Автор Тема: Chiptuning  (Прочитано 194474 пати)

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6747
  • Бенве сие бенве
Одг:
« Одговори #255 на: 22 Декември 2015, 07:31:51 am »
Moze ke osetis razlika vo zabrzuvanje radi tezinata, ke bides po lesen za 300eur.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Chiptuning
« Одговори #256 на: 22 Декември 2015, 08:45:15 am »
Задолжително за сите кои ја следат темава, особено за тие што сакаат ЧИП ТУНИНГ на косилици :)

Отсутен tjolie

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1270
Одг: Chiptuning
« Одговори #257 на: 27 Септември 2016, 22:10:35 pm »


Отсутен BrziGonzalez

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Одг: Chiptuning
« Одговори #259 на: 18 Август 2017, 19:26:30 pm »
BMW 316D 2010
По линков подолу, го качувате од 115 на 170кс. Сакам да знам дали има големи страдања турбината и другите компоненти на моторот со оглед на тоа што не знам колку е точно меѓутоа по форумите пишува дека има помала турбина од неговиот побратим 320D, а ја добива моторот скоро истата снага по чипување.. Исто така прочитав и дека на 316d моделот му фали некој систем за разладување на маслото, што наводно го имало во 320d. Повеќе инфо?
Линк: https://www.avtotek.com.mk/vehicle/bmw-3-serie-e9092-316d-115/

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7387
Одг: Chiptuning
« Одговори #260 на: 18 Август 2017, 19:32:17 pm »
Освен различно турбо, мислам дека и диференцијалот е различен. Треба убаво да се провери.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Chiptuning
« Одговори #261 на: 18 Август 2017, 19:36:49 pm »
Ако е прилично нова колата, со мала километража, комплетно исправна без црн димови на секое стискање, ондак направи ремап. На извозен мотор и извозена турбина, не би ти препорачал ваква работа.

Отсутен BrziGonzalez

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Одг: Chiptuning
« Одговори #262 на: 18 Август 2017, 19:38:57 pm »
Ако е прилично нова колата, со мала километража, комплетно исправна без црн димови на секое стискање, ондак направи ремап. На извозен мотор и извозена турбина, не би ти препорачал ваква работа.
Ма не сум ја ни купил колата, чисто информативно сакам да знам дали и колку се слични моториве, бидејќи поевтина варијанта е 316D со многу опрема, и само еден ремап, отколку основен пакет 320d..

Отсутен bubeqwerty

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 570
Одг: Chiptuning
« Одговори #263 на: 18 Август 2017, 20:21:37 pm »
16d и 18d се истиот мотор, само што 16 ката е електронски детјунирана. Види побарај по интернет ако те интересира, ќе видиш дека сериските кодови на деловите им се исти, но нормално се разликуваат од 20ката. Штета што ретки се 16 ките со многу опрема, но занимлива опција е.

Отсутен BrziGonzalez

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1298
Одг: Chiptuning
« Одговори #264 на: 18 Август 2017, 20:58:30 pm »
16d и 18d се истиот мотор, само што 16 ката е електронски детјунирана. Види побарај по интернет ако те интересира, ќе видиш дека сериските кодови на деловите им се исти, но нормално се разликуваат од 20ката. Штета што ретки се 16 ките со многу опрема, но занимлива опција е.
Моментално имам на око една со full m sport опрема надворешно и внатрешно, и цената е примамлива и затоа конкретно ме интересираше..

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5044
  • The Spartan General
Одг: Chiptuning
« Одговори #265 на: 18 Август 2017, 21:12:13 pm »
Пази ремапот да не ти ги поремети циклусите за регенерација на ДПФ.

И не заборавај дека ладењето на 316д не е оптимално за агресивен ремап. Јас би го кренал едно 30-35кс макс и 70-100Нм, ако би правел ремап. Ама сепак, на крај краеви бројките зависат од самата кола, состојбата во која е моторот и сите движечки компоненти.



Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2675
Одг: Chiptuning
« Одговори #266 на: 18 Август 2017, 23:44:49 pm »
BMW 316D 2010
По линков подолу, го качувате од 115 на 170кс. Сакам да знам дали има големи страдања турбината и другите компоненти на моторот со оглед на тоа што не знам колку е точно меѓутоа по форумите пишува дека има помала турбина од неговиот побратим 320D, а ја добива моторот скоро истата снага по чипување.. Исто така прочитав и дека на 316d моделот му фали некој систем за разладување на маслото, што наводно го имало во 320d. Повеќе инфо?
Линк: https://www.avtotek.com.mk/vehicle/bmw-3-serie-e9092-316d-115/
HARTGE ovoj motor go kreva od 116 na 152ks.
avotek na 170. sto e mnogu mnogu e...


https://www.youtube.com/watch?v=PQVzy9XO5vE

Отсутен bubeqwerty

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 570
Одг: Chiptuning
« Одговори #267 на: 19 Август 2017, 03:32:48 am »
На странава има информации со сериски броеви за деловите за секој мотор соодветно според производство детално се прикажани. Разгледај се што те интересира за разликите меѓу тие мотори а и пропратно останатите делови, ладење, кочници, трансмисија...

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Chiptuning
« Одговори #268 на: 19 Август 2017, 10:29:52 am »
Не е само АВТОТЕК, како мшто гледам речиси сите тјунери го креваат над 170кс.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Chiptuning
« Одговори #269 на: 19 Август 2017, 11:05:28 am »
Па кога извадија 100 верзии на моторот само за да можат да наплаќаат за пола коњ... 114 316 318 320 123... ишијас ќе те фати од листање а разликите се минимални и направени колку да се рече дека ги има.