Автор Тема: Автомобилски Новитети  (Прочитано 2392963 пати)

Присутен stefanel984

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1172
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #19830 на: 01 Мај 2025, 21:35:39 pm »
@Tischläufer  Секогаш сервисирам коли by the book.
@MarceCvarce  И јас го мислам истото. Не сум возел од новиве 1.5HDI, ама мислам предноста е на дизелот. Пример во однос на toyota-та d4d со 90кс 1.4 motor, можда е тука некде со 1.2-кава. Ама па со 1.4 100кс на KIA што ја имав, peugeot-ов со 1.2 130кс шие со многу.

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1900
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #19831 на: 01 Мај 2025, 22:02:16 pm »
јас би купил 1.5хди, незнам зошто ама мојот став е дека 1.2 мотор е мал без разлика на коњажа, за c5, peugeot 3008, 408. Ево после 1900км поминати со peugeot 2008, 1.2 so 130ks, можам да кажам дека возилото е ок. Моторот е тамам за оваа шасија.  Едино што ме загрижува е дека PSA моториве после 1.2 puretech се муабетите дека каишиве се потопени во масло, и дека врват до макс 60.000км Дури во Хрватска имало возила и на 3 сервис што менувале каиш меѓу 30.000->40.000км

@MarceCvarce ако не е тајна колку те кошта сервис масло и филтри?

Не можеш да кажеш дека 1.2 бензин е мал, а 1.5 дизел е добар. 1.5 дизел му доаѓа пандан на 1.2 бензин, нема некоја значајна физиолошка разлика, разликата е 20%.
А тоа со каишот од една страна е тешка глупост, ама ако се менува навремено не е некаков проблем. Напротив има бенефити, моторот е потивок и помалку троши. Ако си европјанин и тераш сервиси by the book тој проблем и не е проблем.

Миле те молам објасни што мислиш под физиолошка разлика.

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2877
  • Слобода или смрт
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #19832 на: 02 Мај 2025, 09:50:26 am »
И од двете добиваш физиолошка потреба број 2 :D

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9146
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #19833 на: 02 Мај 2025, 12:50:05 pm »
јас би купил 1.5хди, незнам зошто ама мојот став е дека 1.2 мотор е мал без разлика на коњажа, за c5, peugeot 3008, 408. Ево после 1900км поминати со peugeot 2008, 1.2 so 130ks, можам да кажам дека возилото е ок. Моторот е тамам за оваа шасија.  Едино што ме загрижува е дека PSA моториве после 1.2 puretech се муабетите дека каишиве се потопени во масло, и дека врват до макс 60.000км Дури во Хрватска имало возила и на 3 сервис што менувале каиш меѓу 30.000->40.000км

@MarceCvarce ако
не е тајна колку те кошта сервис масло и филтри?

@stefanel984 all inclusive okolu 8000 poshto insistiram na sekoja promena i toj za polen da go smenat. Bez nego e okolu 7

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34178
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Новитети
« Одговори #19834 на: 04 Мај 2025, 22:23:50 pm »
јас би купил 1.5хди, незнам зошто ама мојот став е дека 1.2 мотор е мал без разлика на коњажа, за c5, peugeot 3008, 408. Ево после 1900км поминати со peugeot 2008, 1.2 so 130ks, можам да кажам дека возилото е ок. Моторот е тамам за оваа шасија.  Едино што ме загрижува е дека PSA моториве после 1.2 puretech се муабетите дека каишиве се потопени во масло, и дека врват до макс 60.000км Дури во Хрватска имало возила и на 3 сервис што менувале каиш меѓу 30.000->40.000км

@MarceCvarce ако не е тајна колку те кошта сервис масло и филтри?

Не можеш да кажеш дека 1.2 бензин е мал, а 1.5 дизел е добар. 1.5 дизел му доаѓа пандан на 1.2 бензин, нема некоја значајна физиолошка разлика, разликата е 20%.
А тоа со каишот од една страна е тешка глупост, ама ако се менува навремено не е некаков проблем. Напротив има бенефити, моторот е потивок и помалку троши. Ако си европјанин и тераш сервиси by the book тој проблем и не е проблем.

Миле те молам објасни што мислиш под физиолошка разлика.
Мислам на тоа дека од аспект на тоа дека и 1.2 бензин и 1.5 дизел се прилично компактни мотори наменети за компактни возила и горе/доле ќе му дадат многу слични перформанси на возилото.
Муабетот ми е споредуваме мали, компактни, економични мотори. Така да и двата се мали мотори.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29856
    • CARclub.mk