Автор Тема: Chiptuning  (Прочитано 196656 пати)

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20133
Одг: Chiptuning
« Одговори #195 на: 02 Декември 2014, 00:19:38 am »
2.0 дизел со една турбина, до колку треба да стигне?

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Chiptuning
« Одговори #196 на: 02 Декември 2014, 00:19:57 am »
Глупаво ти е ова со процентите, кола од 500кс да ја качиш на 550кс гледано процентуално е 10% што според твојата логика е ништо.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Chiptuning
« Одговори #197 на: 02 Декември 2014, 00:38:32 am »
А што да гледам? И самите реклами на тјунерите се "зголемена моќност од 30%". Каква врска има зафатнината на моторот во вакво тјунирање? Каква врска има бројот на турбини во вакво тјунирање?!

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20133
Одг: Chiptuning
« Одговори #198 на: 02 Декември 2014, 00:41:09 am »
Епа кажи де, колку треба 2.0 дизел со 4 цилиндра и една турбина да постигне?

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Chiptuning
« Одговори #199 на: 02 Декември 2014, 00:44:35 am »
А што да гледам? И самите реклами на тјунерите се "зголемена моќност од 30%". Каква врска има зафатнината на моторот во вакво тјунирање? Каква врска има бројот на турбини во вакво тјунирање?!
Обично пишуваат ДО 30% а не ОД. Второ, кои тјунери го пишуваат тоа ? Си прочитал дека Автотек пишал пред чипување дека гарантира за толку и толку кс и њм со сигурност? Него не ми одговори со примерот со 500те коња и 550 после чипувањето, дали е тоа пичкин дим пошто според тебе е мизерни едвај 10% покачување?

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Chiptuning
« Одговори #200 на: 02 Декември 2014, 00:46:25 am »
Јас не нит сум од BMW ниту од ТЈУНЕРСКАТА ФИРМА која ветува спектакуларни добивки, ниту кажав колку треба да добие. Бројот на турбини мене апсолутно ништо не ми значи. Тебе?!

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Chiptuning
« Одговори #201 на: 02 Декември 2014, 00:49:35 am »
achtung што ти е поентата со зафатнината на моторот? Колку е поглема кубикажата, толку помали треба да бидат очекувањата од чиптјунингот?

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Chiptuning
« Одговори #202 на: 02 Декември 2014, 00:53:04 am »
Спомнав некаде зафатнина? Спомнав само коњажа и твоите драги проценти, пошто само они според тебе значеле колку е успешен тјунингот. Да ти го поставам уште еднашка прашањето или пак ке пробаш да го заобиколиш? Дали од 500кс качен на 550 е ништо пошто е мизерни 10%?

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20133
Одг: Chiptuning
« Одговори #203 на: 02 Декември 2014, 00:55:01 am »
Јас не нит сум од BMW ниту од ТЈУНЕРСКАТА ФИРМА која ветува спектакуларни добивки, ниту кажав колку треба да добие. Бројот на турбини мене апсолутно ништо не ми значи. Тебе?!

Чип тјунирај атмосферски бензинец па види колку не ти значи бројот турбини.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Chiptuning
« Одговори #204 на: 02 Декември 2014, 00:55:44 am »
ДА, мизерија е тоа ако се работи за нормален цивилен не исфорсиран набустан мотор (како oвој 320d), за атмосферец е друга работа.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20133
Одг: Chiptuning
« Одговори #205 на: 02 Декември 2014, 01:00:32 am »
Ако 177кс ти се набустани и исфорсирани што ќе кажеш Голф 7 ГТД што е 180+? Ако не е битен бројот на турбините зошто овој има 177кс, а битурбо дизелот тој што го имаше во 123d ( 2 литра ) има 200+ кс? Патем на битурбото се добиваат преку 50кс со ремап.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Chiptuning
« Одговори #206 на: 02 Декември 2014, 01:01:01 am »
ДА, мизерија е тоа ако се работи за нормален цивилен не исфорсиран набустан мотор (како oвој 320d), за атмосферец е друга работа.
Па што чекаш, направи го ти 300кс без проблем. Можеш ли?

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Chiptuning
« Одговори #207 на: 02 Декември 2014, 01:02:47 am »
Ај прочитај пак што пишав :) Сакаш инженерско детално објаснување на тема, дзиели, турбини, директно впрскување под висок притисок или просто вака ко за на форум? Не ме дупи...

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Chiptuning
« Одговори #208 на: 02 Декември 2014, 01:03:43 am »
ДА, мизерија е тоа ако се работи за нормален цивилен не исфорсиран набустан мотор (како oвој 320d), за атмосферец е друга работа.
Па што чекаш, направи го ти 300кс без проблем. Можеш ли?
Не, друг ке напраам (со уште двајца) на 400+ ;)

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Chiptuning
« Одговори #209 на: 02 Декември 2014, 01:04:53 am »
Кога ке го направиш само со софтвер барај ме на фиксен од говорнца ;)