Вака сеа.. Си имав проблем со работењето на лер-гас на ескортот (паѓаа, се качуваа обртаи), сменив сензор за лер-гас и саух ама пак исто.. На крај испадна дека влагало повеќе воздух него што требало. Цревото од каде што влага воздух ваљда било многу широко и пола од отворот го затворив со најобична изолир трака, и сега колата си работи сосема нормално, дури и прима малку поубаво. Е сега, на нормална вожња во било која брзина, кога ќе треба да сменам брзина на пр. 2500 обртаи и стискам кумплуг и дур не го пуштам, си ги држи тие обртаи (можно е и малку да опадне али не како што треба). Исто ако ја избацам од брзина, дур не застанам исто си држи обртаи.. Што би можело да го прави проблемот??
Да напоменам дека и пред да го затворам отворот, го правеше ова ама не толку значајно.. исто и гаста ми е минимално појачана, работи на 1000 обртаи.