Автор Тема: Opel Calibra Turbo 4x4  (Прочитано 420635 пати)

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14291
  • Пудингот на шоферството
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #885 на: 18 Април 2015, 23:55:53 pm »
Следен мој алат, окаст и чатал ‘патент‘,и секој клуч со над 64 број...Приближно би ме чинело околу 1000 евра,ачи шо се мора се мора...

Со здравје да се користи алатот.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Sans

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 142
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #886 на: 19 Април 2015, 01:36:50 am »
Profi alati za profi zafati...



Za pocetok, stavivme novi drzaci na gepek.
Sme se prekrsile od rabota..;D
Одличен избор со здравје да го користиш. Имам доста работено со ваков ист алат и го имам машки мачено малото крцкало и нема гајле. Патентите се користени и на ударен пиштол, немам збор, се е како ново.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #887 на: 21 Април 2015, 09:13:14 am »
LET-ove bregaste nakon 200.000 km.
Spijat.




Ajde sega kazete kade da gi prefarbam ovie 2 raboti vo fabricki boi.
Kako sto znete, se osteti bojata na bukvite malku od los cleaner.



Mu pisav na Tome-Colt, ali go nema nesto.

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #888 на: 21 Април 2015, 09:33:06 am »
Маме му ебем не стигаат приватните пораки што ги пишувам, сега гледам ми ги нема и во испратени. Немам време веќе за чепканици Стратро заврши таа кариера :(
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #889 на: 21 Април 2015, 10:58:43 am »
Ајде..нека пише некој каде да ги носам на фарбање тогаш.

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7064
  • хаУс мајстор
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #890 на: 21 Април 2015, 11:27:57 am »
DARK MK1 прашај го.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #891 на: 26 Април 2015, 21:30:16 pm »
Promena na polenov filter, filter za vozduh, promena na dihtung na kapak na motor, dihtung  na usisna grana, cistenje dizni i farbuckanje so sprej..





Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13932
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #892 на: 27 Април 2015, 15:41:48 pm »
Спрејов ти е heat resistant? Ако не е ќе ти смрди да знаеш едно недела дена :) Од искуство ти кажувам.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #893 на: 28 Април 2015, 09:29:43 am »
Нормално дека е.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6151
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #894 на: 28 Април 2015, 19:38:48 pm »
Сам го направи овој зафат или професионално е изведено?

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #895 на: 29 Април 2015, 20:09:45 pm »
Sam...ne treba profesionalec za grana e perka.
Isto go ofarabav i zastitniot lim za dihtungot na kapak na motor ali ne go sliknav .

Kaj sto se bara  pipavo farbanje - prasuvam..

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #896 на: 15 Јуни 2015, 23:24:56 pm »
Aj eden refresh kolku da se znae sto se raboti...

Otkako si se povrzani instrumentite/meracite vo kolata za pristisok i temperatura na ulje so originalnite davaci bez da se izgubi funkcijata na kontrlnata sijalicka ( sto bese malku trudno), se sredi ova:

1.Smeneti se crevata pod broj 1,2,3,4.. dve za voda, edno za ulje, edno za vozduh.
Problemot e sto site se naogaat POD usisnata grana, sto znaci deka eventualen kvar vo idnina bi znacelo vadenje na usisna klapna, dizni i grana za nivna zamena, sto voopsto ne e lesno, ni pozelno bidejki pristap odozdola za niv nema poradi toa sto smeta reduktorot. Zatoa, koga veke otvorivme, poracavme i smenivme sFe.




2.Smeneti se site crevca koi odat vo usisnata grana koja sega izgleda vaka..



3. Staven nov dihtung na usisna grana.



4.Novi NGK Iridium svekici..kako sto e redot.



5.Momentalna sostojba:


6. I uste malku farbuckanje..



Sledi montiranje na usisnata klapna, koja denes detalno e ocistena i ke se pusti instalacija za BRC LPG sistem.

Montirav i novi drzaci na gepek, konecno stogiaa...
Za ostanatite sitnici, zdravje vo druga prilika.

Vo meguvreme konecno planirame da go montirame blow off ventilot, pa bi prasal za informacija od kade mozam da najdam 12-15 cm aluminiumska cefka fi 45?








Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #897 на: 15 Јуни 2015, 23:34:05 pm »
Дека ти вака проамериканец цевка најди во Минесота.

Без мајтап....
http://www.minesota.com.mk/

Ако немаат тие, прашај кај да бараш.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #898 на: 16 Јуни 2015, 00:20:08 am »
Blagodarime.

Edit: Minesota drzat samo inox...nema aluminiumska.

Edit 2: Nema ni vo almuil...ustvari nigde nema.
« Последно менување: 16 Јуни 2015, 12:12:37 pm Stratro »

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #899 на: 24 Јуни 2015, 10:30:43 am »
Од вчера...

1.Нови Сад за вода...



Клапна која пред да се монтира мора да блиста...



2...и БРЦ припрема ...



3.Откако цело Скопје го превртев, најдов и алминиумска цефка фи 45ка, па неделава ќе се монтира и blow job вентилчето конечно..



Апдејотов го правам заради личен captain`a log на Колава...не мора да се замарате да читате. ;D