Не е дека нема спремни луѓе, има, и тоа со искуство. На времето во НОВУС беа хит овакви работи, односно монтирање на сончев покрив. Многу југовци се здобија со такви.
Но. Има неколку работи кои ке ти ги објаснам на кратко.
1. За сечење на плехот имаат специјални макази, тука нема никаков проблем. Но никој нема да му стави заштита на сеченото место, рачунај дека за некоја година тоа место ке почне да кородира.
2. Тапацирот на кровот се сече со скалпери, ке го средат ОК, нема да има некој страшни работи во тој поглед.
3. Што правиме со кровчето???
Кровче може да се монтира, ке се отвара нагоре и ако е некој пософистициран модел ке може да оди наназад. Значи кипање нагоре, а целосно отварање, не се сеќавам точно но ке треба да оди над кровот. Под кровот е невозможно како на оригиналните автомобили што е.
Зошто? Затоа што на оригиналните возила со монтиран сончев кров, самиот тапацир на кровот е понизок за неколку цм со цел да се монтираат сите шини, мотори, сајли и пропратни работи. Кровчето се спушта и влегува под кровот, над тапацирот.
Следна работа е тоа што кај оригиналните кровчиња има заштитна пластика, како корито, која има дренажа да водата која пе протече внатре, и низ црева и канали ја води до доле каде што истекува. На монтирано кровче тоа е невозможно да го имаш.
Дихтувањето е најчесто со гума која за две години ке изгуби еластичност и ке почне да ги прави проблемите. Прво ке почне да капе, па да тече и на крај ке ти се збоктиса се
Со еден збор, моја најдругарска препорака е да го заборавиш овој проект. И да уживаш во своето возило. Да живееме некаде во Германија, некаде во Америка, каде што може да направиш интервенција на кровот, каде што сите овие горе наведени работи ке бидат запазени и земени во предвид, ке немаш проблеми. Се додека си тука и тоа сакаш тука да го направиш, forget it