Све е могуче али не така како што кажуваат преварантиве. Тој мотор вади 200Nm на 3500RPM, што значи од таа точка па НАДАЉЕ, моторот почува да работи се помалку ефикасно, со тоа што пикот на снагата(150кс) ја вади на 6000RPM со 178Nm останати, кои продолжуваат да паѓаат со зголемување на вртежите. За да се добие поголема моќност (збориме за 10-20-30кс, не за 5-10) на тој мотор (атмосферец), моторот мора да сврти повеќе, а да ја задржи ефикасноста, те. кривата на опаѓање на Nm да не биде нагла, по можност (да предпоставиме) да останe да речеме на тие 178Nm. Математички пресметано, ако моторот упомоч ТРИКОВЕ И МАГИЈЕ успее да ги задржи првичните 178Nm до 7000RPM, моторот би испорачал 175кс. (невозможна мисија, освен за мотори со варијабилни брегасти).
Заклучок: и тие 167КС без модификации изгледаат малку тешко достижни, а не па овие другиве заебанции...