Автор Тема: "Држење" на обртаите.  (Прочитано 2380 пати)

Отсутен The Ghost

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 301
"Држење" на обртаите.
« на: 03 Август 2013, 06:05:27 am »
Вака сеа.. Си имав проблем со работењето на лер-гас на ескортот (паѓаа, се качуваа обртаи), сменив сензор за лер-гас и саух ама пак исто.. На крај испадна дека влагало повеќе воздух него што требало. Цревото од каде што влага воздух ваљда било многу широко и пола од отворот го затворив со најобична изолир трака, и сега колата си работи сосема нормално, дури и прима малку поубаво. Е сега, на нормална вожња во било која брзина, кога ќе треба да сменам брзина на пр. 2500 обртаи и стискам кумплуг и дур не го пуштам, си ги држи тие обртаи (можно е и малку да опадне али не како што треба). Исто ако ја избацам од брзина, дур не застанам исто си држи обртаи.. Што би можело да го прави проблемот??
Да напоменам дека и пред да го затворам отворот, го правеше ова ама не толку значајно.. исто и гаста ми е минимално појачана, работи на 1000 обртаи.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: "Држење" на обртаите.
« Одговори #1 на: 03 Август 2013, 07:02:36 am »
Смени го цревото Џони...

Отсутен The Ghost

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 301
Одг: "Држење" на обртаите.
« Одговори #2 на: 03 Август 2013, 08:13:31 am »
Смени го цревото Џони...

Пробав со друго црево, ама не оригинално.. и џабе, пак варирање... :S

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7348
Одг: "Држење" на обртаите.
« Одговори #3 на: 03 Август 2013, 13:54:40 pm »
ИСто и на другарче, саксо 1.6/ Кога работи во место работи како амерички В8 ;D Обртаите горе-доле-горе доле...

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3024
Одг: Re: "Држење" на обртаите.
« Одговори #4 на: 03 Август 2013, 19:33:41 pm »
ima eden sprej od wurth mislam se prska negde u motor koga gasot e do daska i posle se e ok i mene nekad mi ripaat obrtaite, sprejot go sreduva toa

Отсутен The Ghost

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 301
Одг: "Држење" на обртаите.
« Одговори #5 на: 04 Август 2013, 10:15:36 am »
ima eden sprej od wurth mislam se prska negde u motor koga gasot e do daska i posle se e ok i mene nekad mi ripaat obrtaite, sprejot go sreduva toa
Исчистена е клапната со спреј, сега сакам и МАФ сензорот да го шрицнам, па ќе видиме...

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: "Држење" на обртаите.
« Одговори #6 на: 05 Август 2013, 01:15:06 am »
Вака сеа.. Си имав проблем со работењето на лер-гас на ескортот (паѓаа, се качуваа обртаи), сменив сензор за лер-гас и саух ама пак исто.. На крај испадна дека влагало повеќе воздух него што требало. Цревото од каде што влага воздух ваљда било многу широко и пола од отворот го затворив со најобична изолир трака, и сега колата си работи сосема нормално, дури и прима малку поубаво. Е сега, на нормална вожња во било која брзина, кога ќе треба да сменам брзина на пр. 2500 обртаи и стискам кумплуг и дур не го пуштам, си ги држи тие обртаи (можно е и малку да опадне али не како што треба). Исто ако ја избацам од брзина, дур не застанам исто си држи обртаи.. Што би можело да го прави проблемот??
Да напоменам дека и пред да го затворам отворот, го правеше ова ама не толку значајно.. исто и гаста ми е минимално појачана, работи на 1000 обртаи.

ти текнува на металниот дел што беше свиткан, па го исправив па пак го свиткав? е тој дел... исправи го тој дел и врати го штравчето нај назад што може. ова кога ке го правиш нека ти биде на бензин колата. ке ти се смири гаста многу брзо и лесно... после тоа префрли ја на плин и наштеловај плинот... или, дојди во гаража да ти го средам тоа.. ке биде брзо и лесно... само немој посл 18.30 излагам т.е. ке идам на пиво...

кај тебе заради фалш ваздухот сите штеловања беа направени моторот ДА РАБОТИ т.е. да не гаси во лер... плинот пуштен повеке него што треба.. сега имаш ситуација на расштелован плин т.е. ти пушта многу, заради тоа што фалш ваздухот си го решил и по дефиниција поголем вакуум на расплињачата пушта повеке плин, а згора на тоа свитканото лимче не му дозволува на микро прекидачот да даде сигнал саухот да затвори и регулира бидејки тој треба да го регулира работењето во лер.. ова ти го објаснував и прошлиот пат... заради тоа имаш држење на обртаи наместо да паднат ан регуларните 800-850

штелка бесплатна...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен The Ghost

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 301
Одг: "Држење" на обртаите.
« Одговори #7 на: 05 Август 2013, 03:25:16 am »
Вака сеа.. Си имав проблем со работењето на лер-гас на ескортот (паѓаа, се качуваа обртаи), сменив сензор за лер-гас и саух ама пак исто.. На крај испадна дека влагало повеќе воздух него што требало. Цревото од каде што влага воздух ваљда било многу широко и пола од отворот го затворив со најобична изолир трака, и сега колата си работи сосема нормално, дури и прима малку поубаво. Е сега, на нормална вожња во било која брзина, кога ќе треба да сменам брзина на пр. 2500 обртаи и стискам кумплуг и дур не го пуштам, си ги држи тие обртаи (можно е и малку да опадне али не како што треба). Исто ако ја избацам од брзина, дур не застанам исто си држи обртаи.. Што би можело да го прави проблемот??
Да напоменам дека и пред да го затворам отворот, го правеше ова ама не толку значајно.. исто и гаста ми е минимално појачана, работи на 1000 обртаи.

ти текнува на металниот дел што беше свиткан, па го исправив па пак го свиткав? е тој дел... исправи го тој дел и врати го штравчето нај назад што може. ова кога ке го правиш нека ти биде на бензин колата. ке ти се смири гаста многу брзо и лесно... после тоа префрли ја на плин и наштеловај плинот... или, дојди во гаража да ти го средам тоа.. ке биде брзо и лесно... само немој посл 18.30 излагам т.е. ке идам на пиво...

кај тебе заради фалш ваздухот сите штеловања беа направени моторот ДА РАБОТИ т.е. да не гаси во лер... плинот пуштен повеке него што треба.. сега имаш ситуација на расштелован плин т.е. ти пушта многу, заради тоа што фалш ваздухот си го решил и по дефиниција поголем вакуум на расплињачата пушта повеке плин, а згора на тоа свитканото лимче не му дозволува на микро прекидачот да даде сигнал саухот да затвори и регулира бидејки тој треба да го регулира работењето во лер.. ова ти го објаснував и прошлиот пат... заради тоа имаш држење на обртаи наместо да паднат ан регуларните 800-850

штелка бесплатна...
Да да знам за што ми збориш, вратено е лимчето малку поназад и си работи убаво.. Плинот среден, сменети мембрани, наштелован и све тоа кај стариот мајстор на Матка, затоа и ми се среди потрошувачката.. И ств незз што сака сеа, денес пак се деси тоа, да варираат малце, али јбг, не го возам до септември така да, тогаш пак ке му ја мислам...
П.С. Може ке поминеме утре со фило на пиво :)