Автор Тема: 1970 Zastava 750M  (Прочитано 14992 пати)

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: 1970 Zastava 750M
« Одговори #45 на: 10 Декември 2013, 20:59:51 pm »
Таман за на Mille Miglia е сега ;D
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: 1970 Zastava 750M
« Одговори #46 на: 10 Декември 2013, 21:01:23 pm »
национална класа

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13923
Одг: 1970 Zastava 750M
« Одговори #47 на: 12 Декември 2013, 13:08:21 pm »
Црвен бандаш...бела боја на гумите и шибај :D


Отсутен martin_bt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2512
  • Дете Битолчанче
Одг: 1970 Zastava 750M
« Одговори #48 на: 12 Декември 2013, 16:46:37 pm »
Ела да ги пробаме мојте бандаши како ке стојат кај тебе :D
Што вредат коњските сили ако зад воланот седи магаре ... ? ;D


Отсутен Martin_GSM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 891
Одг: 1970 Zastava 750M
« Одговори #49 на: 12 Декември 2013, 21:29:20 pm »
ако се поголеми од 5ј нема да можиме да го пуштиме од дизалица :D

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: 1970 Zastava 750M
« Одговори #50 на: 12 Декември 2013, 21:49:18 pm »
ET0 се неговите, џабе ќе пробвате ;D
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9193
  • Аstra la vista baby !
Одг: 1970 Zastava 750M
« Одговори #51 на: 12 Декември 2013, 22:07:00 pm »
ET2 се неговите, џабе ќе пробвате ;D

 ;D

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: 1970 Zastava 750M
« Одговори #52 на: 12 Декември 2013, 22:10:22 pm »
ако се поголеми од 5ј нема да можиме да го пуштиме од дизалица :D

нема врска, збира и поголеми на фичото
еве ти со 6ки




еве ти со 5,5ки


има други ме мрзи да барам
муабетот ми беше 6Ј со ЕТ16 до ЕТ20/21 збира, за помало ЕТ треба да се чука малце по репчето
5,5Ј со ЕТ13 до ЕТ 27 ги збира за помало ЕТ и тука треба да се чука

едитирано: за да можеш да го спуштиш од дизалица ќе си смениш амортизери, со фабричките неможеш да го возиш спуштено
недај боже! да треба нагло да вртиш а возиш побрзо. Ќе се отвори амортизерот а спиралата може да ти се измести т.е искочи од лежиште

Отсутен Martin_GSM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 891
Одг: 1970 Zastava 750M
« Одговори #53 на: 13 Декември 2013, 09:45:30 am »
Пецони, од бмв е21, 5.5ј ги собира назад? појма немам кое ет се, челичните од е21


Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: 1970 Zastava 750M
« Одговори #54 на: 13 Декември 2013, 09:49:25 am »
ги собира, колки ти е поспуштено толку пошироки бандаши собира :)

Отсутен Martin_GSM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 891
Одг: 1970 Zastava 750M
« Одговори #55 на: 13 Декември 2013, 10:01:39 am »
прво амортизери... :D

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: 1970 Zastava 750M
« Одговори #56 на: 13 Декември 2013, 10:27:51 am »
од пеглица ти се пократки можеш да ги искомбинираш со спирали од пеглица
или да земеш од фичо комбе предни, ама треба да им се преправи носачот
тие се пократки за 13мм од пеглините и со спиралите од пегла доѓаат таман
еве ти како излгедаат од комбе и која е разликата од фичовските

се сече ушката и се наваруваат штрафовите од оригиналните фичовски

и се добива нешто вакво

а еве која е разликата меѓу фичовските задни и предните од комбе


се надевам јасно ти е све, посебно она кога се отвара амортизерот

Отсутен ExtremeBt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1448
Одг: 1970 Zastava 750M
« Одговори #57 на: 13 Декември 2013, 13:57:17 pm »
Пецони, од бмв е21, 5.5ј ги собира назад? појма немам кое ет се, челичните од е21

Подлабоките се ЕТ18, поплитките се ЕТ39.

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: 1970 Zastava 750M
« Одговори #58 на: 13 Декември 2013, 14:56:24 pm »
тие 39ките можно е да маваат во спиралите, али треба да се проба

Отсутен Martin_GSM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 891
Одг: 1970 Zastava 750M
« Одговори #59 на: 13 Декември 2013, 15:19:50 pm »
јасно ми е ова со амортизерите, да најдам од пегла задни и спирали и такви ке му ставам, ке излези в отпад пегла сигурно за брзо :D

а слушнав некои муабети од темпра/типо задни амортизери исто преправени како овие од комбе