Не си ги расипувајте колите, ако ви фали снага, земете појака
Сите коли до сега сум ги чипувал, ремапи, преправки... лошо им е од тоа верувајте
Евтиното на крај скапо излегува. За 50еур ремап така ќе се понаша.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Дали ќе те ебе за 50 еур или за 350 еур, не ти менува многу. Секако ти става мапи од интернет, или калемени, правени по локални гаражи. На мојата кола 3 различни мапи беа испробани, на третата која "обеќаше" 270ks мислам дека клиповите ќе се стопеа. Секој производител на коли убаво навестува дека чип тјунингот и додатни модификации го скратуваат животниот век на колите. И убаво е наговестено дека доколку се чипува колата, треба да се променат и соодветни делови во машината за да може да ја поднесе модификацијата. На тоа побарување на луѓето BMW имаат направено нивни "чип тјунинг" што се вика BMW POWER PERFORMANCE KIT, ама кошта 2500 еур, и наместо само софтвер, колата си добива и поголем интеркулер, други црева, понекогаш модификации на усис и друго. И пак ти нагласуваат дека тоа ќе го скрати животниот век на колата. Сигурно не се глупави тие што го направиле, ние не сме попаметни од нив. Ако сакаш појака кола, купи си доколку си во можност, не си ја расипувај таа што ја имаш.ф Нема резон да форсираш веќе исфорсирани мотори како што се тие на BMW, споредувајќи ја конкуренцијата секогаш се појаки од другите.. Автоматски треба да ни е јасно дека моторите фабрично се форсирани, и веќе имаат оптимална снага.
Втора и многу битна работа е каков човек си и колку осет имаш со колата. Пример за кола што некој ќе ја вози домаќински, и да е чипувана нема да види толкав зијан отколку некој да ја вози душмански секој ден. Дури и во стандардна варијанта, повеќе ќе има мака таа што е малтретирана отколку таа што е возена како што треба. Па така повеќето луѓе што веќе ја малтретирале колата, кога ќе ја исчипуваат и ќе видат уште повеќе сила, уште толку повеќе ја малтретираат што резултира до повеќе дефекти, и воглавно уништување на моторот...
До сега сите коли што сум ги имал биле послаби чипувани до заби и малтретирани максимално. Нема никаква полза од тоа. 2.0д никогаш не бил и нема да биде 3.0д.
Единствено нешто што може да страда е трошокот што ќе те кошта многу повеќе отколку едноставно да ја продадеш колата и да си купиш појака ( доколку имаш потреба секако )... Искрено еве сега кога имам појака кола, никогаш не сум имал потреба од толку коњажа, дури за момент понекогаш помислувам дека се премногу за нашиве сироти патишта во комбинација со идиоти што не знаат да возат... Пак ќе речам поентата ми е, повози ја доколку не си во можност, и кога ќе бидеш купи си појак модел...
Според мене, ако веќе си мераклија, кола се чипува ако е нова... кај 100/150 илјади км би трпела без проблем. Земи ја, исчипувај ја, извози ја машки искини ја како што личи, и на крај продај ја нека си ја чука главата следниот.
За жал кај нас сите уникати со 500,000... Уште чип и фали и да се распадне...
Ова е само мое мислење членови, јас ви кажувам за ваше добро да не ви пати џебот, ако имате ќеиф, а ќеифот се плаќа ЗНАЧИ САМО ВАДЕЊЕ ДПФ, КАТАЛИЗАТОРИ, ЕГР OFF, Лептири OFF и ЧИПУВАЊЕ МАШКИ има да кинете се живо и диво и некааа ЧУРИ ќумбето!!!!