok e maksimum na SOHC 128A motorot?

Koga ke ja meris glavata da ne ti bide pomala kubikazata od 22 kubuka na spricot i klipovite da ne ti izleguvaat povekje od 0.8 desti od blokot so dihtung od 1.5mm presuvan ne bi trebalo da imas problemi so nasiot obicen 98-ka benzin, a bi imal kompresija na manometar okolku 14bar ako se drugo e OK! :)
No more Project Seicento, it is gone forever... :cry:
Race Project Yugo 1150ccm3 - Gr.A so aneks - Nacional Class :)
New Project Clio 2.0 16V Sport is here, going on... :P

Just do it! :P

Отсутен Bad-Gamer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 430
  • Тркач! Брм брм!
    • Официјален сајт на АКК „Никола Карев“ - Скопје
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #10 на: 08 Јули 2011, 03:01:44 am »
Na sledniov nacin mozete da si go proverite vasiot motor dali e vo red ili pak treba da se otvori pred sledniot dragster! Huhu Napomena e deka ako vozite bregasta osovina so golem stepen ovoj cekor nema da bidete vo moznost da go izvedete! (ova se misli na trkacka bresta, standarnite koli slobodno se merat)

Formula za presmetka na pritisok vo cilindar vo gorna mrtva tocka (ova recisi nieden majstor vo MKD ne go pravi, najcesto ne go znaat, a tie sto go znaat ne go kazuvaat zosto kosta pari, ama aj da ne bidam buljas :P ):

p = p0 * CR (na lambda)

p = pritisok vo cilindar na godna mrtva tocka
p0 = pritisok na cilindar vo dolna mrtva tocka koj najceto e 1bar
CR = Kompresionen soodnos/razmer
Lambda = e specificen toplinski soodnost koj za benzin/diesel/ethanol izmesan so vozduh iznesuva 1.4, a za mesavina od metan-vozduh e 1.3

Skolski primer, ako imame motor koj raboti na benzin i ima komresionen soodnos 10:1 togas pritisokot vo cilindarot ke bide:

Pritisokot vo gorna mrtva tocka = 1bar * 10 (na 1.4) = 25.12bar


Za da ne ve maltretiram so uste formuli eve edna tabela sto ja imam od nekade prevzemeno od koja ke si vidite priblizni vrednosti:

Komresionen soodsno = Soodnos na pritisok vo cilindar

2:1     =       2.64:1
3:1     =       4.66:1
5:1     =       9.52:1
10:1   =       25.12:1
15:1   =       44.31:1
20:1   =       66.29:1
25:1   =       90.60:1

Epa srekjno, trkacki motor bez ovaa matematika nikogas nema da funkcionira 99% dobro, ako voopsto funkcionira! :P
No more Project Seicento, it is gone forever... :cry:
Race Project Yugo 1150ccm3 - Gr.A so aneks - Nacional Class :)
New Project Clio 2.0 16V Sport is here, going on... :P

Just do it! :P

Отсутен Bad-Gamer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 430
  • Тркач! Брм брм!
    • Официјален сајт на АКК „Никола Карев“ - Скопје
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #11 на: 08 Јули 2011, 03:24:15 am »
Aj uste ova za pred spienje i ne dosagjam vekje! :D Presmetuvanje na kubikaza, ova sakam da go kazam preku eden primer, a toa e deka ako od 1150cm3 Yugo 55 blok sakate da napravite 1400cm3 blok ili od 1300cm3 Yugo 65 da se prestorite vo 1600cm3 bez nikoj da znae osven vie ili najednostavno samo da go izbusile blokot vo druga specijala, a pritoa sakate da znaete kolku tocno kubicinja do posledno imate ke ja udrite slednava formula:

Kubikaza = (Pi (3.14) / 4) * dijametar na cilindar (na kvadrat) * hod na klip * broj na cilindri

Prakticen primer za motor kade dijametarot na cilindar mu e 10cm, a pak hodot na klipot 5cm i ima 4 cilindri, ke se dobie slednovo:

Kubikaza = 3.1416/4 * 10 (na kvadrat) * 5 * 4 = 1570 cm3

Leka nok! :P
« Последно менување: 08 Јули 2011, 03:25:52 am Bad-Gamer »
No more Project Seicento, it is gone forever... :cry:
Race Project Yugo 1150ccm3 - Gr.A so aneks - Nacional Class :)
New Project Clio 2.0 16V Sport is here, going on... :P

Just do it! :P

Отсутен Pal Zileri

  • Сијка Пиштолова
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2464
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #12 на: 08 Јули 2011, 07:04:47 am »
Нека почнат тркиве побрзо да се занимаваш со нешто изгледа ептен ти е досадно :D
www.domitalia.mk

Замисли како би ни изгледале колите по форумов да имавме нормални 5000еур месечна плата by Deni

Отсутен Tommy

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6995
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #13 на: 08 Јули 2011, 08:05:00 am »
ах BadGamer, чек додека FordST ти ги види пресметките ...

Отсутен Bad-Gamer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 430
  • Тркач! Брм брм!
    • Официјален сајт на АКК „Никола Карев“ - Скопје
Одг: Tunning by CALCULATOR?!?
« Одговори #14 на: 08 Јули 2011, 12:23:02 pm »
ах BadGamer, чек додека FordST ти ги види пресметките ...

Ako gresam neka me popravi! :D
No more Project Seicento, it is gone forever... :cry:
Race Project Yugo 1150ccm3 - Gr.A so aneks - Nacional Class :)
New Project Clio 2.0 16V Sport is here, going on... :P

Just do it! :P