Автор Тема: Opel Calibra Turbo 4x4  (Прочитано 420311 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1185 на: 06 Март 2016, 21:15:03 pm »
Еве ја главната причина зашто дел од ЛЕТ "стручњаците" се против преден интеркулер (FMIC).







Тоа заокруженото е посебен хладњак за масло  за чие ладење е дизајниран отвор на фабричкиот браник.
Со поставување на интеркулер на местото на отворот се блокира пристап на ладен воздух до хладњакот.
Да, колата ќе оди подобро поради подобро оладениот воздух во интеркулерот , но OIL TEMP велат ќе скокне драстично..дополнително ако покрај хладњакот за мотор, пред него имаш уште еден хладњак за клима, (како кај мене).


 

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1186 на: 06 Март 2016, 21:41:26 pm »
Дали е можно дислоцирање, односно да дојде горе над вентилаторите со што би добивал свеж воздух од маската помеѓу фаровите?

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1187 на: 06 Март 2016, 21:50:50 pm »
Teшко.

Пред се тој отвор му е потребен на хладњакот за моторот..затоа сите Калибри освен C20 NE имаат нешто поголем отвор таму , со цел да се подобри ладењето на моторот.
Хладњакот за масло може да оди нешто подоле за да стигне некако до ладен воздух одоздола, али тоа е премногу работа да го прекалемиш и ризик да не го закачиш на дупка или тротоар бидејќи предницата е ионака ниска.




Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1188 на: 06 Март 2016, 22:27:10 pm »
Стави ондак интеркулер со водено ладење... 

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 762
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1189 на: 07 Март 2016, 01:19:11 am »
Може хладњачето за масло да оди горе, не е никаков проблем. Воопшто нема да му смета на хладњакот за вода

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1190 на: 07 Март 2016, 10:17:19 am »
Верувај гужва е..Перка за мотор..мала перка за клима..хладњак за мотор..хладњак за клима...плус цела инсталација до тој хладњак и од тој хладњак е метална...и да е некако изводливо ќе биде касапница.



Ќе читам уште малку.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13931
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1191 на: 07 Март 2016, 13:54:20 pm »


:D

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1192 на: 07 Март 2016, 14:31:52 pm »
Пази го која крајност се иде заради тој хладњак за уље.. ;D



Куси нека се 30 кс, ова не би.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13931
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1193 на: 07 Март 2016, 14:50:00 pm »
Освен да најдиш некој Irmscher браник



Варијанта број два е можеби да направиш некој мал scoop под браникот и носи воздух нагоре.


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1194 на: 07 Март 2016, 15:06:11 pm »
Ова е браник од Last edition. Нешто попаметно осмислен и по функционален. Сум барал кај нас, нема аи не знам дали би пасувал.

Иначе исклучиво турбашите од last edition се прекрасно нешто, тешко се наоѓаат, а колку што сум начекал држат доста солена цена.
Вака се излезени од фабрика: исклучливо црни, со црни лајсни, со Ирмшер браник, ББС бандажи, спуштени на 35 мм опруги, крем кожа внатре ..итд..итд.



The last Calibra Turbos were produced in early 1997 before a final run of Calibra Turbo Limited Editions were rolled out. These were all finished in jet black paintwork with Irmscher spoiler, BBS RX 16" alloys and colour-coded body fittings. This final incarnation was also lowered by 35mm on Irmscher springs and dampers. The interior was heated cream leather, with a steering wheel trimmed in grey leather and a plaque showing the build number mounted on the centre console.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7387
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1195 на: 07 Март 2016, 15:23:32 pm »
Опел порано знаел да направи и по некој добар модел. :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1196 на: 07 Март 2016, 15:41:21 pm »
Пази го која крајност се иде заради тој хладњак за уље.. ;D

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Куси нека се 30 кс, ова не би.

И ќе дојде комшијата и ќе ти го испушти маслото надвор на улица :)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1197 на: 07 Март 2016, 15:47:56 pm »
Во двор ми e...a нели планирам и доберманче да ми ја чува ;D

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг:
« Одговори #1198 на: 07 Март 2016, 17:06:47 pm »
Заебана работа, никако не си. Задњово можда ако се наместат црн хладњак за масло и црн интеркулер, па пред нив ако има место за црна мрежа, не би требало да се гледа. А вака по изнапишаново може и многу натрупано да е.

Ама целиов сетап ми личи дека ќе биде во рамнина со браникот или доста понапред од отворот и нема да има простор за мрежа...

Кај мене има место уште еден мотор да се стави пред моторот. ;D

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13931
Одг: Opel Calibra Turbo 4x4
« Одговори #1199 на: 07 Март 2016, 18:14:57 pm »



Сечкал нешто