Автор Тема: 1970 Zastava 750M  (Прочитано 14990 пати)

Отсутен Martin_GSM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 891
Одг: 1970 Zastava 750M
« Одговори #15 на: 30 Септември 2013, 09:29:02 am »
Вака бате ти го имам видено фичото лиги ми течат по него , немој да си ширел венци да си правел срања топ е значи ако вложуваш вложи во внатрешен ентериер претапацирај се! направиго фабрика внатрешно и то е то напред е спуштено изгледа топ се надевам дека си свесен дека кје ти ги јаде гумите од една страна поќе поради платното.. за задна страна истите федери можеш да ги сечеш и да ги средиш. Друго ке те прашував стандардно моторче носи или си правел некој модификации?

не не, венци не проширувам во никој случај, ако можат да влезат вака како што е стандард бандажи 13ки, ке вози 13ки ако не фабричките, моторот е стандард 750 ама има околу 15 илјади бидејки е сменат со нов некаде 98-99 год и е струја ама си лапа бензин ко мустанг да возам (11-12 градска).

за гумите, се подесува нагибот ама моментално немам ништо околу тоа сработено затоа така изгледа ко преебана плавуша :D

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: 1970 Zastava 750M
« Одговори #16 на: 30 Септември 2013, 11:00:05 am »
Мартин
За позади ќе си земеш спирали од пегла. ако можеш да најдеш предни амортизери од фичо комбе и да ги преправиш доните носачи. а ако нема од комбе тогаш од пегла задните и ќе ти биде потврдо т.е нема да рипа
за напред незнам како си со го спуштал дали со чукање или со вадење на платна?
и во двата случаи треба и напред да смениш амортизери од фичо комбе или пегла
За да ти се намали потрошувачката обавезно електорнско палење од Y45, добиваш на слила, побрзо достигнува работна температура и се намалува потрошувачката
Бандаши 13ки најшироки 5,5Ј со ЕТ27 па нагоре, за све друго ќе треба да го шириш позади
Ако ти требаат некои делчиња или бандаши пиши во инбокс :)

Отсутен Martin_GSM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 891
Одг: 1970 Zastava 750M
« Одговори #17 на: 30 Септември 2013, 16:09:36 pm »
платното е чукано, на 9цм одприлика 0.5 +/- јас па мислев да му ставам напред од фичо задни(пократки се да не маваат до крај) а назад од лада нива предни(гледам ставаат србите само незнам колку е изводливо на спуштена кола) преправени на долниот крај, а не е баш лошо и да си останат стандардните од фичо бидејки го користам како дејли драјвер па да не биди многу потврдо.

назад сакам потврди спирали бидејки ке биди спуштено и ако седнат двајца назад ке биди проблем.

тоа за палењето е следна преправка само не од југо, другар има правено кај него на 128ката некое Do It Yourself па ке пробам со такво(кошта некои си 400 денари со се ладилник)

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: 1970 Zastava 750M
« Одговори #18 на: 30 Септември 2013, 16:26:38 pm »
Тврдоќата не е до спиралите него до амортизерите е, стави од пегла комплет спирали и амротизери
напред ако ти толку спуштено долги ќе ти бидат и фичовските задни, тие се користат до некој си 13цм
палењето ти е исто дали од југо,101 или 128
ама ти треба комплет разводник, мобмина и комутатор. Тоа ти кошта околу 40 евра половно
тоа од 400 денари е најверојатно транзисторско кое нема никаква врска со електронско

Отсутен Martin_GSM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 891
Одг: 1970 Zastava 750M
« Одговори #19 на: 03 Октомври 2013, 22:39:38 pm »


Изложба на олдтајмери Битола 2012, тука ојдов со најскапано возило ако имаше Rat style категорија сигурно ке земев награда.(на сликата не се гледа толку ама венците беа лом)

Отсутен pacman771

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 58
Одг: 1970 Zastava 750M
« Одговори #20 на: 04 Октомври 2013, 18:47:28 pm »
Колку коштат од прилика бандашите на сликата ?


Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9193
  • Аstra la vista baby !
Одг: 1970 Zastava 750M
« Одговори #21 на: 04 Октомври 2013, 18:58:41 pm »
По реклама5 има неколку околу 4000 ден. не средени.

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: 1970 Zastava 750M
« Одговори #22 на: 04 Октомври 2013, 20:48:59 pm »
i ushte 4000 najmalce za sreduvanje

Отсутен martin_bt

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2512
  • Дете Битолчанче
Одг: 1970 Zastava 750M
« Одговори #23 на: 04 Октомври 2013, 21:39:52 pm »
и 2000 за правење ...
Што вредат коњските сили ако зад воланот седи магаре ... ? ;D


Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: 1970 Zastava 750M
« Одговори #24 на: 04 Октомври 2013, 22:23:40 pm »
ispravanje 2000 i sreduvanje 2000

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9193
  • Аstra la vista baby !
Одг: 1970 Zastava 750M
« Одговори #25 на: 04 Октомври 2013, 22:34:07 pm »
МинимуН !  ;D

Отсутен pacman771

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 58
Одг: 1970 Zastava 750M
« Одговори #26 на: 04 Октомври 2013, 23:19:49 pm »
мн јако седат на фичуле :)

Отсутен Martin_GSM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 891
Одг: 1970 Zastava 750M
« Одговори #27 на: 05 Октомври 2013, 14:25:30 pm »
дихтунг за глава да не му се наоѓа на некој по дома

767cc стандард мотор за фичо



пичку матер :D

Отсутен pacman771

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 58
Одг: 1970 Zastava 750M
« Одговори #28 на: 05 Октомври 2013, 16:00:48 pm »
По реклама5 има неколку околу 4000 ден. не средени.


Нема да згрешиш линк ако ми дајш  :)

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: 1970 Zastava 750M
« Одговори #29 на: 05 Октомври 2013, 18:37:08 pm »
Imam jas 3 ali jebiga imam i ja fichovci i ushte po eden motor rezerva :)