Aj eden refresh kolku da se znae sto se raboti...
Otkako si se povrzani instrumentite/meracite vo kolata za pristisok i temperatura na ulje so originalnite davaci bez da se izgubi funkcijata na kontrlnata sijalicka ( sto bese malku trudno), se sredi ova:
1.Smeneti se crevata pod broj 1,2,3,4.. dve za voda, edno za ulje, edno za vozduh.
Problemot e sto site se naogaat POD usisnata grana, sto znaci deka eventualen kvar vo idnina bi znacelo vadenje na usisna klapna, dizni i grana za nivna zamena, sto voopsto ne e lesno, ni pozelno bidejki pristap odozdola za niv nema poradi toa sto smeta reduktorot. Zatoa, koga veke otvorivme, poracavme i smenivme sFe.
2.Smeneti se site crevca koi odat vo usisnata grana koja sega izgleda vaka..
3. Staven nov dihtung na usisna grana.
4.Novi NGK Iridium svekici..kako sto e redot.
5.Momentalna sostojba:
6. I uste malku farbuckanje..
Sledi montiranje na usisnata klapna, koja denes detalno e ocistena i ke se pusti instalacija za BRC LPG sistem.
Montirav i novi drzaci na gepek, konecno stogiaa...
Za ostanatite sitnici, zdravje vo druga prilika.
Vo meguvreme konecno planirame da go montirame blow off ventilot, pa bi prasal za informacija od
kade mozam da najdam 12-15 cm aluminiumska cefka fi 45?