Автор Тема: Chiptuning  (Прочитано 194476 пати)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Chiptuning
« Одговори #225 на: 02 Декември 2014, 01:59:27 am »
Ова е тјунирање, пеглање, ебавање на мапа, не преснимвауње на мапа и кревање (лажирање) на параметри, па шта буде нек буде!

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Chiptuning
« Одговори #226 на: 02 Декември 2014, 02:00:14 am »
Не те убедувам дека сум компетентен, ти упорно се убедуваш себеси дека си компетентен. А сега, на кои коли се добива 40-50% од ремап? На кој турбодизел?
А предавањето на мрмут никаква врска нема со темава.
Pa vo moeto izlaganje imas navedeno kola so ima preku 50% , ako dobro procites se ti e napisano menu redovi , ako pisuvam kako se se picuva , ke me razdeni.
Mercedes 220cdi- fabricki imas od 100HP a istiot kompijuter i motor i se okolku e so 200cdi - 90 hp i seto ova na 270hp

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: Chiptuning
« Одговори #227 на: 02 Декември 2014, 02:04:12 am »
Прво реков коли, не дизели. Постарите BMW и Mercedes тудбо дизели возат прилично големи (не исфорсирани) турбини, и кај нив со добар сетап може да се постигне тоа. На оваа тема поконкретно може да прашаш во СМ чиптјунинг (на маршер тјунерот) Он имаше полно возила кои он ЛИЧНО ги тјунирал и пеглал на дино, при што доби фасцинанти бројки од мотори со СТАНДАРДНИ турбини!!
Второ, целиот муабет ми е дека не се добива ТУКУТАКА 30-40% од секој мотор што има турбо!
Трето, има бензинци кои со фабричко турбо стигаат над 50% без никакво отварање во мотор! Пример: FIAT/LANCIA 16VT, VAG 2.0 TFSI k04 итн..

Со ремап или со повеќе од ремап? Темава е за чип тјунинг, си има посебна тема за тјунинг што си повлекува модификации итн.

@mrmut твојот пост беше за целосен тјунинг, освен ако не мислеше дека само со ремап го дигнале на 270кс

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Chiptuning
« Одговори #228 на: 02 Декември 2014, 02:06:11 am »
Ти ПОЧНА со спомнување делови од мотор, такозвани ТУРБИНИ, али нема везе, отидов на чипување, овај спиење.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: Chiptuning
« Одговори #229 на: 02 Декември 2014, 02:08:51 am »
Фабркички се тие турбини јас што ги спомнав, знаеш, на моторот ти се од фабрика, не ги менуваш. Добра ноќ.

Отсутен FilipM

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3999
  • Turbo
Одг: Chiptuning
« Одговори #230 на: 02 Декември 2014, 02:12:53 am »
Како пример само ќе го наведам E90 325D - 204 --> 310+
I’m so mean, I make medicine sick

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Chiptuning
« Одговори #231 на: 03 Декември 2014, 00:10:38 am »
@marmlad
Кој ремап е подобар?

Seat Leon 1.2 TSI - 86PS@4300rpm-5300rpm/160Nm@1400rpm-3500rpm (Full stock)

Before remap:
92PS@4428rpm
187Nm@2235rpm
Max wheel power 78PS



After remap:
127 PS@5216 rpm
234 Nm@2819 rpm
Max wheel power 108PS



или

VW GolfV 1.9TDI 105HP@4000rpm/250Nm@1900rpm (Full stock engine with totally open exhaust)

Before remap:
120HP@4000rpm
293Nm@2050rpm
Max power to wheel 83,6HP



After remap:
175HP@3700rpm
386Nm@2100rpm
Max power to wheel 132,5HP


Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Chiptuning
« Одговори #232 на: 03 Декември 2014, 01:16:17 am »
Го имаме правено муабетот, страна 9 па надаље.  А ова смешкава со дизелов, прво нека се одлучат дали загубите во пренос (кои се тотално нерални) ќе бидат 43% или 32%. ;)

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Chiptuning
« Одговори #233 на: 03 Декември 2014, 08:10:11 am »
Не разбирам кoj да се одлучи? Загубите ги пресметува софтверот на диното...

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Chiptuning
« Одговори #234 на: 03 Декември 2014, 08:22:06 am »
мармалад вториот тјунинг со дизелот го имаш постирано ти со назнака строго вистинско тјунирање а сега викаш смешки било :)
Ова е тјунирање, пеглање, ебавање на мапа, не преснимвауње на мапа и кревање (лажирање) на параметри, па шта буде нек буде!
« Последно менување: 03 Декември 2014, 08:37:03 am achtung »

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Chiptuning
« Одговори #235 на: 03 Декември 2014, 21:14:21 pm »
Не разбирам кoj да се одлучи? Загубите ги пресметува софтверот на диното...
Zagupata od 20 - 30 - 40% vo prenosot se ne zavisni od moknosta na motorot , pogeldni ja razlikata pomegu dvere merenja , e moze so cipuvanje da mu namali zagubi vo menac ili pa da mu zgolemi , a prakticno dokazano naj mala zaguba ima avtomacki menjac , pa manuelen so krupni pravi zapcanici , pa se ostanato.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Chiptuning
« Одговори #236 на: 03 Декември 2014, 23:56:33 pm »
Сфаќам што ми збориш, друго ми беше поентата... Апсолутно се слагам дека автоматскиот мењач има помали загуби. Прашањето до мармлад ми беше кој ремап по него од овие два горе (види графикони) е подобар и зошто?

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Chiptuning
« Одговори #237 на: 21 Декември 2014, 22:33:10 pm »
Има ли некој DAMOS,A2l,или Mappacks да шерне.

Отсутен Leon-cist

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 778
  • .
Одг: Chiptuning
« Одговори #238 на: 25 Јануари 2015, 01:12:24 am »
Ова е тјунирање, пеглање, ебавање на мапа, не преснимвауње на мапа и кревање (лажирање) на параметри, па шта буде нек буде!
чекај малку, а ова 105 коња? нели во книшка толку му пишува на голфот . 1.9 тди 105  , а зашто на дино покажува 120 коња пред ремапот?
VW MK-7 (1.6 тди)

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Chiptuning
« Одговори #239 на: 25 Јануари 2015, 01:18:10 am »
нема катализатори,модерниве коли многу ги кочи екологија и плус од фабрика фазлата ~10коња